Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg striper håret mitt hos frisøren sist uke. Men det henger en merkelig lukt igjen i håret etter det?? Jeg dusjer håret hverdag men lukter forsvinner ikke. Når jeg har tørket det lukter det, og når det blir vått lukter det nesten verre?? Er det vanlig en stund etter du har striper/farget det?? Dumt spørsmål, hehe

Anonymkode: 7582a...a5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg farger håret hjemme en gang i måneden og det er normalt at håret lukter nyfarget i et par dager.
Frisørfarge derimot har jeg også opplevd at lukter både rart og veldig lenge, i tillegg til at den aldri sitter like lenge eller bra som hjemmefargen.

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Minya skrev:

Jeg farger håret hjemme en gang i måneden og det er normalt at håret lukter nyfarget i et par dager.
Frisørfarge derimot har jeg også opplevd at lukter både rart og veldig lenge, i tillegg til at den aldri sitter like lenge eller bra som hjemmefargen.

Ok:) ja imorgen er det en uke siden men lukter enda..

jeg har sagt jeg kun vil ha ammoniakkfri blekemiddel, men nye frisøren bare tok bleking med ammoniakk selv om jeg sa det! Jeg har aldri kjent noe sånn ekkelt lukt i håre før, men nå! Er ammoniakk "giftig"? 

Anonymkode: 7582a...a5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...