AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Hei! Har hørt mange er skeptiske til å flytte til Gamle Oslo/Vålerenga/etc. Er dette berettighet eller er det en fordom folk har? Anonymkode: 9ec20...f09
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #2 Skrevet 10. mai 2016 I mine øyne er gamle oslo den beste og mest trivelige bydelen! Føler meg heldig som fant leilighet her! Anonymkode: a2b27...c2b 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #3 Skrevet 10. mai 2016 Gamle Oslo er jo den bydelen med størt prisøkning i hele Oslo for tiden, så det er nok ikke så mange som er skeptiske 50% økning på boligprisene på 5 år. Anonymkode: b7d97...0e1 2
Pterinochilus Skrevet 11. mai 2016 #4 Skrevet 11. mai 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Har hørt mange er skeptiske til å flytte til Gamle Oslo/Vålerenga/etc. Er dette berettighet eller er det en fordom folk har? Anonymkode: 9ec20...f09 Hvor har du hørt dette? Vålerenga er da et av Oslos fineste områder med mange flotte, gamle trehus og sunn lokalpatriotisme 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #5 Skrevet 11. mai 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Har hørt mange er skeptiske til å flytte til Gamle Oslo/Vålerenga/etc. Er dette berettighet eller er det en fordom folk har? Anonymkode: 9ec20...f09 Hadde ikke bodd der om jeg så hadde blitt betalt for det. Var på noen visninger der nå i høst og der var det masse rumenere over alt, bilene deres sto gatelangs og masse drit rundt og utenfor dem, nei fysj. Anonymkode: d2ff6...3f2 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #6 Skrevet 11. mai 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde ikke bodd der om jeg så hadde blitt betalt for det. Var på noen visninger der nå i høst og der var det masse rumenere over alt, bilene deres sto gatelangs og masse drit rundt og utenfor dem, nei fysj. Anonymkode: d2ff6...3f2 På Vålerenga? Anonymkode: 85788...391
Clarity Skrevet 12. mai 2016 #7 Skrevet 12. mai 2016 Tror aldri jeg har hørt noen si at de er skeptiske til å bo på Vålerenga. Alle de små trehusene gjør jo området veldig idyllisk og sjarmerende Når det gjelder Gamle Oslo er jo dette et område som er i sterk vekst, på samme måte som Grunerløkka har vært, så jeg tror at de generelle fordommene folk eventuelt har hatt er i ferd med å forsvinne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå