Anonym55 Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Får dere mest uren hud om sommeren eller vinteren? Og er det forresten noen som har en anbefaling til et "vidunderprodukt"? Tar i mot alle svar med åpent sinn :-)
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #2 Skrevet 11. mai 2016 Mest om vinteren - har nok en sammenheng med at jeg bruker mer sminke da! Hvis du har skikkelig problemhud, så kan du gå til legen og høre om du kan få resept på Epiduo, tror jeg det heter.. Er mange år siden, men brukte det tidlig på ungdomsskolen, og fikk mye finere hud ved jevn bruk av den i en periode:) ellers er det en jungel der ute, og tror nok at det er vanskelig å peke ut et produkt som virker like fantastisk på to forskjellige mennesker med mulig forskjellig hudtype..:p Anonymkode: 5917a...245
FriCol Skrevet 11. mai 2016 #3 Skrevet 11. mai 2016 Klart mest om vinteren, huden min er ikke så glad i den kalde og tørre lufta. Hva som er vidunderprodukt er så utrolig individuelt fordi man har så forskjellig hud. For meg har produktene til MD formulations vært helt fantastiske, jeg har også brukt Epiduo som AB over nevnte, men det funket ikke noe særlig for meg, kvisene fortsatte bare å komme. Derfor må man ta råd over nettet med en klype salt, for det som fungerer for meg eller AB, fungerer ikke nødvendigvis for deg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå