Gå til innhold

Dere som har sperret kort og fått nytt i posten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare lurer på om det tok så lang tid som 7 virkedager før dere fikk det nye kortet? I verste fall kan jeg være kortløs frem til fredag neste uke. Enda godt jeg har en kjæreste som jeg kan overføre til som tar ut penger for meg, men føler det er litt ekkelt å gå rundt uten å ha penger på meg. 

Stod på banken at det kan ta opp til 7 virkedager, men håper viiiirkelig det tar kortere tid enn det. 

Anonymkode: a58bb...3a8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har gjort det et par ganger, i beste fall tok det 2 dager, i verste fall 10. Den gangen det tok 10 dager hadde jeg personlig bilde på forsiden av kortet, når jeg ikke skulle ha det gikk det mye fortere.

Anonymkode: a977f...27f

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har gjort det et par ganger, i beste fall tok det 2 dager, i verste fall 10. Den gangen det tok 10 dager hadde jeg personlig bilde på forsiden av kortet, når jeg ikke skulle ha det gikk det mye fortere.

Anonymkode: a977f...27f

Ok, jeg har ikke personlig bilde på kortet. Takk
-TS

Anonymkode: a58bb...3a8

Skrevet (endret)

Det spørs veldig på hvor du bor :) Jeg fikk sperret kortet på en fredag kveld, og tirsdagen hadde jeg et nytt i posten. Dette tok da 1-2 virkedager, og jeg bodde i Oslo. Da jeg bodde i Trondheim brukte de 2-4 virkedager.

Spørs også veldig på banken selvfølgelig.

Endret av sweg
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Sperret tirsdag, ankommet fredag. 

AnonymBruker
Skrevet

Avhengig av hvor i landet du bor ifh til plassen der kortet blir produsert bruker posten som regel 1-3 dager å levere. I tillegg kommer tiden det tar å produsere kortet. Kort uten bilde bør være klart og sende med posten dagen etter du bestiller kortet.

Anonymkode: c73e1...c7e

AnonymBruker
Skrevet

Sperret kortet mandag og fikk det på tirsdag. Bor i trøndelag.

Anonymkode: dd960...7b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...