AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Jeg leser om single damer som blir med fremmede menn hjem på første daten. Er ikke det litt utrygt? Det er visst flere voldtekter i forbindelse med tinder. Hvordan har dere et trygt sexliv når dere er single? Anonymkode: 673af...502
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #2 Skrevet 10. mai 2016 Enkelt, blir ikke med vilt fremmede hjem Anonymkode: ec203...0d4 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #3 Skrevet 10. mai 2016 Da brukes det refleks. Det er trygt. Anonymkode: 0532f...adf 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #4 Skrevet 10. mai 2016 Høyre og venstre hånd Anonymkode: 6b900...513 2
Mallis Skrevet 10. mai 2016 #5 Skrevet 10. mai 2016 Liten plass jeg bor på, så vet stort sett hvem folk er:) aldri hvert redd for akkurat det. Men hadde jeg bodd i storby, med totalt ukjente fjes, så hadde jeg nok aldri blitt med hjem etter fest osv. Da hadde jeg nok hvert mer forsiktig:)
momo Skrevet 10. mai 2016 #6 Skrevet 10. mai 2016 Man treffes offentlig i starten, og venter en stund før man har sex. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #7 Skrevet 10. mai 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enkelt, blir ikke med vilt fremmede hjem Anonymkode: ec203...0d4 Dette Anonymkode: 4754d...eb6 2
Tibbie Skrevet 10. mai 2016 #8 Skrevet 10. mai 2016 Jeg har opptil flere ganger blitt med menn jeg ikke kjenner hjem (eller tatt dem med til meg). Har aldri følt meg utrygg. De færreste er drittsekker Men man kjenner gjerne igjen drittsekktypen. Som regel møter jeg disse mennene gjennom venner som kjenner dem fra før. Også bor jeg i en by med under 60.000 innbyggere, så man har gjerne hørt om den personen før. Og jeg skjønner ikke vitsen med å være redd for voldtekt i denne situasjonen. Blir man med en mann hjem etter en tur på byen, så ligger jo sex i kortene uansett. Man blir jo ikke voldtatt om det er villig fra begge sin side. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #9 Skrevet 10. mai 2016 Selv om du er villig med hjem til noen, betyr ikke det at situasjonen ikke kan utvikle seg til voldtekt. For det skjer jo. Og dessverre blir det sjelden anmeldt. Anonymkode: 6b900...513 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #10 Skrevet 10. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg leser om single damer som blir med fremmede menn hjem på første daten. Er ikke det litt utrygt? Det er visst flere voldtekter i forbindelse med tinder. Hvordan har dere et trygt sexliv når dere er single? Anonymkode: 673af...502 Ikke drikk de ekstra shot`ene dere bestillte på slutten av første daten. Ikke drikk de 2 ekstra vinglassene på første daten. Ha første date på et offentlig sted. Gi beskjed til venninner om hvem dere skal på date med, når og hvor. Anonymkode: 04f93...035
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #11 Skrevet 11. mai 2016 10 timer siden, Tibbie skrev: Jeg har opptil flere ganger blitt med menn jeg ikke kjenner hjem (eller tatt dem med til meg). Har aldri følt meg utrygg. De færreste er drittsekker Men man kjenner gjerne igjen drittsekktypen. Som regel møter jeg disse mennene gjennom venner som kjenner dem fra før. Også bor jeg i en by med under 60.000 innbyggere, så man har gjerne hørt om den personen før. Og jeg skjønner ikke vitsen med å være redd for voldtekt i denne situasjonen. Blir man med en mann hjem etter en tur på byen, så ligger jo sex i kortene uansett. Man blir jo ikke voldtatt om det er villig fra begge sin side. Det kan fint skje at man har lyst til å ligge med noen, men så blir man så pang-drita at man heller vil sove, eller at han foreslår/prøver seg på noe som man selv ikke har lyst til. Jeg har opplevd begge deler, og blitt respektert i begge situasjoner. Hvis han ikke hadde respektert meg da jeg sa "Jeg vil bare sove, kan vi gjøre det her i morgen?" så lo han og sa at det var helt greit og ordna vann og Paracet til meg. Det siste har skjedd i forskjellige varianter, men som oftest at gutten prøver å putte fingre opp bak. Noen ganger har jeg lyst til det, og andre ganger ikke. De gangene jeg har sagt nei, så har det vært helt greit. Hadde de fortsatt med å prøve å fingre meg i rumpa, så hadde ikke de kunne sagt "ja, men vi gikk hjem sammen og da lå sex i kortene så du får bare stille opp med rumpa di". Anonymkode: 0a52a...910
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #12 Skrevet 11. mai 2016 Jeg hadde visst en brainfart midt inni der: Hvis han ikke hadde respektert meg da jeg sa "Jeg vil bare sove, kan vi gjøre det her i morgen?" så lo han og sa at det var helt greit og ordna vann og Paracet til meg. Jeg mente at han respekterte meg da jeg sa det, og at han lo og sa at det var greit. Anonymkode: 0a52a...910
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå