Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke verdens største problem, men jeg har en venninne som alltid setter ansiktet opp, presser inn nesen og lager trutmunn på bilder. Det ser veldig merkelig ut. Var på besøk hos en venninne. Typen hennes var også der, og han påpekte dette. Da begynte vi å snakke om det, så det er tydeligvis ikke bare jeg som har lagt merke til det. Hun må jo få lov til å posere hvordan hun vil på bilder, men det ser veldig ekstremt ut. Til og med på gruppebilder gjør hun det. Blant alle andre som bare smiler normalt eller ser naturlige ut sitter hun der med det "duckface" ansiktet. Hadde dere sagt fra? På en pen måte såkalt. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hvis kjæresten allerede har påpekt det

Anonymkode: 2fcdd...7b4

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: c42c1...261

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. OM du absolutt føler du må si noe, så gjør det ved å kommentere bilder hvor hun IKKE gjør det, ala "så fin du var på dette bildet" osv. 

Anonymkode: 8e957...1df

• Liker 8
Skrevet

Kjæresten til en venninne. Altså, ikke kjæresten hennes.

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig mange som gjør akkurat det der når de skal tas bilder av. Aner de hvor dumt det ser ut? Kommer det av usikkerhet, eller er det Miley som har så stor effekt på folk? Tror at jeg hadde sagt noe om det til henne, så hun selv kunne komme på andre tanker selv

Anonymkode: 542fc...750

• Liker 7
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig mange som gjør akkurat det der når de skal tas bilder av. Aner de hvor dumt det ser ut? Kommer det av usikkerhet, eller er det Miley som har så stor effekt på folk? Tror at jeg hadde sagt noe om det til henne, så hun selv kunne komme på andre tanker selv

Anonymkode: 542fc...750

Det jeg tenker på. For min del trenger jeg ikke å si fra. Jeg bare tenkte på henne.. Typen til venninnen min satt jo å lo av det. Tror jeg hadde satt pris på om en nær venninne sa fra på en grei måte. Det ser utrolig tåpelig ut.

Endret av Lady
  • Liker 5
Skrevet

Jeg sier fra hvis det er jeg som tar bildet. "Der hadde du et rart uttrykk. Vi prøver igjen." Jeg ser ikke på det som verre enn å si fra om at hun blunket akkurat da bildet ble tatt.

• Liker 11
Skrevet
4 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Jeg sier fra hvis det er jeg som tar bildet. "Der hadde du et rart uttrykk. Vi prøver igjen." Jeg ser ikke på det som verre enn å si fra om at hun blunket akkurat da bildet ble tatt.

Kan prøve det, men tror hun bare vil posere likte på nytt 🙈

Gjest Keiserensnyeklær
Skrevet

Nei, jeg ville ikke ha sagt noe. Det kan jo hende hun selv synes det er pent.. Og at hun bare gjør det mer om du sier ifra- på trass. 

Skrevet

Hvordan presser hun inn nesen? :ohmy:

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er mer snodig at noen henger seg så mye opp i hva slags bilder andre poster at de må diskutere det mellom andre venner. Jeg mener, har dere ikke bedre å snakke om?  Hadde det vært kult om din venninde baksnakket din stygge klesstil eller dine gule tenner til andre fordi det så så dumt ut på bilder når du smilte? 

Ja duckface kan være teitmen hvem bryr seg?  Hun syns åpenbart det ser best ut sånn selv og får sikkert mye gode likes på det også så la henne få ha den lille gleden da  

Anonymkode: 5cea5...24c

• Liker 9
Skrevet
Et øyeblikk siden, Lady skrev:

Kan prøve det, men tror hun bare vil posere likte på nytt 🙈

"Nei, du gjorde det igjen! Du ser sånn ut." og så ville jeg ha etterlignet henne. Kanskje hun legger bedre merke til hvor dumt det ser ut hvis hun ser uttrykket på noen andre. Det skal sies at venninnene mine ikke blir så lett fornærma. :ler: 

Hvis hun da fortsatt poserer med duckface, så må hun vel bare få holde på. Og angre masse om noen år!

• Liker 9
Skrevet

Ja, det er teit, men hun ser jo bildene med egne øyne og fortsetter likevel. Det er hennes valg hvordan hun vil se ut på bilder, og jeg synes ikke du bør kommentere henne direkte. Hvis du absolutt MÅ si noe, kan du jo komme med en kommentar om duck face generelt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Duckface er veldig teit. Men mulig hun syns det er veldig fint selv, og derfor hun gjør det. Hun ser vel bilder av seg selv, og ville nok sluttet med det om hun selv mente det var teit. Så syns ikke du skal si noe til henne. Men du kan jo påpeke hvor bra hun ser ut på bilder hun ikke gjør det på, eventuelt snakke om hvor dust duckface ser ut på generelt grunnlag. Finnes jo mange artikler om det på nett og, som du kan ta utgangspunkt i om du behøver en "unnskyldning" for å innlede en sånn samtale. 

Anonymkode: 3a593...e36

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hvordan presser hun inn nesen? :ohmy:

Litt vanskelig å forklare, men hun presser den ned slit at den blir flatere på en måte.

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er mer snodig at noen henger seg så mye opp i hva slags bilder andre poster at de må diskutere det mellom andre venner. Jeg mener, har dere ikke bedre å snakke om?  Hadde det vært kult om din venninde baksnakket din stygge klesstil eller dine gule tenner til andre fordi det så så dumt ut på bilder når du smilte? 

Ja duckface kan være teitmen hvem bryr seg?  Hun syns åpenbart det ser best ut sånn selv og får sikkert mye gode likes på det også så la henne få ha den lille gleden da  

Anonymkode: 5cea5...24c

Hehe, tenkte en sånn kommentar skulle komme. Det poppet opp bilder av duckface poseringen hennes på typen til venninnen min sin Facebook, og da påpekte han det. Vi alle hadde lagt merke til det. Jeg har ingen interesse av å ta fra henne noen glede. Jeg tenkte eventuelt å si fra på en grei måte for hennes egen del. 

10 minutter siden, Cathrine88 skrev:

"Nei, du gjorde det igjen! Du ser sånn ut." og så ville jeg ha etterlignet henne. Kanskje hun legger bedre merke til hvor dumt det ser ut hvis hun ser uttrykket på noen andre. Det skal sies at venninnene mine ikke blir så lett fornærma. :ler: 

Hvis hun da fortsatt poserer med duckface, så må hun vel bare få holde på. Og angre masse om noen år!

Det kan jeg prøve :fnise: 

8 minutter siden, EmilyLane skrev:

Ja, det er teit, men hun ser jo bildene med egne øyne og fortsetter likevel. Det er hennes valg hvordan hun vil se ut på bilder, og jeg synes ikke du bør kommentere henne direkte. Hvis du absolutt MÅ si noe, kan du jo komme med en kommentar om duck face generelt. 

Igjen, jeg MÅ ikke si noe. Tenkte bare å muligens si noe på en greit måte for hennes egen del..

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Duckface er veldig teit. Men mulig hun syns det er veldig fint selv, og derfor hun gjør det. Hun ser vel bilder av seg selv, og ville nok sluttet med det om hun selv mente det var teit. Så syns ikke du skal si noe til henne. Men du kan jo påpeke hvor bra hun ser ut på bilder hun ikke gjør det på, eventuelt snakke om hvor dust duckface ser ut på generelt grunnlag. Finnes jo mange artikler om det på nett og, som du kan ta utgangspunkt i om du behøver en "unnskyldning" for å innlede en sånn samtale. 

Anonymkode: 3a593...e36

Ja. :) 

Skrevet
Et øyeblikk siden, Lady skrev:

Litt vanskelig å forklare, men hun presser den ned slit at den blir flatere på en måte.

Hehe, tenkte en sånn kommentar skulle komme. Det poppet opp bilder av duckface poseringen hennes på typen til venninnen min sin Facebook, og da påpekte han det. Vi alle hadde lagt merke til det. Jeg har ingen interesse av å ta fra henne noen glede. Jeg tenkte eventuelt å si fra på en grei måte for hennes egen del. 

Det kan jeg prøve :fnise: 

Igjen, jeg MÅ ikke si noe. Tenkte bare å muligens si noe på en greit måte for hennes egen del..

Flat nese er da ikke pent :sjokkbla:

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, Honey Dew skrev:

Flat nese er da ikke pent :sjokkbla:

Nei, hun er mye penere naturlig. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Lady skrev:

Ikke verdens største problem, men jeg har en venninne som alltid setter ansiktet opp, presser inn nesen og lager trutmunn på bilder. Det ser veldig merkelig ut. Var på besøk hos en venninne. Typen hennes var også der, og han påpekte dette. Da begynte vi å snakke om det, så det er tydeligvis ikke bare jeg som har lagt merke til det. Hun må jo få lov til å posere hvordan hun vil på bilder, men det ser veldig ekstremt ut. Til og med på gruppebilder gjør hun det. Blant alle andre som bare smiler normalt eller ser naturlige ut sitter hun der med det "duckface" ansiktet. Hadde dere sagt fra? På en pen måte såkalt. 

Hun blir nok bare fornærmet! Jeg har og en slik venninne, og hun tok det ille opp at jeg sa det...

Det er greit å ha et og annet duckface hahaha, for moro skyld liksom - om en ser humoren i det... for det er jo ganske lættis, men ikke sånn seriøse greier, slik at hun tror at hun kun ser bra ut om hun blåser opp leppene og lager duckface :)

Hun er faktisk 100 % penere når hun smiler! Hun er redd for at smilerynkene skal vises, hahaha hallo de vises jo hos 20 åringer og om de smiler! 
Og hun har faktisk lite rynker i forhold til mange andre på hennes alder. 
Hun er liksom passert 30, og da er det litt desperat å lage slike fjortisposeringer... pusher opp puppa gjør hun og...

jeg bare tenker, hallo - hun har type, hun virker som en desperat singel, nyskilt milf på desperat jakt etter mannfolk!

Men det kan jeg jo ikke si til henne,f or da blir hun i alle fall sur :D

Anonymkode: e9ae6...390

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...