Gå til innhold

Menn; er drømmen en dame på rundt 47kg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som du lett kan løfte, du kan se ribbein, hoftebein og kragebein på? Er det drømmedama? 

Anonymkode: 8f7c6...f65

Videoannonse
Annonse
Gjest Miss Selfridge
Skrevet

Ærlig talt, slutt å lag sånne tråder. Blir for dumt. 

Skrevet

Lett løfte er ok. Men en dame på 47 kg trenger da ikke være mager.

En del sengeaktivitet er lettere (i dobbel forstand) nå dama ikke veier alt for mye.

• Liker 3
Gjest Klopp
Skrevet

Nei. Jeg gir faen i vekta. Kommer jo an på hvor høy hun er også. Så lenge hun liker å være aktiv med meg så er jeg fornøyd. I tillegg til å elske sex med meg og finne på mye moro i senga. Ikke bare vanlig sex og ikke bare i senga ;) 

Skrevet

Hvor magert det der er kommer jo også an på damas høyde og bygning. Jeg hadde vært sykelig undervektig om jeg veide 47 kg for eksempel. Hadde ikke vært mye vekt å spre over mine 182 cm. Tviler på at det er noe menn hadde drømt om. :P

• Liker 8
Skrevet
4 minutter siden, Miss Selfridge skrev:

Ærlig talt, slutt å lag sånne tråder. Blir for dumt. 

Jeg er enig, og jeg skulle ønske folk slutta å svare henne. 

• Liker 2
Gjest Miss Selfridge
Skrevet
2 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg er enig, og jeg skulle ønske folk slutta å svare henne. 

Ja, jeg klarte bare ikke la være. Blir så provosert av sånne tråder. Hva ER greia? 

AnonymBruker
Skrevet

Ihvertfall mye enklere å ha sex med ei på 47 kilo enn ei feit dundre på 75 kg..

Anonymkode: ba139...fa9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Trenger da ikke veie 47 kg for at man ser ribbein, hoftebein og kragebein. De fleste slanke mennesker kan man se dette på. Jeg veier selv 58 kilo og er 160 og man kan se mine ribbein, hoftebein og kragebein i tillegg til at samboer løfter meg opp med en arm og kan lett kaste meg opp i lufta. 58 kg er ikke mye for en trent mann. Til og med jeg løfter lett i en person som veier det samme som meg.

Hvis du er overvektig TS må du heller fokusere på din egen helse og vektnedgang i stedet for å være sint på de som er normalvektige.

Anonymkode: 8efa4...b58

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det her er perfeksjon. Tror ikke hun veier 47kg :)

Anonymkode: 34071...69d

AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo ann på bygning og høyde. Jeg er 1.58 og veier 49 (driver å bygger med markerte uskler nå i rume og mage så går nok opp ettetvært), men er verken usunn, underærnært eller radmager. Akkurat passe. Ser og er sunn, så bare teit å lage slike tråder. 

Anonymkode: f0ff4...1a6

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man er under 145 cm høy, er 47kg midt i normal området jmf. BMI.

Så kanskje du skal omformulere spørmålet til om menn vil ha damer fra 150cm og lavere?

Så slipper folk bli så støtt fordi de synes 47kg er lite.

Anonymkode: df9fb...629

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man er under 145 cm høy, er 47kg midt i normal området jmf. BMI.

Så kanskje du skal omformulere spørmålet til om menn vil ha damer fra 150cm og lavere?

Så slipper folk bli så støtt fordi de synes 47kg er lite.

Anonymkode: df9fb...629

Kan ikke folk bare slutte å være vekt og begynne å være folk? Jeg er over 150 og veier 47 og min bmi er normal. Jeg spiser godteri hver eneste helg, syns jogging er mas, liker sunn mat og er 32 år. Er jeg liksom grunn til at noen skal bli støtt? 

Nei, ikke hvis de hadde sett meg, En helt vanlig kvinne. Problemet er at folk som uttaler seg ikke vet hvordan personene faktisk ser ut. De sier et tall og tror de vet hva det representerer. 

Anonymkode: f0fbd...72b

Skrevet

Lol.. Drømmedamen min er 80-90 kg, spørs litt på høyde selvfølgelig. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som du lett kan løfte, du kan se ribbein, hoftebein og kragebein på? Er det drømmedama? 

Anonymkode: 8f7c6...f65

Nei

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 55 kg og mange tror jeg har spiseforstyrrelser så 47 må jo være ekstremt tynt!  

De fleste menn kan vel løfte 70-80 og jeg har inntrykk av at idealvekten  i en manns øyne er på 60-65 kg 

Anonymkode: 1bd1a...e05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...