AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Når det gjelder klarsynte som ser, og får kontakt med åndeverden, er det mange som mener det er folk som manipulerer osv for å få fram svar fra den de leser. Er ikke det da teknikker man må lære seg til å bruke? Hva da med barn som får opp bilder og beskjeder, og får kontakt med folk på den andre siden? Menes det da at de har lært seg teknikkene det er snakk om? Hvordan kan det ha seg at barn kan komme med beskjeder og opplysninger som bare foreldrene vet om, men aldri har pratet om? Eller beskjed fra den andre siden, som kan bekreftes av andre en de selv? Og barnet selv ikke vet historien bak for eksempel, men sier at h*n sier sånn og slik, så viser det seg at det er riktig! Hvordan kan dette forklares annet enn at barnet er klarsynt og har kontakt med den andre siden? Anonymkode: 34f65...fb4
stan Skrevet 10. mai 2016 #2 Skrevet 10. mai 2016 Klart barn har kontakt med andre sider. Noen med oppsiden, andre med undersiden. Men verst er det med smørsiden. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #4 Skrevet 10. mai 2016 For å svare mer utdypende (siden jeg som AB ikke kan redigere innlegget mitt over): I et tv-program de sendte for ikke så lenge siden så delte de ut en astrologisk analyse til en liten gjeng med mennesker. Alle fikk beskjed om at dette var deres personlige horoskop, men alle hadde fått utdelt akkurat den samme teksten. Og alle kom tilbake og var imponert over hvor godt dette stemte og hvor mye de kjente seg igjen i det som sto. Fordi de som ønsker å tro er innstilt på at ting skal stemme og at de vil finne ting de kan kjenne seg igjen i. Da er det likegyldig om selve lesingen kommer fra et generisk horoskop, et barn, en dyretolk eller hva det måtte være. Det handler mye om innstillingen til den som mottar lesingen. Anonymkode: 97616...0e8 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #5 Skrevet 10. mai 2016 32 minutter siden, stan skrev: Klart barn har kontakt med andre sider. Noen med oppsiden, andre med undersiden. Men verst er det med smørsiden. Og jeg som hele tiden har trodd at smørfingre var det aller verste! Anonymkode: 34f65...fb4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #6 Skrevet 10. mai 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: God fantasi? Anonymkode: 97616...0e8 Barn har jo kjempe fantasi, det er sant! Men hvordan tror du de kan fantasere seg fram til beskjeder og hendelser som f.eks. er korrekte opplysninger som omhandler noen på den andre siden? Av type informasjon som barnet aldri har hatt tilgang på? Har du noen tanker om det? Anonymkode: 34f65...fb4
stan Skrevet 10. mai 2016 #7 Skrevet 10. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Barn har jo kjempe fantasi, det er sant! Men hvordan tror du de kan fantasere seg fram til beskjeder og hendelser som f.eks. er korrekte opplysninger som omhandler noen på den andre siden? Av type informasjon som barnet aldri har hatt tilgang på? Har du noen tanker om det? Anonymkode: 34f65...fb4 Hvem har korrekte opplysninger om den andre siden? 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #8 Skrevet 10. mai 2016 7 minutter siden, stan skrev: Hvem har korrekte opplysninger om den andre siden? Hvis du leser omigjen, kan du se at det står korrekte opplysninger som OMHANDLER NOEN på den andre siden, ikke om den andre siden! Anonymkode: 34f65...fb4
stan Skrevet 10. mai 2016 #9 Skrevet 10. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du leser omigjen, kan du se at det står korrekte opplysninger som OMHANDLER NOEN på den andre siden, ikke om den andre siden! Anonymkode: 34f65...fb4 Så det eksisterer en andre side fasit. Eller er det hele fantasi. Har du noen konkrete eksempler? 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #10 Skrevet 10. mai 2016 7 minutter siden, stan skrev: Så det eksisterer en andre side fasit. Eller er det hele fantasi. Har du noen konkrete eksempler? J sre "Hvis du leser omigjen, kan du se at det står korrekte opplysninger som OMHANDLER NOEN på den andre siden, ikke om den andre siden! " Kom da ikke frem men mente opplysninger om noen som ikke lever lenger. om det er andre siden er en annen diskusjon, men j kaller det for det Anonymkode: 34f65...fb4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #11 Skrevet 10. mai 2016 jeg er klarsynt i den forstand at jeg ser aliens og andres sjeler og alt mulig sånn og kan leke med avdøde og slikt og ser dødes sjeler etc, men det jeg lurer på er om det er noen som er virkelig klarsynte derute fordi min daimon har bare bestemt seg å sove HELE tiden nå. han har bare løsnet fra meg og ligger og sover i en seng døgnet rundt? er det krise? ja og så i tillegg brakk en healer av den energetiske vingen min, jeg har sagt ifra om at hun skulle gi meg erstatning. men altså det som skjer nå er at min daimon sover HELE tiden og så i tillegg så mangler fortsatt den vingen. er det en stor krise, skal jeg bare prøve å akspetere situasjonen og tenke at det ikke gjorde noenting? jeg tror jeg vet hvilken alientype som skadet meg. jeg har liksom bare skydd på ene siden nå den venstre og jeg blir så lei meg og jeg blir så fortvilt fordi fremdeles kan jeg føle på amputasjonen. kan noen hjelpe som er seriøse og ikke alle de kvalme besserwisserfornektere. Anonymkode: fb9d9...1d6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #12 Skrevet 11. mai 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg er klarsynt i den forstand at jeg ser aliens og andres sjeler og alt mulig sånn og kan leke med avdøde og slikt og ser dødes sjeler etc, men det jeg lurer på er om det er noen som er virkelig klarsynte derute fordi min daimon har bare bestemt seg å sove HELE tiden nå. han har bare løsnet fra meg og ligger og sover i en seng døgnet rundt? er det krise? ja og så i tillegg brakk en healer av den energetiske vingen min, jeg har sagt ifra om at hun skulle gi meg erstatning. men altså det som skjer nå er at min daimon sover HELE tiden og så i tillegg så mangler fortsatt den vingen. er det en stor krise, skal jeg bare prøve å akspetere situasjonen og tenke at det ikke gjorde noenting? jeg tror jeg vet hvilken alientype som skadet meg. jeg har liksom bare skydd på ene siden nå den venstre og jeg blir så lei meg og jeg blir så fortvilt fordi fremdeles kan jeg føle på amputasjonen. kan noen hjelpe som er seriøse og ikke alle de kvalme besserwisserfornektere. Anonymkode: fb9d9...1d6 Om dette er innlegget er reelt, og du virkelig ønsker svar og hjelp, foreslår jeg at du starter en ny egen tråd på dette i stedet for å kuppe min! Kan nemlig ikke se her at det du skriver her kan være svar til mitt innlegg? Syns det er helt OK med digresjoner, men det får da være måte på? Eller? Anonymkode: 34f65...fb4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #14 Skrevet 11. mai 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Barn har jo kjempe fantasi, det er sant! Men hvordan tror du de kan fantasere seg fram til beskjeder og hendelser som f.eks. er korrekte opplysninger som omhandler noen på den andre siden? Av type informasjon som barnet aldri har hatt tilgang på? Har du noen tanker om det? Anonymkode: 34f65...fb4 Det skrev jeg om i innlegget etter "God fantasi". Anonymkode: 97616...0e8
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #15 Skrevet 11. mai 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg er klarsynt i den forstand at jeg ser aliens og andres sjeler og alt mulig sånn og kan leke med avdøde og slikt og ser dødes sjeler etc, men det jeg lurer på er om det er noen som er virkelig klarsynte derute fordi min daimon har bare bestemt seg å sove HELE tiden nå. han har bare løsnet fra meg og ligger og sover i en seng døgnet rundt? er det krise? ja og så i tillegg brakk en healer av den energetiske vingen min, jeg har sagt ifra om at hun skulle gi meg erstatning. men altså det som skjer nå er at min daimon sover HELE tiden og så i tillegg så mangler fortsatt den vingen. er det en stor krise, skal jeg bare prøve å akspetere situasjonen og tenke at det ikke gjorde noenting? jeg tror jeg vet hvilken alientype som skadet meg. jeg har liksom bare skydd på ene siden nå den venstre og jeg blir så lei meg og jeg blir så fortvilt fordi fremdeles kan jeg føle på amputasjonen. kan noen hjelpe som er seriøse og ikke alle de kvalme besserwisserfornektere. Anonymkode: fb9d9...1d6 Kreativ du!!:)) Anonymkode: 28b5b...172
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #16 Skrevet 11. mai 2016 Den 10. mai 2016 at 13.04, AnonymBruker skrev: For å svare mer utdypende (siden jeg som AB ikke kan redigere innlegget mitt over): I et tv-program de sendte for ikke så lenge siden så delte de ut en astrologisk analyse til en liten gjeng med mennesker. Alle fikk beskjed om at dette var deres personlige horoskop, men alle hadde fått utdelt akkurat den samme teksten. Og alle kom tilbake og var imponert over hvor godt dette stemte og hvor mye de kjente seg igjen i det som sto. Fordi de som ønsker å tro er innstilt på at ting skal stemme og at de vil finne ting de kan kjenne seg igjen i. Da er det likegyldig om selve lesingen kommer fra et generisk horoskop, et barn, en dyretolk eller hva det måtte være. Det handler mye om innstillingen til den som mottar lesingen. Anonymkode: 97616...0e8 Ja det tror jeg du har helt rett i! Det har så mye med ens forventninger til lesning og beskjeder, at man ser og hører det man forventer! Helt med på den! Men så er det noen tilfeller da, som jeg lurer på. Skal gi et eksempel på et tilfelle av det jeg lurer på. Et barn på fem år sa til onkel, at hun hadde pratet med bestemor (som ikke levde lenger) onkel sa, javel, hva sa bestemor da? Femåringen svarte, hun sa at perlesmykket som tante leter etter, ligger innerst i den nederste skuffen i kommoden på loftet. Onkel sa hm, og han visste ikke om noe smykke som tante(hans kone lette etter), og sa til jenten at hun fant på mye rart. Onkel nevnte det tilfeldig til sin kone litt senere. Det viste seg at hun hadde leter etter et perlesmykke, men ikke sagt noe, hun trodde det var tapt for lenge siden. Hun sjekket i kommoden oppe på loftet, i nederste skuff, og dere lå perlesmykket, helt innerst, bak en bunke med gamle aviser og ark. Det viste seg at opplysningen som barnet var riktig. Barnet visste ikke fra før at tanten leter etter smykket. Ikke onkelen hennes heller. Og tanten hadde ikke sagt det til noen at det var vekk. Smykket var en gave fra bestemoren som jenta hadde "pratet" med. Barnet hadde heller ikke hatt tilgang på dette loftet, og heller da ikke sett i kommoden og skuffene tidligere. Hva tenker du om dette? Her var det ingen forventninger som var til stede hos barnet, mener jeg? Barn har stor fantasi, men skal godt gjøres å fantasere om noe så konkret som viste seg å stemme? Eller? Noen tanker rundt det? Dette er en av tingene jeg undres veldig over! Anonymkode: 34f65...fb4 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #17 Skrevet 12. mai 2016 Morfaren min hadde en venn som var enkemann og bodde et annet sted i landet. Han kom engang på besøk og morfar hentet ham på flyplassen. Når de to kom hjem, var min søster utenfor huset og lekte. Hun var ca 6-7 år da. Litt senere kommer hun inn og spør da mormor hvilke mennesker det var som kom med morfar. Mormor ber min søster beskrive "de menneskene" og hun beskrev da vennen og hans avdøde kone til minste detalje. Hun hadde aldri møtt noen av de tidligere og har uansett aldri vært en som "lager historier". Anonymkode: f7da5...b38 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #18 Skrevet 18. mai 2016 Den 12.05.2016 at 10.27, AnonymBruker skrev: Morfaren min hadde en venn som var enkemann og bodde et annet sted i landet. Han kom engang på besøk og morfar hentet ham på flyplassen. Når de to kom hjem, var min søster utenfor huset og lekte. Hun var ca 6-7 år da. Litt senere kommer hun inn og spør da mormor hvilke mennesker det var som kom med morfar. Mormor ber min søster beskrive "de menneskene" og hun beskrev da vennen og hans avdøde kone til minste detalje. Hun hadde aldri møtt noen av de tidligere og har uansett aldri vært en som "lager historier". Anonymkode: f7da5...b38 Ja dette var et godt eksempel på en slik historie som jeg lurer på. Spennende historie! Hvordan kan dette ha seg, om din søster ikke har noen spesielle evner? Hun kunne jo ikke fantasere beskrivelsene til minste detalj, slik noen mener. Jeg tror hun har evner, og at mange har det, hvordan skal man ellers forklare historier som dette? Takk for at du skrev innlegget! Hvordan er det med din søster nå, ser hun fortsatt ting som ikke alle ser? Hva med deg selv? Har du noen gang opplevd det samme? Anonymkode: 34f65...fb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå