Fossekall Skrevet 11. mai 2016 #1 Skrevet 11. mai 2016 Hei Da er blomstersesongen i gang og vi trenger store høye utepotter i litt forskjellig størrelse. Men det er så dyrt, og litt vanskelig å vite hvor man skal lete. Noen som har noen tips? De burde være grå eller sorte og ikke i rotting.
Mis(s)Understood Skrevet 11. mai 2016 #2 Skrevet 11. mai 2016 (endret) Pleier ikke både Europris og hagesentere å ha kunstfiberpotter til en ok pris på denne tiden av året ? Sjekk f.eks Plantasjen o.l Frostsikre kjeramiske krukker er dyre. Det er en naturlov, derfor tenker jeg kunstfiberoptter. Endret 11. mai 2016 av Mis(s)Understood
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #3 Skrevet 11. mai 2016 Jeg kjøpte flere store kunstfiberpotter på IKEA i fjor, de var betydelig billigere enn de på plantasjen! Anonymkode: 70430...f18
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #4 Skrevet 11. mai 2016 Bor du i oslo? Rema 1000 på brugata har veldig fine store potter til 99 kroner! Både runde og firkantete kjempe pene. Anonymkode: 1abbc...407
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #5 Skrevet 11. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Bor du i oslo? Rema 1000 på brugata har veldig fine store potter til 99 kroner! Både runde og firkantete kjempe pene. Anonymkode: 1abbc...407 Mente selvfølgelig rema 1000 christian krohgs gate og ikke brugata. Ligger rett ved hverandre så fort gjort å stokke om. Anonymkode: 1abbc...407
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #6 Skrevet 11. mai 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Mente selvfølgelig rema 1000 christian krohgs gate og ikke brugata. Ligger rett ved hverandre så fort gjort å stokke om. Anonymkode: 1abbc...407 Med "den i Christian Kroghs gate", mener du den som har inngang rett ved siden av Café con bar? Jeg jobber nemlig rett ved der, og er innom den Remaen veldig ofte, men kan aldri huske å ha sett store urtepotter der? (Var der senest i dag tidlig). Trekker ikke i tvil det du skriver, altså, jeg lurer bare på om vi mener samme Rema-butikk, for jeg kunne også tenke meg å få tak i rimelige, store utepotter Anonymkode: 70430...f18
Fossekall Skrevet 12. mai 2016 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2016 Takk for svar alle sammen. Etter å ha sett litt rundt fant jeg 4 Potter i forskjellige størrelser på Skeidar til kun drøye 1400. Største er 70cm høy. 😃
Gjest Coolaid Skrevet 12. mai 2016 #8 Skrevet 12. mai 2016 1 time siden, Fossekall skrev: Takk for svar alle sammen. Etter å ha sett litt rundt fant jeg 4 Potter i forskjellige størrelser på Skeidar til kun drøye 1400. Største er 70cm høy. 😃 Og det var ikke dyrt?....
Fossekall Skrevet 12. mai 2016 Forfatter #9 Skrevet 12. mai 2016 2 timer siden, Coolaid skrev: Og det var ikke dyrt?.... For 4 store potter i fiberbetong er ikke det særlig dyrt nei. Skal man kjøpe lignende på hagebutikker eks plantasjen og hageland koster fort den største 2000. Nå kjøpte jeg fire for til sammen 1400. Har du forslag til noe rimeligere?
Gjest Coolaid Skrevet 12. mai 2016 #10 Skrevet 12. mai 2016 2 timer siden, Fossekall skrev: For 4 store potter i fiberbetong er ikke det særlig dyrt nei. Skal man kjøpe lignende på hagebutikker eks plantasjen og hageland koster fort den største 2000. Nå kjøpte jeg fire for til sammen 1400. Har du forslag til noe rimeligere? Jeg har hverken peiling eller forslag. Det er derfor jeg spør
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #11 Skrevet 12. mai 2016 Min erfaring etter en del år med krukker på balkong er at det er kun keramikk som holder seg fine år etter år. Både plast, metall, tre og kunstrotting tar kvelden etter 1-3 sesonger, litt avhengig av kvalitet. Så i dt langr løp lønner det seg å betale litt mer for kvalitet, plantasjen har ofte tilbud på sett med 2 keramikkrukker, ellers lønner det seg å kjøpe på salg sensommer/høst. Anonymkode: 8359e...384
Fossekall Skrevet 13. mai 2016 Forfatter #12 Skrevet 13. mai 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring etter en del år med krukker på balkong er at det er kun keramikk som holder seg fine år etter år. Både plast, metall, tre og kunstrotting tar kvelden etter 1-3 sesonger, litt avhengig av kvalitet. Så i dt langr løp lønner det seg å betale litt mer for kvalitet, plantasjen har ofte tilbud på sett med 2 keramikkrukker, ellers lønner det seg å kjøpe på salg sensommer/høst. Anonymkode: 8359e...384 Disse er av fiberbetong, har et håp om at de skal vare litt lenger hvis jeg tømmer de og setter de inn om vinteren. Fordelen med slike er at de ikke blir så tunge som keramikkpotter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå