AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Vel, det er jo ikke noe å rope hipphurra for tenker jeg. Har alltid vært dårlig på det. Og nå etter et langt forhold, så er jeg singel igjen og skal på date om to dager. Det er utrolig og samtidig ganske skremmende. Begge har barn og er klar over det. Det gjør jo ingenting om fyren ikke vil date videre. Jeg tenker at det vil ikke skade å møte han. Det er jo han som fant meg☺ men vi er i to forskjellige plattformer altså på flere plan... Men det jeg tenker at jeg skal ta det med ro og ha det gøy! Og kanskje til og med ha deilig sex, for det har vært veldig dårlig under hele forholdet... Det jeg tenker er jo å prøve å være positiv. Vel. Jeg tenker på tips på hvordan jeg skal gjøre dette da. Vi skal på kafedate. Blir nok veldig uvant og litt satt ut. Hva snakker man om til vanlig på en date? Anonymkode: 9a4d6...997
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #2 Skrevet 10. mai 2016 Forsikr deg at det er en date, jeg gikk på en date en gang, hvor personen satt de første 5 min å snakket om hva H#n og kjæresten hadde gjort i ferien. Jeg mistenker at grunnen til at den kjæresten ikke ble nevnt før, er at den ikke eksitrerer og h"n innså at jeg var faktisk intressert og h"n var bare ute etter en causaul fling og nevnte denne "kjæresten" for å komme unna en sitasjonen,h"n så for seg ble for slitsomt of drama. Anonymkode: 139df...879 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #3 Skrevet 10. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Forsikr deg at det er en date, jeg gikk på en date en gang, hvor personen satt de første 5 min å snakket om hva H#n og kjæresten hadde gjort i ferien. Jeg mistenker at grunnen til at den kjæresten ikke ble nevnt før, er at den ikke eksitrerer og h"n innså at jeg var faktisk intressert og h"n var bare ute etter en causaul fling og nevnte denne "kjæresten" for å komme unna en sitasjonen,h"n så for seg ble for slitsomt of drama. Anonymkode: 139df...879 Og det siste burde jeg ikke ha skrevet, men det første mener jeg. Lykke til Anonymkode: 139df...879
John_Felipe Skrevet 10. mai 2016 #4 Skrevet 10. mai 2016 Dating skal være utrolig og skremmende som du beskriver, det er en deilig spenning. Jeg personlig syns kafe date er veldig kjedelig og jeg blir fort rastløs. Når du nå møter daten din på kafeen, hva med å ta med dere en god kaffe derfra og gå en tur isteden? Ha den selvtilliten av å ta kontroll " Blir nok veldig uvant og litt satt ut. Hva snakker man om til vanlig på en date? " Er noe med de fleste mennesker som beveger seg, nervene og kroppen slapper av og vi blir automatisk mere pratsomme. Ikke tenk så mye, som du sier bare vær positiv, flørt med han og kos deg. La det være spontant og ekte Er bare fint om du gjør no dumt, da kan dere le av det! Ha en fin date!
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #5 Skrevet 10. mai 2016 Du TROR du har en date? Det er viktig å finne ut av før du drar så dere ikke sitter der med helt forskjellige tanker og intensjoner. Jeg har bedt bekjente kamerater på øl eller kaffe fordi jeg syns de er greie mennesker og de har tolket invitasjonen som date, det blir ubehagelig når man skjønner man er der av forskjellige grunner, og noen ganger skjønner man det ikke før den andre ender opp bitter eller såret fordi det aldri skjer noe mer. Har også blitt bedt på forskjellige ting av menn som har og jeg ikke, eller jeg har og de ikke har sett på det som date så jeg oppfordrer alle som vil date til å være helt tydelige på at det er date med romantiske intensjoner de mener. Nå om noen spør om jeg vil bli med på kino sier jeg ja om jeg liker filmen og tar det som en kompis greie så ja vær tydelig om du ønsker noe annet! Anonymkode: 69dcc...9e3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #6 Skrevet 11. mai 2016 TS her, HA! Jeg spurte den kommende daten om det blir en romantisk date, følte en viss flauhet over det... hvorfor skjønner ikke. Jo sa han, det kunne han bekrefte. Og spesielt at vi ikke burde ha så høye forventninger. Greit nok. Så pratet vi litt, om litt små forskjellige ting, og da spurte han om hvor høy jeg er. Jeg lurte på akkurat det samme! Det som er så gøy er at han er høy hehe. Det er ca 15 cm imellom oss. Det gjorde utslag, fordi i mitt forrige forhold så var jeg den høyeste. Sexy tenkte jeg Også inkluderte han med at han hadde mage, hvor mye ? aner ikke. Da sa jeg til han at vi er to om det Han ser jo kjekk ut på bildet, men man ser utfra profilbilde at han veier litt mer enn vanlig, og det gjør jeg også. Så der er vi likestilt. Jeg tror jeg er veldig spent på om daten skal gå bra. Har drømt om han på en veldig erotisk måte i natt Håper bare det ikke blir en bommert på sexfronten da, siden i mitt forrige forhold så var sex og "hovedattraksjonen" ganske labert. Jeg ønsker litt mer denne gangen Det er vel lov å håpe? Anonymkode: 9a4d6...997
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #7 Skrevet 11. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: TS her, HA! Jeg spurte den kommende daten om det blir en romantisk date, følte en viss flauhet over det... hvorfor skjønner ikke. Jo sa han, det kunne han bekrefte. Og spesielt at vi ikke burde ha så høye forventninger. Greit nok. Så pratet vi litt, om litt små forskjellige ting, og da spurte han om hvor høy jeg er. Jeg lurte på akkurat det samme! Det som er så gøy er at han er høy hehe. Det er ca 15 cm imellom oss. Det gjorde utslag, fordi i mitt forrige forhold så var jeg den høyeste. Sexy tenkte jeg Også inkluderte han med at han hadde mage, hvor mye ? aner ikke. Da sa jeg til han at vi er to om det Han ser jo kjekk ut på bildet, men man ser utfra profilbilde at han veier litt mer enn vanlig, og det gjør jeg også. Så der er vi likestilt. Jeg tror jeg er veldig spent på om daten skal gå bra. Har drømt om han på en veldig erotisk måte i natt Håper bare det ikke blir en bommert på sexfronten da, siden i mitt forrige forhold så var sex og "hovedattraksjonen" ganske labert. Jeg ønsker litt mer denne gangen Det er vel lov å håpe? Anonymkode: 9a4d6...997 Du møtte han på nett? Det burde du ha nevnt før, jeg bl annet har svart utifra at det er en du jobber med eller en bekjent. Anonymkode: 139df...879
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #8 Skrevet 11. mai 2016 Ts her. Beklager. Men som sagt dette er "nytt" for meg. På en måte ønsker jeg at det skal gå bra samtidig som jeg vet at jeg må skru ned sjarmen for å ikke bli brent eller brenne. Jeg må også rette opp instillingen min. Ser ned på meg selv og tror at jeg vil bli dumpet som så mange ganger før. Men fyren vise jo interesse! Innrømmer at jeg har sommerfugler i magen. Anonymkode: 9a4d6...997
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. mai 2016 #9 Skrevet 12. mai 2016 Bare å være deg selv og prate om det som faller seg naturlig Lykke til på date, må få høre hvordan det går
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #10 Skrevet 12. mai 2016 Hei. Da har jeg vært på date. Det var den mest normale daten EVER! 😳👍🙌så stolt av meg selv. 👍 men... Altså dette er en fyr jeg møtte på facebook. Han har ikke gitt meg noe tlfnr.. Er han fortsatt interessert? Jeg tror han sa vi meldes... Anonymkode: 9a4d6...997
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå