Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken CD får dere som oftest positiv test? Hvor ofte tester dere? Kan man gå glipp av EL ved å teste én gang om dagen? Har dere opplevd at den plutselig blir sterk fra ganske svak eller går det alltid gravid? Jeg er på CD 13 og streken er ganske svak. Har testet siden CD 11 og den er litt sterkere men ikke mye. Det er første mnd. jeg tester og 2. syklus etter p-pilleslutt. 

Anonymkode: cabc3...d43

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken CD får dere som oftest positiv test? Hvor ofte tester dere? Kan man gå glipp av EL ved å teste én gang om dagen? Har dere opplevd at den plutselig blir sterk fra ganske svak eller går det alltid gravid? Jeg er på CD 13 og streken er ganske svak. Har testet siden CD 11 og den er litt sterkere men ikke mye. Det er første mnd. jeg tester og 2. syklus etter p-pilleslutt. 

Anonymkode: cabc3...d43

Sist syklus hadde jeg bare svake svake tester, før den plutselig gikk fra svak-svak til positiv! Dette var på CD17. Hadde da positive tester i 2,5 dager før den ble negativ igjen. Klaffet likevel ikke...

Skrevet

Tester stort setten gang hver ettermiddag etter mensen er over. Når det nærmer seg EL tester jeg både morgen og kveld. De sier vel at du kan gå glipp av EL ved å teste kun en gang pr dag, dersom du har rask økning av LH for så å synke raskt igjen. Men for meg har det aldri vært sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig uregelmessig syklus og PCO. Mine slo ut i hytt og gevær uten at det betydde jeg hadde EL. Da jeg ble gravid ble den sterkere og sterkere. 

Anonymkode: 24090...52b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...