Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sommeren er like om hjørnet og jeg har mest lyst til å fortsette å stikke beina i store vintersko:P Jeg har mye hard hud på beina. Jeg går ekstremt sjeldent i heler(1-3 ganger i året!) og 80% av tiden ellers bruker jeg joggesko med demping. Så skjønner ikke helt hva det kommer av. Jeg tror ikke jeg bruker for liten skostørrelse heller, jeg har små føtter så jeg plages heller med å få noen som er små nok. Men jeg liker nok at de sitter litt fast da. Kanskje jeg snører dem for stramt? Har også normal fotbredde visstnok. Jeg plages ikke med at det gjør vondt eller noe, men ser nå litt sånn... nasty ut.

Jeg har forsøkt en fotkrem for scholl men den trakk ALDRI inn. Ventet i timesvis. Ikke hjalp det nevneverdig heller. Har prøvd babyfoot og den funker en liten stund, men skal jeg vedlikeholde det må jeg jo ta en ny straks jeg har flasset den forrige ferdig. Har vært for lat til å file... Det beste jeg har prøvd til nå er fotbad med olivenolje. Det fjernet selvsagt ikke hard hud men den ble veldig myk av det.

Noen råd?

Anonymkode: 40a2d...3d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fotbad, Scholl elektrisk fotfil, smør deg med fotkremen du skriver om ved leggetid og sov med tynne bomullssokker. vær tålmodig! Fotbad og filing noen ganger i uka og krem+sokker hver kveld. Du ser resultater ganske raskt, men du må fortsette behandlingen over tid 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...