AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Er betatt av en på skolen min, som jeg ikke kjenner. Hvordan kan jeg oppnå kontakt med han uten å gå bort å snakke, men å få han til å komme til meg? Hvordan kan jeg flørte med han, uten at han med sikkerhet kan si at jeg gjør det? Skjønner at spørsmålene mine egentlig ikke kan få noen gode svar, men trenger ett eller annet for å komme i kontakt med han og er alt for sjenert til å gå bort og livredd for å bli avvist. Alt av tips tas i mot med stor takk! Anonymkode: bf575...b31
Gjest Minesveiper Skrevet 10. mai 2016 #2 Skrevet 10. mai 2016 Søk øyekontakt og smil til han da. Se hvordan han reagerer
Gjest Fox Mulder Skrevet 10. mai 2016 #3 Skrevet 10. mai 2016 Send en lapp med ''vil du vere i lag''?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #4 Skrevet 11. mai 2016 Øyekontakt og flørting er vel eneste muligheten vil jeg tro, om du ikke vil snakke med han. Anonymkode: a883a...07b
Macro Skrevet 11. mai 2016 #5 Skrevet 11. mai 2016 Se litt mer og litt lenge i øynene hans enn det som er normalt. En mellomting mellom det at blikket ditt flyter forbi, og at du stirrer han i senk. Da tenker han over blikkontakten uten at du fremstår som psyko. Er dere aldri i kontakt? Dere har aldri pratet?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #6 Skrevet 11. mai 2016 22 minutter siden, Macro skrev: Se litt mer og litt lenge i øynene hans enn det som er normalt. En mellomting mellom det at blikket ditt flyter forbi, og at du stirrer han i senk. Da tenker han over blikkontakten uten at du fremstår som psyko. Er dere aldri i kontakt? Dere har aldri pratet? Det skal jeg prøve:) har pratet med han en gang da jeg var på fylla, og ellers hvis han har vært der jeg jobber eller jeg har vært der han jobber. Vi matchet også på tinder, men jeg tror han sletta meg eller noe fordi han var plutselig borte (vi snakket ikke der). Anonymkode: bf575...b31
Macro Skrevet 11. mai 2016 #7 Skrevet 11. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det skal jeg prøve:) har pratet med han en gang da jeg var på fylla, og ellers hvis han har vært der jeg jobber eller jeg har vært der han jobber. Vi matchet også på tinder, men jeg tror han sletta meg eller noe fordi han var plutselig borte (vi snakket ikke der). Anonymkode: bf575...b31 Man kan si hva man vil, men fylla/fest er en fin måte å komme i kontakt med folk på. Ikke at du skal satse på ONS men at man har lettere for å prate og skape en interesse der
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #8 Skrevet 11. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det skal jeg prøve:) har pratet med han en gang da jeg var på fylla, og ellers hvis han har vært der jeg jobber eller jeg har vært der han jobber. Vi matchet også på tinder, men jeg tror han sletta meg eller noe fordi han var plutselig borte (vi snakket ikke der). Anonymkode: bf575...b31 Gjør det,men jeg fikk litt varsel lamper pga det nederste du skrev.. Anonymkode: 71f4d...cae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå