AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Lider de av en eller annen form for mental lidelse ? Anonymkode: 7aa03...2ae
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #2 Skrevet 10. mai 2016 Eh gjør du?! Er ikke noe galt å ikke ville være i forhold. Noen har for mye med hobby, studier eller jobb, andre vil finne seg selv først, noen er oppvokst uten kjærlighet og greier ikke tilknytte seg andre, noen er usynlig syke og har derfor ikke kapasitet til en kjæreste, andre er profesjonelle idrettsutøvere og reiser og trener for mye til å ha tid til en til person i livet sitt og mange bare trives i sitt eget selskap best rett og slett. Også er det de som faktisk venter på den spesielle kjærligheten og sjelevennen og ikke har interesse å slå seg til ro med en som ikke får de til å føle som fyrverkeri. Vil heller se på de som aldri greier å være alene og tar den første og beste rett etter de har kommet ut av et forhold bare for å ha noen der som mere "syke" Anonymkode: 418d9...82a 33
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #3 Skrevet 10. mai 2016 La meg bare spørre, hvorfor tror du det, ts? Anonymkode: 31235...9a4 4
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 10. mai 2016 #4 Skrevet 10. mai 2016 takk for diagnosen din AB med PhD i broscience. nå vet jeg endelig hva som er galt med meg.
Maleficenta Skrevet 10. mai 2016 #5 Skrevet 10. mai 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lider de av en eller annen form for mental lidelse ? Anonymkode: 7aa03...2ae Lider du av en form for mental lidelse? 8
momo Skrevet 10. mai 2016 #6 Skrevet 10. mai 2016 Det er jo mange grunner til det. Jeg har nylig gått ut av et forhold, og siste tiden var ikke så bra. Følte livet mitt var litt på vent. Og nå er jeg ute og lever livet igjen, og storkoser meg. Men samtidig sliter jeg med sykdom, jeg følte jeg mistet meg selv litt i forholdet. Så jeg vil bare kose meg, finne meg selv helt. Lære meg å leve best mulig med sykdommen. Og den mannen jeg vil ha, vet jeg ikke om finnes der ute. Han blir i hvert fall ikke lett å finne. Man må jo ikke være i et forhold, for å ha det bra. 6
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #7 Skrevet 10. mai 2016 Ikke mental lidelse, men heller en fysisk lidelse. Har for liten kuk til å inngå i et forhold. Derfor. Anonymkode: 148ac...46c
Minitroll Skrevet 10. mai 2016 #8 Skrevet 10. mai 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lider de av en eller annen form for mental lidelse ? Anonymkode: 7aa03...2ae Tja, noe mentalt er det nok med meg, men lider ikke. Var mere lidelse i forrige forhold:P 6
Desertflower Skrevet 10. mai 2016 #10 Skrevet 10. mai 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lider de av en eller annen form for mental lidelse ? Anonymkode: 7aa03...2ae Er mye heller singel enn å være i et umulig forhold. Man kan heller spørre seg om de som for en hver pris må ha en partner mangler noe på det mentale plan. 9
Mallis Skrevet 10. mai 2016 #11 Skrevet 10. mai 2016 Trenger jo ikke å ligge så mye bak det alltid! Selv er jeg singel på3 året, etter nesten 10 år i ett forhold. Nå nyter jeg virkelig livet, har ingen andre å ta hensyn til, utenom barna!og vi koser oss ille godt:) savnet etter en mann har nesten ikke eksistert. Før gikk jeg bare på vent. Alt skulle gå etter mannens planer,mannens jobb osv. En dag skal jeg ha en mann, men akkurat nå er jeg ganske fornøyd med tilværelsen som singel. Styrer hverdagen min akkurat som jeg vil, uten å måtte ta hensyn til noen andre! Og det skal jeg nyte en god stund til:) 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #12 Skrevet 10. mai 2016 Nei, nei. Mental lidelse er regnet som dumpe grunn. Ikke frivillig singel grunn Anonymkode: d484e...6ad 1
Pinkee Skrevet 10. mai 2016 #13 Skrevet 10. mai 2016 Ja, å være drittlei av utro mannfolk, er helt klart en mental lidelse 3
Gjest Juami Skrevet 10. mai 2016 #14 Skrevet 10. mai 2016 Vært singel i rundt 3 år nå, og er ikke interessert i type enda. Trivest veldig godt som singel, i og med at jeg ikke har møtt drømmemannen enda. Tror det er mer en metal lidelse for disse som på død og liv må være sammen med en person hele tiden, enn vi som også kan trivest alene
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #15 Skrevet 10. mai 2016 Jeg har vært singel i snart et halvt år nå. Trives veldig godt med det. Har ikke noe behov for en kjæreste akkurat nå heller, og gidder hvertfall ikke slå meg til ro med den første og "beste" jeg kommer over. Vil heller leve alene resten av livet enn å "miste meg selv" i et forhold jeg ikke trives 100% i. Anonymkode: f5eb2...fbd
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #16 Skrevet 10. mai 2016 Haha nei. Nå snakker jeg jo for meg selv, men jeg føler at alt for mange bare tar til takke og gjør det som er forventet av de. Jeg er selv ung, pen, godt utdannet og ikke mentalt syk (sier det bare for at du ikke skal komme med "du er sikkert for stygg for forhold etc), - og har også hatt 2 lange forhold bak meg. Jeg har bare ikke behov for noe forhold. Jeg trenger ikke en annen for å definere meg selv. Jeg trenger ikke en "annen halvdel" for å føle meg hel, og jeg trenger heller ikke økonomien til en annen person. Jeg elsker å være singel, jeg trives ekstremt i mitt eget selvskap. Jeg liker jobben min, vennene mine, familien min, trening, dyrene mine og hobbyene mine. Treffer jeg en jeg blir forelsket i så er jo det bare supert, men det som er viktig å tenke på er at en kjæreste/partner er et pluss til et allerede bra liv, ikke noe man skal behøve for å klare seg. Jeg orker bare ikke tvinge meg selv til å holde ut med noen jeg ikke kan stå 100% bak (sånn som jeg kan med f.eks bestevenninnen min). Det er mange forskjellige grunner til at folk heller vil være singel enn i et forhold. Det skrevet over er min. Det er selvsagt synd dersom noen er ensomme og ufrivillige single, men det er ikke det dette handler om, - deriomot frivillige single. Syntes man ikke skal stille spørsmåltegnm med hvorfor folk vil være single, men heller hvorfor noen er i dårlige forhold pga usikkerhet og andre problemer. Men alt i alt, så må folk få gjøre det de vil med eget liv og kropp. Man lever bare en gang og må gjøre det meste ut av det og leve lsik man selv ønsker og føler for, - å strebe etter å være den beste versonen av seg selv og være en god person. Om det er singel eller i et forhold. Anonymkode: 235d6...671 6
Gjest gjestvest Skrevet 10. mai 2016 #17 Skrevet 10. mai 2016 (endret) Det er ingenting galt i å ha noen begrensninger: De fleste har en eller annen form for begrensning. Også personer som er i et forhold. Det er heller ingenting galt i å være singel. Endret 10. mai 2016 av gjestvest Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #18 Skrevet 10. mai 2016 1 time siden, Maleficenta skrev: Lider du av en form for mental lidelse? Gjør jeg sikker. Gjør du ? Anonymkode: 7aa03...2ae
Tibbie Skrevet 10. mai 2016 #19 Skrevet 10. mai 2016 Jeg tror at folk er "evig singel etter valg" av to grunner. Enten synes man det er spennende med dating og nye mennesker, eller så har man dårlige erfaringer med tidligere forhold. Vil nok ikke kalle noen av delene en mental lidelse, med mindre man tolker sistenevnte som det Det er nok flere her inne som frivillig er singel, og har vært det i MANGE år. Kanskje de kan bidra litt i tråden? 1 time siden, Maleficenta skrev: Lider du av en form for mental lidelse? Kan ikke du gi deg med å spy ut stygge og urelevante kommentarer i tråder på KG hele tiden? Det begynner å bli irriterende... 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 10. mai 2016 #20 Skrevet 10. mai 2016 Er jo så herlig å være singel. Kan flørte med hvem man vil, ha fjernkontrollen i fred og senga helt alene. Velge selv når man vil ha besøk i den osv.. Jeg bare digger å være singel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå