Gå til innhold

Dårlig sms-kommunikasjon med dates

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nå nylig datet 3 menn som alle begynte VELDIG bra, men endte veldig dårlig. Tydeligvis har jeg enten valgt menn som ikke kan kommunisere, eller så er det kanskje meg det er noe galt med. 

Fellesnevner for alle: 1. date kjempebra, 2. date blir avtalt der og da og gjennomført få dager senere. Får mye meldinger av dem. Ikke sex med noen med en gang. 

Deretter har det skjært seg på litt forskjellige måter, men fellesnevner er misforståelser på sms og dårlig sms-kommunikasjon. Han ene dumpet meg ut av det blå og såret meg ganske godt, og da jeg et par uker senere sms-et at jeg ønsket genseren min tilbake sa han at han kunne sende den i posten. Da hadde vi hatt null kontakt, og jeg hadde ikke vært ufin mot han da han gjorde det slutt. Hadde slettet han fra Facebook for min egen del, men utenom det forstår jeg ikke hvorfor han ikke ville gi meg genseren i person.

Han andre sendte så mye rare meldinger jeg ikke forstod etter 3. date, og jeg prøvde å spørre om det var humoristisk og det kunne være vanskelig å skjønne på melding. Han endte opp med å bli sur og si at vi ikke var på bølgelengde hvis jeg ikke skjønte det. Hørte ikke noe mer fra han.

Han tredje tar kaka. Vi hadde snakket sammen lenge, over en måned, og skulle endelig møtes da vi kom hjem fra ferie begge to, men det endte uheldigvis opp med en bytur hvor vi begge ble fulle. Han stilte ingen spørsmål og virket veldig uinteressert, og han endte opp med å gå uten å si ordentlig hadet. Får melding 2 dager senere, ingenting om "takk for sist" eller noe sånt, bare noe helt random. Jeg sa at jeg ikke ønsket noe mer kontakt, og han forstod ikke hvorfor og bad meg utdype. Kom ikke med noen forklaring etter at jeg sa at han hadde jo virket helt uinteressert, og det gjorde at jeg følte meg dum.

Nå er jeg ganske frustrert, dette er alle menn som virket veldig oppegående og greie i begynnelsen! Det er frustrerende at nesten all kommunikasjon nå skal foregå på sms. :( Jeg ønsker å klare å kommunisere bedre! Eller er det andre menn jeg må finne meg kanskje?

Anonymkode: 6ca8c...cef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foreslår at du begynner å snakke med de du dater i stedet for å sende sms. Det funker mye bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...