Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2004 #1 Skrevet 29. oktober 2004 jeg bruker p-piller, og av praktiske årsaker tenkte jeg for en gangs skyld å starte rett på neste brett for å utsette mensen. Det jeg lurer på er om jeg da er like sikker på å ikke bli gravid?
Linselus Skrevet 29. oktober 2004 #2 Skrevet 29. oktober 2004 Ja. Det min lege har sagt er at den eneste grunnen til å ha mensen innimellom når man går på p-piller er at det er sundt i forhold til slimhinner etc. Altså ingen nødvendighet i forhold til sikkerhet.
Murf Skrevet 29. oktober 2004 #3 Skrevet 29. oktober 2004 Du er like sikker, ja. Hvilket merke bruker du? Det er nemlig forskjell på enfase og trefasepiller, på enfase som feks yasmin kan du bare fortsette videre, på trionordiol/trionetta (trefase) skal du bare utsette med de siste 10 gule pillene. M
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #4 Skrevet 2. november 2004 helvete.. jeg har gjort feil...men hva skjer da? Jeg bruker trionetta og har tatt de to-tre første pillene. Grrr. Sååå dum. Skal jeg bare fortsette? kan jo ikke hoppe rundt på brettet heller..?
Himmelblå Skrevet 3. november 2004 #5 Skrevet 3. november 2004 bare fortsett. det var slik jeg gjorde da jeg hoppet over mensen. var beskjed fra fastlegen min. å du er like sikker! vet det er noen som får mensen når det blir gjort på den måten, men det har aldri jeg fått
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2004 #6 Skrevet 3. november 2004 puh - takk skal du ha. Er ikke noe krise med mensen heller, bare litt teit:) Viktigst å være sikker...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå