Gå til innhold

Har norske menn blitt som damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skjedde med de barske "gutta på skauen" med hår på brystet som sto imot nazistene? Hvor er motstanden i dag? Norske menn tør ikke engang å si hva de mener av frykt for å bli kalt stygge ting. 

Anonymkode: 6e36f...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er uhyre vanskelig å få med seg dagens gutter i skauen

Er i det hele tatt vanskelig å få de med utendørs en dag det blåser om ikke extra strong hold hair wax er tilgjengelig

Håret på brystet er shavet vekk.

De har ikke blitt helt som damer ennå, heller mer metro seksuelle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg sjekka har ikke min mann utviklet bryster og vagina, og har fortsatt hormoner som tilsier at han er mann. Tror det også gjelder for andre nordmenn, så nei, tviler på det TS. Er det lenge siden du så en mann naken siden du bare tror det er kvinner her i Norge?

Anonymkode: 19ffa...d28

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sist jeg sjekka har ikke min mann utviklet bryster og vagina, og har fortsatt hormoner som tilsier at han er mann. Tror det også gjelder for andre nordmenn, så nei, tviler på det TS. Er det lenge siden du så en mann naken siden du bare tror det er kvinner her i Norge?

Anonymkode: 19ffa...d28

Synes ikke det finnes Menn med stor M lenger. Staute karer som går rett fram samme hva de støter på. Ikke pingler som shaver leggene og holder stilltiende kjeft av frykt for å bli kalt rasist om de kritiserer innvandringen.

Anonymkode: 6e36f...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke det finnes Menn med stor M lenger. Staute karer som går rett fram samme hva de støter på. Ikke pingler som shaver leggene og holder stilltiende kjeft av frykt for å bli kalt rasist om de kritiserer innvandringen.

Anonymkode: 6e36f...98f

Det finnes fortsatt noen råbarske karer, men er veldig langt mellom dem i min aldersgruppe (mid twenty)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne karer gikk av moten for en tid siden.

Det vil si, etter at "den moderne kvinnen" stod fram, har hun av sitt eget kontrollbehov kommet fram til at menn skal være så endimensjonale som mulig. En mann skal for henne fylle et behov, og det skal være trygt. Dermed kan hun ikke like å få overraskelser. En kar hun møtte på biblioteket skal derfor helst ikke ha friluftsinteresser, osv.

De fleste menn er smarte nok til å rette seg etter dette systemet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke det finnes Menn med stor M lenger. Staute karer som går rett fram samme hva de støter på. Ikke pingler som shaver leggene og holder stilltiende kjeft av frykt for å bli kalt rasist om de kritiserer innvandringen.

Anonymkode: 6e36f...98f

Menn med stor M? Herlighet.. Hvor gammel er du?

Anonymkode: 14b87...cbe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke det finnes Menn med stor M lenger. Staute karer som går rett fram samme hva de støter på. Ikke pingler som shaver leggene og holder stilltiende kjeft av frykt for å bli kalt rasist om de kritiserer innvandringen.

Anonymkode: 6e36f...98f

Bare tenk hvilket leven det ville kommet om noen skrev " Det finnes ingen kvinner med stor K lenger"

Og her ser vi igjen dette snakket om en ekte mann. Men gud forby om man spør hva er en ekte kvinne da bryter helvete løs.

Anonymkode: 56432...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Dette er en av grunnene til at menn oftere begår selvmord, gjør det dårligere på skolen, har flere psykiske problemer, flere menn sitter i fengsel. Du blir ikke mindre mann av å barbere brystet, gå i rosa og style håret. Ei heller av å løpe rundt i skogen, hogge ved og elske biler. Du er mann så lenge du definerer deg som mann. 

Det finnes mindre maskuline menn, ja, men de er like fullt menn. Det må bli greit for menn å være følsomme, svake og/eller forfengelige. 

Slutt å snakke om "ekte menn"! Det finnes ingen menn som er mer ekte enn andre.

Anonymkode: 8859f...610

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke det finnes Menn med stor M lenger. Staute karer som går rett fram samme hva de støter på. Ikke pingler som shaver leggene og holder stilltiende kjeft av frykt for å bli kalt rasist om de kritiserer innvandringen.

Anonymkode: 6e36f...98f

Aldri møtt en mann som shaver legger. Menn er menn uansett likevel, uansett seksualitet eller om de velger å shave legger eller er innvandringskritiske. Men kanskje du ikke tiltrekker deg menn fordi du faktisk tror at hvis de ikke skriker høyt om at de hater innvandring så betyr det at de er redd for å bli kalt rasist? ;) Du later jo til å tro at det ikke går an å ha annen mening enn å være totalt i mot innvandring. Det tror faktisk jeg er tilfelle, for det er ikke særlig intelligent av deg. 

Anonymkode: 19ffa...d28

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om det er en mann som jobber i skogen men han barberer leggene og har ikke hår på brystet eller skjegg. hva er han ?

Anonymkode: 56432...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen normale folk som skriker til innvandrere med masse folk rundt da kan du bli arrestert for sjikane.

Anonymkode: fb0ba...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke det finnes Menn med stor M lenger. Staute karer som går rett fram samme hva de støter på. Ikke pingler som shaver leggene og holder stilltiende kjeft av frykt for å bli kalt rasist om de kritiserer innvandringen.

Anonymkode: 6e36f...98f

Tror aldri jeg har møtt en mann som barberer hverken bryst eller legger. Ei heller en som er redd for å si sin mening. Men klart, det er jo ikke helt stuerent å være rasist, og takk og pris for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har nok det. Men det er en ganske lang prosess, så tror bare de som virkelig ønsker det gjør det. Men de som har tatt det steget har vel alltid sett på seg selv som damer, og ikke blitt det. 

Anonymkode: adcd6...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Balian de Ibelin
Et øyeblikk siden, Commander skrev:

At slimfit bukser er blitt populært hos "menn" sier mye:tongue:

Hva er slimfit bukser ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Commander skrev:

At slimfit bukser er blitt populært hos "menn" sier mye:tongue:

Jeg syns TS har et poeng jeg. Norske menn blir mer og mer metroseksuelle og vil være tenåringer for alltid og det er bare ikke! tiltrekkende. Jeg får lyst til å banke hodet i en vegg og grine når jeg ser menn i 30 årene kommer dinglende i slimfitbukser, ren og pen t-skjort, hårtopp på hodet og skjegg. Veeeeeeeeeldig kul og laidback. So not. Og ÆSJ!

Anonymkode: 4c75b...075

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns TS har et poeng jeg. Norske menn blir mer og mer metroseksuelle og vil være tenåringer for alltid og det er bare ikke! tiltrekkende. Jeg får lyst til å banke hodet i en vegg og grine når jeg ser menn i 30 årene kommer dinglende i slimfitbukser, ren og pen t-skjort, hårtopp på hodet og skjegg. Veeeeeeeeeldig kul og laidback. So not. Og ÆSJ!

Anonymkode: 4c75b...075

Ahhh. Glemte "manbun":).   Gudbedre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...