Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen øyenskygger eksperter her som kan finne igjen denne fargen?
Jeg kan gjette meg frem til at det er litt sånn rosa og brun ? Men klarer ikke å forstå nyansen og fargene som ble brukt.

150922105948089.jpg

Anonymkode: 4ad53...cdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noen øyeskygger fra MAC som kan gi en ligende look ihvertfall, så om jeg skulle ha gjenskapt looken så hadde jeg gjort slikt som dette:

Ego på lokket, men ettersom dette var limited edition så er nok naked lunch bedre. Begge er lys, skimrende rosa, men ego er litt mer rosa, mens naked lunsj heller mer sjampanje (skal sies at denne er lettere å gå med, så kanskje et bedre alternativ?)

satin taupe i globalen - lilla/taupe/grå/brun. Nydelig, fungerer kjempefint med naked lunch. Smudge ut nede også.

charcoal brown (cool-toned medium brun) eller wedge (litt varmere medium brun) som transition for å blende ut slik at det ikke blir for mye skimmer, samt gjøre det litt brunere ikke så mye rosa/lilla. Avhengig av hva man kler best, kan være fint å bruke wedge for å varme det litt.

mystery (mørk brun) for å gjøre det litt mørkerei globalen og under øyet

shroom (lys shimmer) på øyebrynsbenet og indre øyekrok.

Nude eyeliner på våtkanten

Off-black eyeliner, altså ikke helsort.Kan oppnås ved å bruke sort og så gå over med f.eks. mystery eller en grå.

Maskara og falske vipper

Om du vil ha litt mer for pengene, så vil Urban Decay Naked 2 palette ha denne typen farger, mens om du er på budsjett, så har H&M en pallett i den "nye" serien med denne typen farger.

Skrevet

Urban Decay naked 3 

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk til dere begge :)

Anonymkode: 4ad53...cdc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...