AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Hva er forskjellen på konfirmasjon i frikirke og statskirke? Anonymkode: 6dd45...116
stan Skrevet 11. mai 2016 #2 Skrevet 11. mai 2016 Jeg har inntrykk av at det er mer undervisning med fokus på Bibelen og Jesus i frikirken. Mens det i "stats"kirken er mer etisk fokus. Men jeg har kun sett det utenfra, gjennom familier jeg kjenner som har hatt konfirmanter.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #3 Skrevet 11. mai 2016 14 timer siden, stan skrev: Jeg har inntrykk av at det er mer undervisning med fokus på Bibelen og Jesus i frikirken. Mens det i "stats"kirken er mer etisk fokus. Men jeg har kun sett det utenfra, gjennom familier jeg kjenner som har hatt konfirmanter. Takk for svar! Anonymkode: 6dd45...116
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #4 Skrevet 11. mai 2016 Ingen andre her inne som har erfaring og vet om forskjeller? Det gir meg mening det svaret jeg fikk av Stan, glad for det! Er det flere her som kan underbygge det? Anonymkode: 6dd45...116
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå