AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #1 Skrevet 11. mai 2016 Blir dere menn skuffet over det? Før var jeg stolt av de, de er faste, fine, veldig følsomme og jeg har ingen problemer med ryggen. Men etter jeg var sammen med eksen gjør jeg ikke annet enn å skamme meg over de og føler at jeg er defekt. At jeg ikke er kvinnelig nok fordi jeg ikke har god størrelse på dem. Er det bare et fåtall som FORETREKKER dem små? Eksen kom med mange "backhanded compliments" om mine små pupper (vet ikke hva det norske uttrykket er) og samlet på bilder av tynne damer med DIGRE pupper. Anonymkode: 10152...625
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #2 Skrevet 11. mai 2016 Det er litt som kvinner og deres preferanser når det kommer til penisstørrelse. Klart man klarer seg med en liten en, men en større er bedre. Samme føler jeg ihvertfall når det kommer til puppene. Større er bedre for min del, jeg føler større tenning og glede av å se det. Den eneste gangen jeg ikke fikk den opp var med en flatbrystet kvinne. Blir litt som å ligge i senga med en annen mann. Kvinner med store pupper er mer feminine. Anonymkode: d2321...822 3
Maleficenta Skrevet 11. mai 2016 #3 Skrevet 11. mai 2016 Hæ? Små pupper må da være bedre enn store som har blitt uheldige ofre for tyngdekraften? 4
Maleficenta Skrevet 11. mai 2016 #4 Skrevet 11. mai 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir dere menn skuffet over det? Før var jeg stolt av de, de er faste, fine, veldig følsomme og jeg har ingen problemer med ryggen. Men etter jeg var sammen med eksen gjør jeg ikke annet enn å skamme meg over de og føler at jeg er defekt. At jeg ikke er kvinnelig nok fordi jeg ikke har god størrelse på dem. Er det bare et fåtall som FORETREKKER dem små? Eksen kom med mange "backhanded compliments" om mine små pupper (vet ikke hva det norske uttrykket er) og samlet på bilder av tynne damer med DIGRE pupper. Anonymkode: 10152...625 For en douchebag. Da hadde jeg bare for å være slem snakket negativt om hans penisstr selv om det ikke var sant bare for å gjøre han usikker 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #5 Skrevet 11. mai 2016 Da er det bra han er en ex. Høres ut som han manglet litt empati. Jeg er mann og syns små pupper er like bra som store. Bedre hvis hun slipper unna ryggproblemer på grunn av det Anonymkode: f79f4...26d 8
GammelKaktus Skrevet 11. mai 2016 #6 Skrevet 11. mai 2016 Pupp er pupp Eksen din sine kommentarer om puppene dine var bare en måte å trykke deg ned på. 8
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #7 Skrevet 11. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er litt som kvinner og deres preferanser når det kommer til penisstørrelse. Klart man klarer seg med en liten en, men en større er bedre. Samme føler jeg ihvertfall når det kommer til puppene. Større er bedre for min del, jeg føler større tenning og glede av å se det. Den eneste gangen jeg ikke fikk den opp var med en flatbrystet kvinne. Blir litt som å ligge i senga med en annen mann. Kvinner med store pupper er mer feminine. Anonymkode: d2321...822 Større er ikke bedre. Det er vondt. Ikke generaliser. Jeg har små pupper, og jeg lover deg at jeg er mer feminin enn noen av mine venner. Kan ikke huske sist jeg brukte bukser, for å ta et eksempel. Anonymkode: 97d19...ee2 3
Illuminatum Skrevet 11. mai 2016 #8 Skrevet 11. mai 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir dere menn skuffet over det? Før var jeg stolt av de, de er faste, fine, veldig følsomme og jeg har ingen problemer med ryggen. Men etter jeg var sammen med eksen gjør jeg ikke annet enn å skamme meg over de og føler at jeg er defekt. At jeg ikke er kvinnelig nok fordi jeg ikke har god størrelse på dem. Er det bare et fåtall som FORETREKKER dem små? Eksen kom med mange "backhanded compliments" om mine små pupper (vet ikke hva det norske uttrykket er) og samlet på bilder av tynne damer med DIGRE pupper. Anonymkode: 10152...625 Jeg liker det i alle fall 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #9 Skrevet 11. mai 2016 Små runde og faste pupper er mye mer digg enn store hengende. Anonymkode: be830...f48 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #10 Skrevet 11. mai 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Større er ikke bedre. Det er vondt. Ikke generaliser. Jeg har små pupper, og jeg lover deg at jeg er mer feminin enn noen av mine venner. Kan ikke huske sist jeg brukte bukser, for å ta et eksempel. Anonymkode: 97d19...ee2 Skjønner ikke hvorfor man skal benytte slike tråder til å snakke ned om en av delene. Kan vi ikke bare si at pupper er fint. Jeg syns små pupper dritfint, men er samtidig helt fornøyd med min egen størrelse som er litt større. Anonymkode: 49ab9...ea0 5
calavi Skrevet 11. mai 2016 #11 Skrevet 11. mai 2016 Noen menn foretrekker store pupper, noen ser helst at de er relativt små og andre har ikke noen preferanser. Om eksen din "samlet" på bilder av damer med store pupper, så faller han nok i første kategorien, men det betyr absolutt ikke at alle mannfolk helst vil ha store pupper.. Jeg har selv ganske små pupper og det er nok de jeg har fått mest komplimenter for av mannfolk. Så rett og slett drit i hva eksen din måtte mene og si, han er tydeligvis en idiot etter som han hadde et behov for å komme med kommentarer angående kroppen din. Det er ikke ok, og det sier mye mer om han enn det gjør om deg. 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #13 Skrevet 11. mai 2016 Ts bør vite at store pupper blir meget stygge ettersom årene går. Kvinner som nærmer seg 45 år og har store pupper har ikke lenger pupper....men jur. Hengejur! Da er det adskillig finere med små perky pupper som holder seg myyye bedre i formen. Anonymkode: 21ac6...8cc
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #14 Skrevet 11. mai 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er litt som kvinner og deres preferanser når det kommer til penisstørrelse. Klart man klarer seg med en liten en, men en større er bedre. Samme føler jeg ihvertfall når det kommer til puppene. Større er bedre for min del, jeg føler større tenning og glede av å se det. Den eneste gangen jeg ikke fikk den opp var med en flatbrystet kvinne. Blir litt som å ligge i senga med en annen mann. Kvinner med store pupper er mer feminine. Anonymkode: d2321...822 Ok Anonymkode: 10152...625 4
Macro Skrevet 11. mai 2016 #15 Skrevet 11. mai 2016 Jeg mener det er stor forskjell på hva man mastruberer til og hva man har et partnerforhold til. Om en mann skal runker til noe tar han jo utgangspunkt i kropp og kun det, om han skal ha en partner blir det en helhetsvurdering. Da vil han ha dama som puppene sitter på, enten det er store eller små. Samme med damer og peniser. Uansett høres det ut som at det er mer galt med eksen din enn puppene dine! 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #16 Skrevet 11. mai 2016 Herregud, så lei jeg er av disse trådene. Er det virkelig ingen kvinnelige rollemodeller med små bryster? Er det bare D-cups som dominerer motebildet? Eller har vi kanskje egentlig Victoria's Secret-modeller som setter standarden, der 90% er A-cup eller B-cup? Er du virkelig misfornøyd, ta silikon. Men ikke skyld på eksen eller "samfunnet". Det er nok av kvinneidealer som er småbrystet Anonymkode: 0f385...79b
peppermyntete Skrevet 11. mai 2016 #17 Skrevet 11. mai 2016 Det er eksen din det er noe galt med TS, ikke puppene dine! 4
Jerry Lee Skrevet 11. mai 2016 #18 Skrevet 11. mai 2016 Små pupper er nydelig om jenta er petite...store bryster passer ei større jente bedre. Syns jeg. Men... alt kommer an på om jenta/dama som bærer dem er fornøyd og glad i dem. 😀 1
jabx Skrevet 11. mai 2016 #19 Skrevet 11. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir dere menn skuffet over det? Før var jeg stolt av de, de er faste, fine, veldig følsomme og jeg har ingen problemer med ryggen. Men etter jeg var sammen med eksen gjør jeg ikke annet enn å skamme meg over de og føler at jeg er defekt. At jeg ikke er kvinnelig nok fordi jeg ikke har god størrelse på dem. Er det bare et fåtall som FORETREKKER dem små? Eksen kom med mange "backhanded compliments" om mine små pupper (vet ikke hva det norske uttrykket er) og samlet på bilder av tynne damer med DIGRE pupper. Anonymkode: 10152...625 Smaken er som baken, men ta det helt med ro. Mange menn liker små pupper. De er ofte faste og spretne. Det triste er når jenter med perfekte små pupper føler seg presset til å ta silikon. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå