Gjest Anonym nå Skrevet 28. oktober 2004 #1 Skrevet 28. oktober 2004 Hei, lurer på om noen her kan forklare hva som feiler meg... Går rundt og har vondt i venstre del av magen, området rundt eggstokken. Kjennes egentlig litt ut som "mensen vondt i magen", verkende, men ikke sterke/stikkende smerter. Har hatt dette i et par dager nå, det merkelige er at det gjør mer vondt når jeg sitter, mindre når jeg strekker meg ut/ går ol. Hele denne uken har jeg måttet gå på en canesten kur, jada stygge soppen kom. :-? Tror dette kan skyldes at jeg begynte på p'pillen diane for to måneder siden. Føler meg også litt småkvalm. Er litt redd det kan være noe galt. Bør kanskje nevne at jeg har hatt klamydia tidligere og ikke er sikker på hvorvidt eggstokken min allerede er skadet... Hilsen lille bekymrede meg...
BayliZ Skrevet 29. oktober 2004 #2 Skrevet 29. oktober 2004 Kan jo være så mye, men de første tankene mine var: er du gravid? Du kan ha en vond eggløsning, har hatt dette selv noen ganger. Men hvis du har jatt infeksjon i skjeden, kan det hendde du i tillegg har fått urinveisinfeksjon, og at du har gått med dette i ganske lang tid, par uker.... og da har dette gått over til nyrebekken betennelse, men da vil du mest sannsynlig merke litt bak nederst i ryggen også. dette gjør vondt når du strekker på deg og får deg til å krølle deg litt sammen. beste er nok å ta med deg en urin prøve til legen din. uansett bør du ikke gå med slike smerter over lengre tid, dette kan du også bli steril av. Ikke for å skremme deg men .God bedring
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2004 #3 Skrevet 29. oktober 2004 Takk for svar. Er nok ikke sannsynlig at jeg er gravid nei... Kan heller ikke være eggeløsning, mer sannsynlig at jeg har vondt fordi jeg snart skal ha mensen i såfall. Har ikke vondt i ryggen, kun magen. Det er derimot ikke vondt når jeg klemmer på magen. Kan det være mulig at nye p'piller eller en soppinfeksjon har forårsaket dette? Klamydiaen hadde jeg for mange år siden, og har siden blitt testet flere ganger. Lurer på hva det kan være? Ringer legen om det forsetter, men det er nok uansett ikke sannsynlig at jeg får time på en stund...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå