AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Heisann. Jeg lurer på om noen kan fortelle meg om det er lett å være innflytter i denne hyggelige kommunen? Vurderer å flytte dit, men syns det er litt skummelt med et lite tettsted uten å kjenne noen der. Skal ikke jobbe der. Er det imøtekommende folk som bor der? Anonymkode: 2570f...c28
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #2 Skrevet 11. mai 2016 Dytter litt på denne Anonymkode: 2570f...c28
Tinuwiel Skrevet 11. mai 2016 #3 Skrevet 11. mai 2016 Tja, jeg flytta til Birkeland for 3 og et halvt år siden og har ingen planer om å flytte herifra jeg ble positivt overrasket og har fått en del venner her. Det ligger også veldig nært Lillesand der det skjer litt mer, og det er jo en fantastisk nydelig plass i sommerhalvåret. Kommer sikkert litt ann på din alder og dine interesser hvor fort du får en omgangskrets her. Det er jo også veldig praktisk med Sørlandsparken og sørlandssenteret bare 3mil unna
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #4 Skrevet 11. mai 2016 1 time siden, Tinuwiel skrev: Tja, jeg flytta til Birkeland for 3 og et halvt år siden og har ingen planer om å flytte herifra jeg ble positivt overrasket og har fått en del venner her. Det ligger også veldig nært Lillesand der det skjer litt mer, og det er jo en fantastisk nydelig plass i sommerhalvåret. Kommer sikkert litt ann på din alder og dine interesser hvor fort du får en omgangskrets her. Det er jo også veldig praktisk med Sørlandsparken og sørlandssenteret bare 3mil unna Takk for svar Så folk er ganske omgjengelige og inkluderende der altså? Er nemlig ikke alle steder på sørlandet de er det. Er godt kjent på sørlandet generelt, så skjønner at det er fordeler med Birkeland på flere områder Anonymkode: 2570f...c28
Tinuwiel Skrevet 12. mai 2016 #5 Skrevet 12. mai 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar Så folk er ganske omgjengelige og inkluderende der altså? Er nemlig ikke alle steder på sørlandet de er det. Er godt kjent på sørlandet generelt, så skjønner at det er fordeler med Birkeland på flere områder Anonymkode: 2570f...c28 For min del har det iallefall vært slik bodde 1år i Kristiansand og der fikk jeg aldri noen ordentelig omgangskrets, så jeg er fornøyd med Birkeland
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #6 Skrevet 7. september 2017 Dytter litt på denne igjen. Vurderer Birkeland fortsatt Noen flere innspill om Birkeland, særlig fra innflyttere? Vil flytte dit alene Anonymkode: 2570f...c28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå