AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #1 Skrevet 11. mai 2016 Hei! Jeg har vært singel i 6mndr etter et forhold i 7 år. Jeg er glad i voldsom og kinky sex, men jeg er ikke glad i å ha sex med hvem som helst. Derfor har jeg et lite dilemma. Hvordan finne ut om daten matcher deg i senga uten å ha sex? Jeg er nok redd for å bli stemplet som tøs, og jeg har ikke mange forholdene bak meg. Jeg ble dumpet som tenåring da kjæresten flyttet langt unna for å studere med denne setningen "jeg orker ikke å ha et forhold til deg, du bryr deg ikke om noe anna enn sex, hver gang du kontakter meg er det for å ha sex jeg ser ikke at det kan fungere i lengden". Så hvordan gikk dere frem? Er den eneste måten å bare prøve? Anonymkode: 0ecd9...865
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #2 Skrevet 11. mai 2016 kinky eller ikke, ingen finner ut om den andre er god i senga før man har erfart dem i senga. Det å hinte om sexuelle ting på date før man har sex tror jeg bare vil tiltrekke ekle menn, og frastøte folk som er seriøse. Dessuten er det jo en del folk som ikke vet at de setter pris på litt kinkyhet før de faktisk erfarer det selv, så man må jo bare prøve seg frem... Anonymkode: 5cde5...465 1
Gjest Fjotteri Skrevet 11. mai 2016 #3 Skrevet 11. mai 2016 Om du dater en person du har avklart at du et tiltrukket av utover sex, og det er gjemsidig- er det ikke bare å avklare seksuelle preferanser da? Endel vil tilpasse seg eller føye seg etter partneren og kanskje ikke si rett ut hva de egentlig ønsker seg. Jeg har ikke testet problemstillingen i praksis, men skulle jeg bli dumpet er seksuelle preferanser en avklaring på lik linje med verdier og andre sentrale deler av et forhold(for meg) i datefasen. Om noen hadde ansett meg som merkelig eller slut på bakgrunn av det er jo det nok avklaring for meg. Vinnvinn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå