Gå til innhold

Jeg vasker klær nå!


ajarRun

Anbefalte innlegg

Kommer jeg til å få naboklager?!

Neida, jeg bare tuller, min utleier lar meg vaske klær når som helst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Friheten fra å forlate pikerommet ble fort begrenset da utleieren min la ned fra "9 - 21" som offisielt vasketid.
Det har vert tungt å akseptere det og jeg har vurderer å saksøke. Alle vet at den beste tiden å vaske klær på er kl 01.00!

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hold deg våken! Brannmennene får hetta om du sover med vaskemaskinen på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, HomelessIcecream skrev:

Friheten fra å forlate pikerommet ble fort begrenset da utleieren min la ned fra "9 - 21" som offisielt vasketid.
Det har vert tungt å akseptere det og jeg har vurderer å saksøke. Alle vet at den beste tiden å vaske klær på er kl 01.00!

 

Lol, hvis man ikke er arbeidsledig eller husmor er man vel aldri hjemme mellom de tidspunktene? Jeg vasker klær når jeg er hjemme.

2 minutter siden, Macro skrev:

Bare hold deg våken! Brannmennene får hetta om du sover med vaskemaskinen på.

Den slår seg av når den er ferdig, og klærne er jo våte, tviler på at de begynner å brenne. Har brannalarm og kort vei ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev:

Lol, hvis man ikke er arbeidsledig eller husmor er man vel aldri hjemme mellom de tidspunktene? Jeg vasker klær når jeg er hjemme.

Den slår seg av når den er ferdig, og klærne er jo våte, tviler på at de begynner å brenne. Har brannalarm og kort vei ut.

Jeg har måttet sagt opp jobben og alt som heter av sosial liv på grunn av disse tidspunktene ja! Du forstår vel kanskje hvorfor jeg er nødt til å saksøke? Da kan jeg bare få masse cash, så slipper jeg å jobbe og kan endelig bruke tid på å vaske klær

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vasket klesvask i "hundre" år uten noensinne å hatt tilløp til noen katastrofe. Jeg har reist til butikken, hatt andre ærender rett som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HomelessIcecream skrev:

Jeg har måttet sagt opp jobben og alt som heter av sosial liv på grunn av disse tidspunktene ja! Du forstår vel kanskje hvorfor jeg er nødt til å saksøke? Da kan jeg bare få masse cash, så slipper jeg å jobbe og kan endelig bruke tid på å vaske klær

Du får gjøre som andre tafatte personer, ta med vasken hjem til mor og la henne fikse det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Du får gjøre som andre tafatte personer, ta med vasken hjem til mor og la henne fikse det.

Da er jeg nødt til å engasjere meg i en samtale med henne i minst en halvtime. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, HomelessIcecream skrev:

Da er jeg nødt til å engasjere meg i en samtale med henne i minst en halvtime. 

Du har tydeligvis ikke grepet på det her. Jeg kommer inn, gir henne en klem, så prater jeg med bikkja i noen minutter før jeg går å ser om det er noe godt i kjøleskapet.Så spiser jeg det dyreste jeg finner før jeg sier jeg er sulten og drar. På vei ut døren nevner jeg at baggen har noe klær jeg gjerne skulle vasket. Så drar jeg til nærmeste tapasbar og drikker til jeg kan tolerere min mor, og så er klærne klar. Så sovner jeg enten der eller drar klærne hjem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huseieren min borret i taket i 14 dager fra klokka 0730. En fredagskveld satte jeg på vaskemaskina klokka 23, regnet ut at hele huset kom til å riste klokka 0030 og så dro jeg på byen. Følte meg kriminell :sjokkert:

Jeg har den verste skranglekassa jeg noen gang har vært borte i også, kjøpte den med vilje, tenkte at det var like greit å vekke meg selv fra tankekoma med den. 

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Moren til samboer er hysterisk når det gjelder å dra fra sånt. Men hun har hatt ett par apparater som har begynt å brenne. Hun har vaskeri der hun bor nå og der sitter hun til klærne er ferdig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...