Gå til innhold

Katteperler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan katteperler fungerer med tanke på bæsjen til katten. Vet at de perlene skal ligge der i helt til de blir gule og fyllt opp,så skal man i mellom tiden fjerne avføringen når det trengs. Men lukter det ikke fælt når avføringen blir liggende slik oppå perlene???

Grunnen til at jeg vil prøve perler er fordi det er kattesand ooooveralt. I sofaeen,på hele teppet etter bare 2 dager. Men bæsjen blir jo rullet inn i klumpesanden, så man må jo ikke fjerne den med en gang katten har vært på do og det er jo en fordel.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det lukter. Men tenker det er en fordel da man da fjerner bæsjen med en gang. Da blir pus fornøyd med et rent toalett :)

Anonymkode: 00b76...2aa

AnonymBruker
Skrevet

Det lukter ja, men jeg bruker å spa over litt ekstra perler rett etter katten har vært på do sånn at det kamuflerer litt. Så kaster jeg det når det har tørket litt. Veldig fornøyd med perler, men de havner litt ut forbi de også slik som kattesanden. Ikke over hele huset da :)

Anonymkode: 896e6...e74

AnonymBruker
Skrevet

Hva? Tar dere helt seriøst ikke bæsjen med en gang? Jeg har hatt katt hele livet, og i min familie tar vi alltid bæsjen så fort som mulig (av å til kan vi vente til etter vi har spist frokost for eksempel, men ikke lengre). Jeg innser at tråden er litt gammel, men det her er utrolig ekkelt. Kattebæsj lukter da uansett, og det lukter helt grusomt. 

Og det med kattesanden, bare støvsug da vel? Når man har dyr, spesielt katter som røyter masse og sparker kattesand utover stedet hvor doen deres står, må man jo støvsuge ofte uansett. 

Anonymkode: dd194...a4b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...