Uhørt Skrevet 10. mai 2016 #41 Skrevet 10. mai 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jobber som farmasøyt. Endel menn jeg har datet syns det var dumt av meg å ta utdanning for å jobbe i butikk.. Prøver å forklare at å jobbe på et apotek og i en butikk ikke er det samme, men det går ikk inn.. Så, er yrket mitt turn-off? Anonymkode: f931b...08e Menn på samme nivå eller i ligaen over?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #42 Skrevet 10. mai 2016 3 minutter siden, Uhørt skrev: Menn på samme nivå eller i ligaen over? Over, samme og under. TS Anonymkode: f931b...08e
Uhørt Skrevet 10. mai 2016 #43 Skrevet 10. mai 2016 (endret) Føkka menn med andre ord. Hvordan er du en magnet på disse? Din jobb (samme hva det er) er det siste de fleste menn vil skryte av til andre folk. Å være en digg kvinne å leve med trumfer alt du bringer med deg av jobb på CVen din. Endret 10. mai 2016 av Uhørt
HomelessIcecream Skrevet 10. mai 2016 #46 Skrevet 10. mai 2016 (endret) Det viktigste i en jobb er at en mann finner den tilfredsstillende, det vet jo alle! Jeg har forresten utrolig respekt for farmasøyt, syns de er dyktige, snille mennesker som kan mye om hva enn jeg måtte finne på å spørre om. Endret 10. mai 2016 av HomelessIcecream
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #47 Skrevet 12. mai 2016 Den 10.5.2016 at 16.55, Herr Heftig skrev: Det er fryktelig lite feminint da. Det blir som å date en mann som er frisør. Fryktelig lite feminint? Så du synes en kvinne som jobber som politi er turn off siden det er jobben til en politiMANN? Men hva synes du om en økonom? Hvilket kjønn er det yrket for? Anonymkode: b9466...b17 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #48 Skrevet 12. mai 2016 Tror ikke mennene du har datet skjønner hva det vil si å være farmasøyt. En farmasøyt kan jobbe med mye annet enn "bare" på apotek også. Så kort sagt er det feil valg av menn, og vær glad du er kvitt de. Anonymkode: caeb4...9e8 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #49 Skrevet 12. mai 2016 Den 10.5.2016 at 17.20, Herr Heftig skrev: Jeg har faktisk jobbet på anlegg selv (hjelpearbeider) og hun ene dama på den plassen (maler) var fin og femi hun. Men yrket i seg selv mener jeg er maskulint (uavhengig av arv og miljø debatten, i den forstand at det er irrelevant all den din det er slik det forløpig er). Jeg kan godt mene at et yrke er turn-off på damer og samtidig mene at kvinnen i sin helhet er turn-on. Faktisk synes jeg personlig at det er kult med damer som har "manneyrker", men da jeg foreslo anleggsarbeider i det opprinnelige innlegget mitt var det i lys av slik jeg tror samfunnet generelt ser det. Altså, jeg ville trodd at en kvinne som hadde spørsmål om yrket sitt var turn-off hadde et "manneyrke" som anleggsarbeider eller fiskesløyer. Du kan komme hit en tur, så skal kan jeg patche fast armene dine til et rackskap, så får vi se om du synes at damer som jobber som systemadministratorer er turn off. Anonymkode: 344c8...680
exictence Skrevet 12. mai 2016 #50 Skrevet 12. mai 2016 Den 10. mai 2016 at 15.53, AnonymBruker skrev: Prøver å forklare at å jobbe på et apotek og i en butikk ikke er det samme, men det går ikk inn.. Hvorfor skal du forklare det? Hadde jeg vært mann hadde jeg lurt på hvorfor du skulle forklare det, og heller bli skeptisk til deg av den grunn. Er ikke turn off å jobbe på apotek, i butikk eller hvor som helst bare du trives og er glad for det.
Gjest Handymanhedmark Skrevet 13. mai 2016 #51 Skrevet 13. mai 2016 Er jeg turn off fordi jeg er anleggsarbeider ? Hm. Jaja.... Kan jo nevne at jeg har fagutdanning og tjener rundt 700 k i året. Driter i hva andre sier om mitt yrke, jeg har en yrkesstolthet og er glad i jobben min.... Og dessuten tror jeg at mange av dere kvinner blir litt yre og våte av å se en mann med svette og møkk under negla ☺
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #52 Skrevet 13. mai 2016 Kan vel hende han sa det litt på utfordring/flørt/fleip vel? For å få i gang en morsom diskusjon, og at han var klar til å la seg overbevise? Er sånt jeg kunne gjort, og gøy når folk tar utfordringen - men man må beregne sitt publikum med sånt. Mange tar det grav alvorlig, og det blir veldig pinlig....føler seg jo temmelig dust om det feiler Ellers skjønner jeg det jo litt. Hvis man er farmasøyt på apotek, hva er arbeidsoppgavene? Vi kunder ser bare at dere henter det som står på resepten, sjekker dobbelt og tar betalt. Evt gir en lik medisin fra annen fabrikant. Dere står jo ikke og blander medisinene, så for oss utenforstående ser det helt ut som en butikk, med unntak av at dere dobbeltsjekker mot resept. Det er vel ikke noe å bli fornærmet over? Anonymkode: f1b0e...460
Gullik Skrevet 13. mai 2016 #53 Skrevet 13. mai 2016 Nei. Det eneste yrket jeg klarer å komme på som potensielt turn-off hos kvinner må være prostitusjon.
tdm900 Skrevet 13. mai 2016 #54 Skrevet 13. mai 2016 Den 10. mai 2016 at 15.53, AnonymBruker skrev: Jobber som farmasøyt. Endel menn jeg har datet syns det var dumt av meg å ta utdanning for å jobbe i butikk.. Prøver å forklare at å jobbe på et apotek og i en butikk ikke er det samme, men det går ikk inn.. Så, er yrket mitt turn-off? Anonymkode: f931b...08e Da har du vært særdeles uheldig med de du har datet. Du gjør en meget viktig jobb for de av oss som blir syke, har plager etc med å ordne medisiner. (Om jeg ikke er på villspor nå )
Ardenus Skrevet 13. mai 2016 #55 Skrevet 13. mai 2016 Spiller da ingen rolle hva du jobber med, så lenge du gidder å jobbe er det et pluss fra meg. (forutsatt at man kan jobbe seff)
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #56 Skrevet 13. mai 2016 Den Tuesday, May 10, 2016 at 15.53, AnonymBruker skrev: Jobber som farmasøyt. Endel menn jeg har datet syns det var dumt av meg å ta utdanning for å jobbe i butikk.. Prøver å forklare at å jobbe på et apotek og i en butikk ikke er det samme, men det går ikk inn.. Så, er yrket mitt turn-off? Anonymkode: f931b...08e Herregud....hvilke nivå er han på. Anonymkode: c1b8c...93f
Plexus Skrevet 13. mai 2016 #57 Skrevet 13. mai 2016 Jeg syns det er kult at du er farmasøyt. Du skal ikke spare på menn som ikke vet forskjellen på et apotek og en butikk, og som ikke kjenner til hva en farmasøyt gjør. Du har rett og slett truffet feil menn, ts
Gullik Skrevet 13. mai 2016 #59 Skrevet 13. mai 2016 Den 10.5.2016 at 22.16, Uhørt skrev: Føkka menn med andre ord. Hvordan er du en magnet på disse? Din jobb (samme hva det er) er det siste de fleste menn vil skryte av til andre folk. Å være en digg kvinne å leve med trumfer alt du bringer med deg av jobb på CVen din. Som mann må jeg ærlig innrømme at jeg aldri i mitt liv har hørt en annen mann skryte av han har kapret en kvinne med et "bra" yrke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå