Gjest Jeg er havren Skrevet 28. oktober 2004 #1 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg er veldig glad i havregryn med melk/ havregrøt. Har lyst til å gå ned noen kilo og lurer på om noen vet om dette er noe jeg "kan" spise da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 28. oktober 2004 #2 Del Skrevet 28. oktober 2004 Havregryn holder deg mett lenge, så det er absolutt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 28. oktober 2004 #3 Del Skrevet 28. oktober 2004 Havregrøt er sunt og godt. Men pass deg for sukkeret på toppen. Havregryn med melk og litt lettsyltetøy er slett ikke galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg er havren Skrevet 28. oktober 2004 #4 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hærlig Tusen takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 28. oktober 2004 #5 Del Skrevet 28. oktober 2004 Kjøp glutenfri havregryn. Fåes i en del dagligvarer - og hvertfall hos helsekost. Lag grøten på vann istedenfor melk. Bløt opp rosiner eller svisker (legges i vann kvelden før) og bruk det som "sukker". Grøten blir søt nok i massevis med dette på toppen. Kjøp fruktose (billigst hos Europris - og like bra som Lindbergs fruktose) og strø på litt av det hvis du "må" ha litt mer søtsmak. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 29. oktober 2004 #6 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg spiser havregryn hver morgen. Startet med det for ett par mnd siden. Har virkelig fått fart på tarmene mine for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 29. oktober 2004 #7 Del Skrevet 29. oktober 2004 og havre inneholder mye protein og sunne fettsyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 30. oktober 2004 #8 Del Skrevet 30. oktober 2004 Bland i litt hvetekli, så blir det enda sunnere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #9 Del Skrevet 1. november 2004 Havregryn er sunt ja, og som de andre sier, man holder seg mett lenge. Sunne karbohydrater som holder blodsukkeret stabilt. Et godt tips er å ta med en plastboks medd havregryn og evt rosiner mm til matpakke. Kjøp en liten melk og vips! Lunsj som er bedre enn tørre/svette brødskiver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skris Skrevet 1. november 2004 #10 Del Skrevet 1. november 2004 Lager havregrøt av kun havrekli jeg. Nammenamm med pittelitt smøt+sukker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. november 2004 #11 Del Skrevet 1. november 2004 Bland i litt hvetekli' date=' så blir det enda sunnere [/quote'] Mente havrekli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå