AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #1 Skrevet 11. mai 2016 Jeg har en leilighet i samme etg som vårt felles vaskerom befinner seg og noen naboer benytter vaskerommet i tidsrommet når det skal være stille i bygget. Jeg har varslet styret men ingenting er blitt gjort av type plakater som med stor skrift opplyser at vaskerom ikke skal benyttes fra et visst tidsrom. Hva gjør jeg? Jeg får ofte ikke sove og våkner midt på natten grunnet bruk av vaskemaskin og tørketromler. Anonymkode: f1bde...696
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #2 Skrevet 11. mai 2016 Kontakt styret igjen. Om ingenting skjer, skriv og heng opp lapper selv. Om det ikke hjelper, stå opp og dra ut kontakten på maskinene om de holder deg våken. Anonymkode: 77ccc...21d 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 Du går ned etter det skal være stengt. Stopper maskinen Anonymkode: f96fc...898
bopera Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 I blokken til venninnen min var det så mange som vasket etter kl. 23. Hun bodde rett over rommet, og holdt på å bli gal. Hun tok kontakt med styret, men alle plakatene som ble hengt opp, hjalp ikke i det hele tatt. Det endte med at bestyreren låste alle vaskerom klokken 23, og åpnet de ikke igjen før kl. 07. Når han var bortreist, fikk noen andre i styret ansvaret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå