Gå til innhold

Sende regning til exen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lang historie kort, jeg fikk han til å teste seg for alle kjønnssykdommer, fikk bekreftelse på at alle var negative, han var utro, jeg endte opp med mycoplasma.

Etter flere lege besøk, gyn besøk og medisiner til nesten 2000, er det da innafor at jeg mener at han skal betale for dette?

Anonymkode: 5ec47...bfa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og hva tror du er sjansen for at han betaler regningen om du sender den til han ?

Anonymkode: b40c5...02f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du kan alltids sende. Men tviler på at han gidder. 

Anonymkode: e5303...c26

• Liker 2
Skrevet

Hva er mycoplasma?

• Liker 2
Gjest incognita
Skrevet
2 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Hva er mycoplasma?

Fungerer ikke google.com hos deg? 

Gjest Coolaid
Skrevet
10 timer siden, incognita skrev:

Fungerer ikke google.com hos deg? 

Dersom det skal være svaret på alt man spør deg om så har man vel lite på et diskusjonsforum å gjøre. 

Gjest incognita
Skrevet
1 time siden, Coolaid skrev:

Dersom det skal være svaret på alt man spør deg om så har man vel lite på et diskusjonsforum å gjøre. 

Det er forskjell på å diskutere noe og å søke opp noe på google da. Men uansett så var jeg bare tøysete og småfrekk :P

AnonymBruker
Skrevet

Trodde behandling av kjønnssykdommer var gratis jeg!?

Anonymkode: d7043...180

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har arvet en alvorlig genetisk sykdom av min fars del av familie. Det har kostet meg en del. Er det innafor å sende regning til dem?

Anonymkode: 0c69f...597

• Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har arvet en alvorlig genetisk sykdom av min fars del av familie. Det har kostet meg en del. Er det innafor å sende regning til dem?

Anonymkode: 0c69f...597

Ts ble smittet av kjæresten som løy til henne. Du ser vel at det ikke er det samme som arvelig genetisk sykdom?

Jeg tviler på at han kommer til å betale, selv om han burde da han tok et bevisst valg da han valgte å være utro og smitte ts med en kjønnssykdom. 

Endret av Snuppi
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:
4 minutter siden, Snuppi skrev:

Du må til lege for å få påvist sykdommen, samt behandling for så å ta en ny test for å se om du er blitt frisk etter endt behandling.

Jævla siteringsdritt... :angry:

Men uansett; man må til lege ja, men ikke gynekolog. Legen utfører slike undersøkelser selv.

Gjest Snuppi
Skrevet
1 minutt siden, peppermyntete skrev:

Hos kvinner må prøven tas med bomullspinne som gnis mot livmorhals, skjedevegg og rundt skjedeåpningen utvendig under en gynekologisk undersøkelse. Ev. kan penselprøve tas av kvinnen selv. Urinprøve kan ikke benyttes for påvisning av mycoplasma hos kvinner.

Skrevet

klart du ikke skal sende regning - ikke rart det blir krig i verden.    Dette går på "shit happens"-kontoen. Kom deg vekk fra fyren og glemt det som har skjedd. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Snuppi skrev:

Hos kvinner må prøven tas med bomullspinne som gnis mot livmorhals, skjedevegg og rundt skjedeåpningen utvendig under en gynekologisk undersøkelse. Ev. kan penselprøve tas av kvinnen selv. Urinprøve kan ikke benyttes for påvisning av mycoplasma hos kvinner.

Jo. Jeg har nettopp blitt behandlet for mykoplasma selv, tok kun urinprøve hos lege 

Anonymkode: 42cbe...95b

• Liker 3
Skrevet
Et øyeblikk siden, Snuppi skrev:

Ja? Ingenting av det du nevner her krever noen gynekolog. Gynekologisk undersøkelse utføres like greit av fastlegen.

Gjest Snuppi
Skrevet (endret)
4 minutter siden, peppermyntete skrev:

Ja? Ingenting av det du nevner her krever noen gynekolog. Gynekologisk undersøkelse utføres like greit av fastlegen.

Stemmer det. Det er opp til kvinnen om hun vil få undersøkelsen utført av fastelegen eller en gynekolog.

Endret av Snuppi
Skrevet
Et øyeblikk siden, Snuppi skrev:

Neida, det er opp til kvinnen om hun vil få undersøkelsen utført av fastelegen eller en gynekolog.

Ja, men det er ikke nødvendig. Det er hennes valg å gå til gynekolog, og hun må da betale en unødvendig høy sum. Det synes jeg nå forsåvidt TS skal uansett, betale selv altså.

Gjest Snuppi
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo. Jeg har nettopp blitt behandlet for mykoplasma selv, tok kun urinprøve hos lege 

Javel? Det står ingen steder at kvinner kan bli diagnosert via urinprøve.

Gjest Snuppi
Skrevet
1 minutt siden, peppermyntete skrev:

Ja, men det er ikke nødvendig. Det er hennes valg å gå til gynekolog, og hun må da betale en unødvendig høy sum. Det synes jeg nå forsåvidt TS skal uansett, betale selv altså.

Ja, jeg tror ikke at hun kommer til å få han til å betale.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Snuppi skrev:

Javel? Det står ingen steder at kvinner kan bli diagnosert via urinprøve.

Jeg er nå kvitt det ;) og legen min har jobbet flere år på olafiaklinikken, så tror hun har peiling ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...