AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Jeg har en utfordring... Jeg har nå vært single i nesten 3 år. Har ikke aktivt gått inn for å møte noen siden jeg ikke har følt meg klar for noe, etter å ha kommet ut av et lengre samliv. Jeg deltar i en fritidsaktivitet hvor det er damer, både single og opptatte. For noen uker siden kom det en ny dame som gjorde at mitt hjerte begynte å banke raskere. Jeg hilste på henne og slo noen morsomheter som hun responderte positivt på. Det samme gjorde jeg neste gang vi møttes og vi fant tonen raskt. Imidlertid er denne aktiviteten slik at vi går i gang med trening og taktikk før vi deler lag og spiller. Det blir ikke tid til mye småsnakk underveis og etter treningen snakker alle med alle slik at det er vanskelig å få tid på tomannshånd. Det er nå de virkelige utfordringene begynner. Hvordan skal jeg vise min interesse for henne? Og passelig mye interesse? Det ene problemet er at jeg har en tendens til å vise for mye interesse for tidlig og skremme henne vekk (basert på tidligere erfaringer). Det andre er at jeg begynner å tvile på meg selv; "Jeg er ikke pen nok", " jeg er ikke god nok", "hun har sikkert noen andre" osv. Så dreper jeg dette med at hun nok ikke kan bli interessert i meg og går videre uten å foreta meg noe som helst. Helt til jeg møter noen andre som jeg blir begeistret for, og repeterer hele øvelsen. Og slik fortsetter det. Nå er sesongen over og vi skal snart ha en avslutningsfest. Det blir min "siste" sjanse til å se henne igjen på noen måneder... Trenger råd, hvordan skal jeg gripe dette an? Anonymkode: d41da...49b 1
Gjest Fox Mulder Skrevet 10. mai 2016 #2 Skrevet 10. mai 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er sesongen over og vi skal snart ha en avslutningsfest. Det blir min "siste" sjanse til å se henne igjen på noen måneder... Trenger råd, hvordan skal jeg gripe dette an? Anonymkode: d41da...49b Play it cool.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #3 Skrevet 11. mai 2016 Hvorfor bare passelig? Jeg mener at hvis du er ordentlig interessert i henne må du vise TYDELIG. Ikke ved å være for ivrig og skremme henne men ved å være voksen og åpen, si at du syns det er hyggelig med en jente som henne på treninga og spørre om hun vil ta en kaffe eller utemiddag en dag nå som sesongen slutter og sola kommer Sier hun nei så har du prøvd, og da har du prøvd på den mest riktige og minst intense og skumle måten. Mye bedre å spørre tydelig én gang enn å drive å takle kontakt i små doser med vag kommunikasjon hun bare blir lei av siden du aldri tør å komme til poenget eller syns du maser om du driver å sporer hun opp på face og poker henne osv. Vær voksen og trygg på deg selv Anonymkode: 6b714...f4b 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #4 Skrevet 11. mai 2016 Driver ta kontakt, skulle det så, ikke takle Anonymkode: 6b714...f4b
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #5 Skrevet 11. mai 2016 Drive å * Faens mobil tastatur Anonymkode: 6b714...f4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå