Gå til innhold

Greit å ta trikken i bikini?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker å ta trikken i bikini med et midjehøyt skjørt, gjennomsiktig cardigan knytt rundt livet og med litt av bikini toppen synlig gjennom cardiganen.

Er dette innafor? Det er altså bare toppen som er litt synlig. 

Det ville bli så deilig nå som det er varmt ute. Og jeg skal altså rett å bade, derfor jeg spør. 

Anonymkode: 988ef...929

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Så vanskelig er det da heller ikke å ta på seg en lett singlet eller noe.

• Liker 35
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, kari2 skrev:

Nei. Så vanskelig er det da heller ikke å ta på seg en lett singlet eller noe.

Det har med varmen, ikke vanskelighetsgrad å gjøre. Men da vet jeg hvertfall at det ikke er greit. Takk for svar! :) 

AnonymBruker
Skrevet

Om du skal ha på jakken er det jo greit, men slik jeg leser det med cardigna rundt livet er det ikke greit. Ta den på deg i det minste

Anonymkode: 0e3cf...d17

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

En bikinitopp er ikke så ulikt en vanlig bh. Bikinitopp er greit på stranden, ikke ellers. Kle på deg noe ikke-gjennomsiktig når du ikke er på stranden. Det har med folkeskikk å gjøre. 

Anonymkode: a3a8c...a50

• Liker 32
Skrevet

hvis du vil ha oppmerksomhet fra de som du vanligvis ikke vil ha oppmerksomhet fra kan du gjøre det.

ikke ellers. 

• Liker 21
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker å ta trikken i bikini med et midjehøyt skjørt, gjennomsiktig cardigan knytt rundt livet og med litt av bikini toppen synlig gjennom cardiganen.

Er dette innafor? Det er altså bare toppen som er litt synlig. 

Det ville bli så deilig nå som det er varmt ute. Og jeg skal altså rett å bade, derfor jeg spør. 

Hadde ikke hatt noen skrupler mot å gjøre det selv.

En annen ting er at du nok kommer til å tiltrekke deg uønsket oppmerksomhet.

• Liker 3
Skrevet

Ha-ha-har du sjekket badetemperaturene?

Det kan fort bli kaldt å ta trikken hjem igjen med våt bikini.  - og tenk hvordan skjørtet vil se ut bak når du reiser deg fra setet på trikken :fnise:

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du skal ha på jakken er det jo greit, men slik jeg leser det med cardigna rundt livet er det ikke greit. Ta den på deg i det minste

Jeg mente at jeg har gjennomsiktig cardigan på meg og knytt rundt livet. Men klarte ikke å formidle dette. Så det er greit med cardigan på? 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En bikinitopp er ikke så ulikt en vanlig bh. Bikinitopp er greit på stranden, ikke ellers. Kle på deg noe ikke-gjennomsiktig når du ikke er på stranden. Det har med folkeskikk å gjøre. 

Anonymkode: a3a8c...a50

Grunnen til at jeg spurte er at jeg har sett jenter gå med topper som ser ut som bh-er før. Tenkte det var som ca. Det samme. Bikinien er heller ikke gjennomsiktig, bare cardiganen over

AnonymBruker
Skrevet

I alle dager. Selvsagt er det lov. Det er også greit. Det sjenerer ingen. (Tvert i mot, de fleste blir nok bare glad for at du går kledd slik)

Anonymkode: 92b58...12c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du har cardiganen på deg, men litt av bikinitoppen er synlig gjennom? Jeg ser ikke problemet. Jeg bryr meg svært lite om hva de rundt meg på trikk/buss/tog har på seg. 

Anonymkode: dba15...732

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode poeng fra makkapakka, Desertflower og Mis(s)Underskudd.  Da tar jeg en topp over :) 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Takk for gode poeng fra makkapakka, Desertflower og Mis(s)Underskudd.  Da tar jeg en topp over :) 

Duste autokorrekt! 

Skrevet

Ja, det er vel greit. Jeg har tatt buss med bikini, strandkjole og sandaler. Det er vel ca det samme? Følte ikke det var noe upassende, men kjolen var ikke gjennomsiktig da.

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mente at jeg har gjennomsiktig cardigan på meg og knytt rundt livet. Men klarte ikke å formidle dette. Så det er greit med cardigan på? 

Grunnen til at jeg spurte er at jeg har sett jenter gå med topper som ser ut som bh-er før. Tenkte det var som ca. Det samme. Bikinien er heller ikke gjennomsiktig, bare cardiganen over

Klarer ikke se for meg hve du mener med dette, den er vel ikke på om du har den knytt rundt liver? Eller har du en annen ide om hva en cardigan er enn meg?

• Liker 4
Skrevet
18 minutter siden, Lady skrev:

Ja, det er vel greit. Jeg har tatt buss med bikini, strandkjole og sandaler. Det er vel ca det samme? Følte ikke det var noe upassende, men kjolen var ikke gjennomsiktig da.

Har tatt buss i bare bikini, men da var det så varmt at alle andre var tilsvarende kledd. Kommer alt an på tid og sted.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Desertflower skrev:

Har tatt buss i bare bikini, men da var det så varmt at alle andre var tilsvarende kledd. Kommer alt an på tid og sted.

Ja, enig 

Skrevet

Du kan gå naken for meg om du vil, det er du som driter deg ut 😊

• Liker 7
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarer ikke se for meg hve du mener med dette, den er vel ikke på om du har den knytt rundt liver? Eller har du en annen ide om hva en cardigan er enn meg?

Jeg vil tro hun har den på på vanlig måte, dvs med ermer på armene. I stedet for å kneppe den, knyter hun de nederste flikene sammen i midjen. Stemmer det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I alle dager. Selvsagt er det lov. Det er også greit. Det sjenerer ingen. (Tvert i mot, de fleste blir nok bare glad for at du går kledd slik)

Anonymkode: 92b58...12c

Hvis hun skal hjem med våt bikini og sitter på setet, blir det passasjeren som kommer etter henne og setter seg på setet sitt problem

Anonymkode: 314ff...9a0

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...