Gjest Valhalla Skrevet 28. oktober 2004 #1 Skrevet 28. oktober 2004 Nå kan jeg gå å legge meg glad og fornøyd. At det er mulig å være så dum. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=252184
Melissa Gioberti Skrevet 28. oktober 2004 #2 Skrevet 28. oktober 2004 Ja, det var dumt av dem. De burde ha visst bedre..nå kan altså 8 års fengselsstraff vente dem for den uttalelsen og trusselen. Mest sannsynlig blir de ikke straffet tror jeg da.
Superlammet Skrevet 29. oktober 2004 #4 Skrevet 29. oktober 2004 hæhæ.. bekrefter bare hva RAP står for.. Retards Attempting Poetry...
Gjest StoreSky Skrevet 29. oktober 2004 #5 Skrevet 29. oktober 2004 Haha! Tenk om ALLE som fremsatte trusler om å drepe noe skulle bli straffet.... Mange jeg kunne tenke meg å bli kvitt for godt! ps. nå kjenner jeg disse to guttene i Gatas Parlament, så jeg er vel inhabil i denne saken. Synes forøvrig det er verre med språk og holdnihgene i den masse produserte OTV rap'en! (kvinnesyn, homohets, hets mot hvite, hets mot mamma, hets mot rike..etc)
andrek Skrevet 4. november 2004 #6 Skrevet 4. november 2004 Siden jeg ikke så nettsiden før den ble tatt ned vet jeg ikke om anmeldelsen er rettferdig eller ei. Mye kommer an på hvordan gatas parlament presenterte innholdet på nettsiden sin. Som jeg mener å ha lest mente de det med en god porsjon spøk. Og overreagering er et kjent fenomen i dette kommersielle samfunnet vårt. Men jeg liker uansett at det valgte å legge ut faksen de fikk ifra politiet på nettsiden sin.
Karova Skrevet 4. november 2004 #7 Skrevet 4. november 2004 Dobbeltmoral og USA er intet nytt fenomen. Jeg synes bare det var artig.
andrek Skrevet 4. november 2004 #10 Skrevet 4. november 2004 Jeg lurte på om dette innlegget var dettet mot meg. Dobbeltmoral og USA er intet nytt fenomen. Jeg synes bare det var artig.
Karova Skrevet 5. november 2004 #11 Skrevet 5. november 2004 Jeg lurte på om dette innlegget var dettet mot meg. Hvorfor tror du det? Det var rettet mot topic i tråden.
andrek Skrevet 5. november 2004 #12 Skrevet 5. november 2004 Hvorfor tror du det? Det var rettet mot topic i tråden. Oi. Beklager. Jeg var tydeligvis noe opphengt i andre ting når jeg leste innlegget ditt under mitt. Jeg ser nå at det ikke hadde noe med mitt å gjøre. Beklager.
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2004 #14 Skrevet 5. november 2004 hæhæ.. bekrefter bare hva RAP står for.. Retards Attempting Poetry... Jeg er så enig, så enig!
Diva Skrevet 5. november 2004 #15 Skrevet 5. november 2004 Jeg må bare flire av saken jeg... Skjønner ikke at det er så mye å hause seg opp over, Bush selv kan jo true alt og alle, og nåde den som kommer med "trusler" tilbake liksom :o
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2004 #16 Skrevet 5. november 2004 Hvis Norske myndigheter har "baller" henlegger de saken. A si/skrive noe slikt som at Bush/Blair/Bondesvik burde vært drept er jo bare en uttrykksmåte. Det er jo ikke alle som faktisk kan/vil sette makt bak sine ord slik som 3B har vist at de gjør. Spis en politiker.
Gjest Valhalla Skrevet 6. november 2004 #17 Skrevet 6. november 2004 Haha jeg traff Gata's P på byen i går. Så fra at jeg synes det var ufint og hvisket Stem FrP inn i øret på han ene.
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #18 Skrevet 6. november 2004 Passe på sånn at de ikke dreper deg da... De var jo så farlig.
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #20 Skrevet 6. november 2004 Haha jeg traff Gata's P på byen i går. Så fra at jeg synes det var ufint og hvisket Stem FrP inn i øret på han ene. Må passe deg så ikke de lager en hat-nettside om deg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå