Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dessverre gjør ikke Jehova det så dere havner i helvetes flammer uansett. Men dere kan trøste dere med at ihvertfall Jesus tilgir dere,

Anonymkode: 9b06b...229

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre gjør ikke Jehova det så dere havner i helvetes flammer uansett. Men dere kan trøste dere med at ihvertfall Jesus tilgir dere,

Jehova? Jeg tror jesus trumfer jehova.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke fullt det Jehovas vitne er uansett? Mener det bare var plass til et par hundre tusen.

Anonymkode: 2d975...a8a

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Jehova? Jeg tror jesus trumfer jehova.

Jehova er skapte Jesus så nei Jesus trumfer ikke Jehova. Jehova er Gud, Jesus er ikke Gud

AnonymBruker
Skrevet

Så rart at kristne alltid skal skjule historier fra religiøse som har vært døde. De alle forteller at det ikke fantes noe gud eller jesus der. Bare en hel haug med ateister iført vikingklær, fjær og ja indianere var der også da. Pluss aborginene, samene og inkafolket. Og de fra de tapte guderikene.

Ingen av de kunne skjønne hvorfor så mange klynget seg til mohammed og jesus da de to var tidenes drittunger og kriminelle sådan.

Anonymkode: 14089...c69

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å skuffe deg, men kristendommen er fake

Anonymkode: 2ae75...cc4

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jehova er skapte Jesus så nei Jesus trumfer ikke Jehova. Jehova er Gud, Jesus er ikke Gud

Nei Gud skapte jesus. Jehova er skapt av gale sektmedlemmer. Er ikke plass til flere i helvete for helvete er sprekkfullt av jehovas vitner

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jesus er Gud, jo. Treenigheten: Faderen, Sønnen og Den Hellige Ånd.

Anonymkode: b001a...12a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det går nok helt fint. Ifølge min egen religion så havner både Jesus og Jehovas vitner i helvete til evig tid, mens jeg selv går videre til et alternativt univers :)

Anonymkode: ba78a...a07

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Poenget med å være ateist er jo nettopp at man ikke frykter Jesus, Gud, Jehova etc. (med tanke på overskriften)

Anonymkode: 1dde8...b9a

• Liker 5
Skrevet

Hvor har TS det fra at Jesus tilgir ateister? 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var godt at en av fantasifigurene tilgir meg i alle fall. Jeg har hørt rykter om at julenissen også er irritert på meg.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke litt flaut å være hjernevasket og uselvstendig? 

Anonymkode: b76a2...38f

• Liker 4
Skrevet

Jesus er gitt all makt. Å skille Gud fra Jesus er idioti og synd.

Skrevet
28 minutter siden, stan skrev:

Hvor har TS det fra at Jesus tilgir ateister? 

Jesus tilgir alle. Også syndere :) Det står i bibelen.

Poenget med å være ateist er jo nettopp at man ikke frykter Jesus, Gud, Jehova etc. (med tanke på overskriften)

Anonymkode: 1dde8...b9a

Men er det ikke greit å vite det, sånn just in case? ;););)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jesus hjelper ikke de som ikke tror på han.

Det er ett krav for protestantisme å det er og tro på gud.

Anonymkode: b2c2e...34d

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Tibbie skrev:

Jesus tilgir alle. Også syndere :) Det står i bibelen.

Men er det ikke greit å vite det, sånn just in case? ;););)

Hvor i Bibelen står det at Jesus tilgir alle?

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet
Et øyeblikk siden, stan skrev:

Det står vel at Jesus tilgir alle som aksepterer han som sin frelser. Men det er lenge siden jeg har lest bibelen så det er mulig jeg husker feil. Jeg mener ihvertfall at det er noe i den duren der.

Skrevet
6 minutter siden, stan skrev:

Nei, herlighet. Da spør du ikke riktig person. Jeg er ikke superkristen, så bibelen er ikke akkurat med meg i senga :P

Dette har vi jo lært i religionsundervisningen, Stan? ;)

Skrevet
Et øyeblikk siden, The Architect skrev:

Det står vel at Jesus tilgir alle som aksepterer han som sin frelser. Men det er lenge siden jeg har lest bibelen så det er mulig jeg husker feil. Jeg mener ihvertfall at det er noe i den duren der.

Det stemmer. Om jeg husker rett fra konfirmasjonen, så er det Johannes 3.16: "For så høyt har Gud elsket verden at Han ga sin sønn, den enbårne, for at hver den som tror på Ham skal ha evig liv."

Det står ikke noe om ALLE.  

Ateister er jo da logisk sett ikke med, siden de ikke tror og kravet er tro.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...