AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Del Skrevet 10. mai 2016 Er hjemme hos familien min, men skal tilbake til leiligheten min på 17 mai. Tenkte ikke så langt frem i tid, så kjøpte selvfølgelig ikke inn noe mat. Noen som vet om det er noen matbutikker som er åpne den dagen? Anonymkode: eafe0...04e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #2 Del Skrevet 10. mai 2016 Utrolig merkelig valg av underforum, TS. De søndagsåpne butikkene er åpne på 17.mai, så hvis det finnes en sånn i området burde det gå fint. Ellers kan du kanskje handle på lørdag og oppbevare maten hos dine foreldre til du reiser hjem? Anonymkode: e2c74...c7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #3 Del Skrevet 10. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Utrolig merkelig valg av underforum, TS. De søndagsåpne butikkene er åpne på 17.mai, så hvis det finnes en sånn i området burde det gå fint. Ellers kan du kanskje handle på lørdag og oppbevare maten hos dine foreldre til du reiser hjem? Anonymkode: e2c74...c7e Ja beklager. Ser det nå... Men ja, jeg skal ta tog så har allerede nok å bære. Får ikke med meg mat i tillegg. Takk for svar Anonymkode: eafe0...04e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweg Skrevet 13. mai 2016 #4 Del Skrevet 13. mai 2016 Hvis du har en veldig sketchy Joker i nærheten av deg, så er den nok helt sikkert åpen på 17. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå