Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk satt på vipper på en salong i oslo, nå som vippene skal naturlig dette av etter 4 uker detter alle mine vanlige vipper av i samme slengen!! Hva skal jeg gjøre? Ser helt forferdelig ut. Vet vippene vokser ut, men det tar så lang tid. Åh dette er fælt :(

Anonymkode: 83cc3...de0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Huff, skjønner ikke hvorfor folk setter på falske vipper i utgangspunktet...Limer de dem på? Da sier det seg selv at det IKKE er bra for dine naturlige vipper.

Huff ts, føler med deg. Ta på olivenolje eller castorolje, spis næringsrikt evt vitamintilskudd, så vokser de sikker kjapt ut igjen!

Håper du har lært til neste gang at du må heller sette pris på dine naturlige vipper og behandle dem bra. 

Anonymkode: dad3d...d38

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Huff, skjønner ikke hvorfor folk setter på falske vipper i utgangspunktet...Limer de dem på? Da sier det seg selv at det IKKE er bra for dine naturlige vipper.

Huff ts, føler med deg. Ta på olivenolje eller castorolje, spis næringsrikt evt vitamintilskudd, så vokser de sikker kjapt ut igjen!

Håper du har lært til neste gang at du må heller sette pris på dine naturlige vipper og behandle dem bra. 

P.S: Glemte å skrive : du kan kanskje gå tilbake til det stedet å klage? De har jo åpenbart ikke gjort en riktig jobb?

AnonymBruker
Skrevet

Shit. Hvilken salong er dette? De kan ikke ha gjort et godt arbeid. Har ikke skjedd meg, og har ei venninne som jobbet med det. Aldri skjedd noe slikt der heller. Hadde gått med falske vipper i mens og brukt castor olje når du kom hjem! Lykke til, TS!

Anonymkode: a2851...4ad

AnonymBruker
Skrevet

P.S: Glemte å skrive : du kan kanskje gå tilbake til det stedet å klage? De har jo åpenbart ikke gjort en riktig jobb?

AnonymBruker
Skrevet

Dette skjedde meg og første gangen... Andre gangen garanterte den samme hudpleieren at det ikke kom til å skje igjen siden to av vippeteknikkerne må hadde fått flere kurs og sertifiseringer. jeg mistet ikke like mange, men så helt ribba ut den gangen og

Anonymkode: b5077...d70

Skrevet

Du kan forsøke å klage. Dette er grunnen til at jeg aldri kommer til å sette på slike vipper.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine knakk nesten helt nede ved roten og jeg måtte gå med korte små stubber til de vokste ut. Aldri mer vippeextensions!!!

Anonymkode: 4ee07...8e4

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar. Har hørt flere skrekkhistorier om folk som mister vippene sine, men denne salongen presiserte tilogmed at de brukte et godkjent lim. Vil klage, men får vel ikke gjort så mye med det uansett..

Vurderer å bruke falske vipper som kan kjøpes og settes på selv, men kan ikke dette også skade imens jeg venter på at det gror? 

:(

Sitat

Anonymkode: 83cc3...de0

Skrevet

Uff, føler med deg... Men er du sikker på at de skal dette av av seg selv, og at du ikke skal tilbake og ta de av i salongen? 

Skrevet

Huff, så fælt. :( Hvilken salong var dette? Jeg har lyst å sette på vipper, men er så redd nettopp dette skal skje. 

Bruk castorolje og spis masse b-vitamin! Håper det vokser fort ut. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har bestilt vippeextensions før bryllupet for første gang, og nå ble jeg nervøs. TS, kan du please skrive hvilken salong dette er? Eller sende meg en personlig melding så jeg ikke blir seende fæl ut til bryllupet???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...