Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, er en mann på 21 år som bor for meg selv med hunden min og har et dårlig kjærlighetsliv og har et ønske at jeg en gang skal finne meg en kvinne som elsker meg for den jeg er. Er egentlig ikke interessert i å registrere meg på datingsider og slike tjenester på internett da jeg føler meg utrygg på slike sider, og er ikke fan av å legge ut bilder av meg selv på nettet, personlig tror jeg utsene messig er jeg helt ok, men liker ikke tanken på at et bilde av meg ligger på nett og har derfor aldri gjort dette ;)

Derfor er spørsmålet mitt. Om man ønsker å finne kjærligheten, må man da altså registrere seg på en slik tjeneste på nettet (f.eks, møteplassen?) for å faktisk komme i kontakt med personen (er ikke så veldig sosial, men er vel nødt til å bli det også?)?

Anonymkode: 86d10...ea0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, du må vel enten bli sosial og møte (nye) mennesker (med mindre du allerede har noen i kikkerten), ellers, eh, ja. Mange introverte mennesker synes det gjerne er lettere å komme i kontakt med andre over nett/skriftlig først, å dyppe tærna i vannet liksom.

Du er jo veldig ung, så tror det kan være litt utfordrende å finne jenter på plattformer som Tinder som ønsker noe seriøst. Det beste er om du skrive at du er på jakt etter noe seriøst, uansett hvilken plattform du velger å bruke (dersom du velger å bruke en). 

Med tanke på at du har hund så er jo det en strålende måte å møte andre på. Finnes det noen form for hundetreff i nærheten av der du bor? Dersom du har en spesifikk hund/hunderase/hundetype så kan du jo alltids starte med f.eks agility og lignende, da får man både trent seg selv og hunden, samtidig som det skal være et ganske bra miljø omkring det, iallfall etter hva jeg har hørt fra de jeg kjenner som driver på med det. 

Hva gjør du på fritiden din? Har du noen hobbyer hvor du kan treffe andre likesinnede? 

Husk at selv om du ikke treffer drømmedamen, kan det hende at noen av dine kompiser har kjærester som er venninner med din drømmedame/fremtidige dame. Å bruke nettverket sitt for å møte noen er vel kanskje sett på som litt mer "legitimt" enn over nett i noen kretser, men mange bryr seg egentlig ikke. Uansett er det en grei måte å møte andre på.

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk depresjoner da jeg var 21år fordi ingen ville ha meg. Nå er jeg 28år og har blitt så glad i singeltilværelsen at jeg vet ikke om jeg vil ha kjæreste om sjansen hadde bydd seg. En blir glad i sitt eget selskap. Om jeg skal inngå et forhold nå så skal jeg være virkelig betatt. Nå skal det sies at jeg har fylt hverdagen med jobb og andre prosjekter.

Skrevet

Å møte flere mennesker er den eneste måten å finne noen på. Du har jo en gylden mulighet til å møtes flere mennesker, nemlig hunden din. 

Hva med å melde deg på agilitykurs f.eks? Om du ikke møter noen der har du uansett lært noe nytt med hunden. 

Eller bare å gå på turer og snakke med andre du møter. Jeg har f.eks. aldri snakket så mye med ukjente mennesker som etter at jeg fikk min hund og går ute med han. 

Personlig smelter jeg helt når andre er snille med hunden min. Så om du hadde møtt oss, og hilst på hunden min og latt han slikke deg i ansiktet, da skal det ikke så mye mer til altså. Antar at flere hundeeiere har det sånn.

AnonymBruker
Skrevet

En hund vil faktisk elske deg mer enn en kvinne vil gjøre.

Kvinner elsker deg ikke for den du er, men for hva du kan tilby henne. La det synke inn

Anonymkode: 05469...2d8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner elsker deg ikke for den du er, men for hva du kan tilby henne. La det synke inn

Bitter?

Anonymkode: a6f81...4a5

• Liker 5
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bitre mennesker er sjelden sjarmerende, så jeg ville droppet å ta dette "rådet" til meg.

• Liker 5
Skrevet

Men det stemmer jo, uten å nødvendigvis si noe om verken individer eller mennesker som grupper. Det er nesten ingen skapninger som er så hengivne som hunder er mot sine (snille) eiere.

Skrevet

Hvis du tror du skal møte noen uten å være sosial og uten å registrere deg på nettdating, hvor tror du at du skal møte henne da?

Bit i det sure eplet og begynn med nettdating, du. Det er kleint i starten, men så får du dreisen på det etterhvert. Hvis du avstår fra å legge ut masse uklare fyllabilder av deg selv, samt pepre teksten med skrivefeil og smileys, så er du langt over gjennomsnittet attraktiv allerede!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bitter?

Anonymkode: a6f81...4a5

2 timer siden, peppermyntete skrev:

Bitre mennesker er sjelden sjarmerende, så jeg ville droppet å ta dette "rådet" til meg.

Det er ikke bittert å innse realitetene. Hvis du tenker deg om, så mister kvinner "følelsene" sekundet mannen ikke kan tilby henne det hun vil ha. Hun hopper lett til neste mann som er bedre eller kan gi henne det hun vil ha.

Ikke det at menn er noe bedre, men å si at en kvinne skal elske deg for den du er, er bare en fantasi. Den eneste kvinnen i livet ditt som elsker deg ubetinget for den du er, er din mor.

Hvis du vil ha råd TS: bare fokuser på deg selv, bygg et godt liv. Date damer, ha de litt på avstand. Vit at det er din tur å være med henne, og vit at hun kan slutte å elske deg om du ikke leverer. Gå så videre og møt neste kvinne. 

Listen er ganske simpel: bekreftelse, trygghet, gode gener, underholdning, økonomisk trygghet, god sex.

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke bittert å innse realitetene. Hvis du tenker deg om, så mister kvinner "følelsene" sekundet mannen ikke kan tilby henne det hun vil ha. Hun hopper lett til neste mann som er bedre eller kan gi henne det hun vil ha.

Skulle bare mangle, hvorfor skal kvinner slå seg sammen med en fyr som ikke gir dem det de vil ha?

Skrevet

Tråden ryddet for brukerdebatt og samtlige svar til dette

Nordvesta, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...