AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Ønsker meg en sofa med slik farge. Skal ha Bestå tv-benk fra Ikea, men sliter med å bestemme meg for hvit eller brunsvart. Bord aner jeg ikke enda, men liker naturfarger. Det må være minst 45 cm høyt, helst 50. Hvordan få dette til å passe sammen? Ønsker meg også lyst gulvteppe, Alhede fra Ikea. Anonymkode: bc38a...9cf
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #2 Skrevet 10. mai 2016 Glemte bildet, her er altså sofafargen. Anonymkode: bc38a...9cf
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #4 Skrevet 10. mai 2016 1 time siden, MiniMjau skrev: Brunsvart Det jeg føler og, men er så vant til hvite møbler at jeg faktisk er bekymret for om det blir veldig mørkt. Samtidig er det den hersens støvtørkingen da Har hatt noen sorte bord opp gjennom årene, og det er et herk med støv som synes med en gang. Annet punkt: Jeg har lyst servise, og har etterhvert lyst til å kjøpe et høyskap i Bestå-serien også, med vitrinedører for å oppbevare serviset mitt. Det vil jo synes mye bedre i et mørkt skap enn i et lyst. Anonymkode: bc38a...9cf
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #6 Skrevet 13. mai 2016 8 timer siden, Auri skrev: Hvilke farger er vegger, tak og gulv? Vegger og tak er hvitt, gulvet er nok vanlig eikemønstret, men jeg husker faktisk ikke helt. Bare vært på en kjapp visning, flytter om noen uker Anonymkode: bc38a...9cf
Auri Skrevet 13. mai 2016 #7 Skrevet 13. mai 2016 Siden vegger og tak er hvitt, og du har valgt et såpass lyst teppe og, ville jeg gått for brunsort, slik at det ikke blir bare sofaen som har noe farge Det blir en fin kontrast med de mørke TV-møblene mot alt det andre lyse.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #8 Skrevet 13. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vegger og tak er hvitt, gulvet er nok vanlig eikemønstret, men jeg husker faktisk ikke helt. Bare vært på en kjapp visning, flytter om noen uker Anonymkode: bc38a...9cf Ikke kjøp før du har flyttet inn. Den smellen har jeg gått på noen ganger. Jeg hadde brunsorte møbler med meg, de er alle byttet ut fordi det ble for mørkt og dystert. Farge på vegger, tak og gulv er èn ting, hvordan lyser kommer inn er en annen. Anonymkode: dd0da...cde
Gjest GulSol Skrevet 13. mai 2016 #9 Skrevet 13. mai 2016 Grått valnøttmønstret blir sikkert fint. Litt skandinavisk stil føler jeg. Kjempefint.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #10 Skrevet 13. mai 2016 7 minutter siden, Auri skrev: Siden vegger og tak er hvitt, og du har valgt et såpass lyst teppe og, ville jeg gått for brunsort, slik at det ikke blir bare sofaen som har noe farge Det blir en fin kontrast med de mørke TV-møblene mot alt det andre lyse. Takk for svar, det jeg kanskje tenker også. Så kan jeg gå i "brunsjangeren" hele veien med puter, gardiner etc, bare i forskjellige nyanser. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke kjøp før du har flyttet inn. Den smellen har jeg gått på noen ganger. Jeg hadde brunsorte møbler med meg, de er alle byttet ut fordi det ble for mørkt og dystert. Farge på vegger, tak og gulv er èn ting, hvordan lyser kommer inn er en annen. Anonymkode: dd0da...cde Neinei, jeg skal ikke kjøpe før det Det jeg tenker på er om jeg skal selge de hvite møblene jeg allerede har. Skal jeg uansett ha hvitt så kan jeg bare ta de med meg og selge de etterhvert, men jo færre møbler som flyttes jo bedre. 3 minutter siden, augustmami skrev: Grått valnøttmønstret blir sikkert fint. Litt skandinavisk stil føler jeg. Kjempefint. Er litt redd det blir for likt sofaen? Og samtidig ulik nyanse. Ellers liker jeg veldig godt den fargen, men som sagt er jeg redd det blir kræsj med sofaen. Bedre med stor kontrast enn noe som er nesten likt, men ikke likevel tenker jeg? Anonymkode: bc38a...9cf
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #11 Skrevet 13. mai 2016 Den Tuesday, May 10, 2016 at 21.07, AnonymBruker skrev: Glemte bildet, her er altså sofafargen. Anonymkode: bc38a...9cf Til den sofaen kan du ha hva som helst. Går du for hvitt er hvite gardiner og puter fint tilbehør. Anonymkode: e1fce...9c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå