AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Er hjemme hos familien min, men skal tilbake til leiligheten min på 17 mai. Tenkte ikke så langt frem i tid, så kjøpte selvfølgelig ikke inn noe mat. Noen som vet om det er noen matbutikker som er åpne den dagen? Anonymkode: eafe0...04e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #2 Skrevet 10. mai 2016 Utrolig merkelig valg av underforum, TS. De søndagsåpne butikkene er åpne på 17.mai, så hvis det finnes en sånn i området burde det gå fint. Ellers kan du kanskje handle på lørdag og oppbevare maten hos dine foreldre til du reiser hjem? Anonymkode: e2c74...c7e 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #3 Skrevet 10. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Utrolig merkelig valg av underforum, TS. De søndagsåpne butikkene er åpne på 17.mai, så hvis det finnes en sånn i området burde det gå fint. Ellers kan du kanskje handle på lørdag og oppbevare maten hos dine foreldre til du reiser hjem? Anonymkode: e2c74...c7e Ja beklager. Ser det nå... Men ja, jeg skal ta tog så har allerede nok å bære. Får ikke med meg mat i tillegg. Takk for svar Anonymkode: eafe0...04e
sweg Skrevet 13. mai 2016 #4 Skrevet 13. mai 2016 Hvis du har en veldig sketchy Joker i nærheten av deg, så er den nok helt sikkert åpen på 17. mai
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå