AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Jeg er klassisk introvert, og liker rolige, seriøse samtaler Men jeg synes ikke det er så lett å møte mennesker som er interessert i slike samtaler, og det er litt skummelt å ta initiativet selv. Savner også sterke, nære vennskap, men det er kanskje vanskelig å danne dem i voksen alder? Noen råd? Tenker både på hva som kan være gode arenaer for å treffe mennesker som er interessert i det samme, og hvordan man skal bringe dypere og mer personlige emner på banen når man har lært hverandre å kjenne. Anonymkode: 1e3d7...a92
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #2 Skrevet 10. mai 2016 Er du dame eller mann? Dypere vennskap oppstår litt forkskjellig blant kjønnene. Anonymkode: 20c1d...629
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #3 Skrevet 10. mai 2016 Kvinne. Men jeg er åpen for gode venner av begge kjønn Anonymkode: 1e3d7...a92
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #4 Skrevet 10. mai 2016 Nytter ikke å la være å dele ting om deg selv hvis du vil ha dype vennskap hvert fall. Da vil praten bli veldig overfladisk, hver gang. Anonymkode: ab1fb...3cc
Elsoo Skrevet 10. mai 2016 #5 Skrevet 10. mai 2016 Jeg har disse dype samtalene med nære venner som jeg har kjent i flere år. For meg blir det ofte rart med dype samtaler med noen jeg ikke kjenner særlig godt. Så om du ikke har nære relasjoner kan du kanskje pleie vennskapet til de vennene du har fra før? Hva pleier samtalene og dreie seg om?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #6 Skrevet 10. mai 2016 Jeg vil råde deg til å litt etter litt dele litt mer av deg selv til andre, selv om det kanskje er litt rart og ukomfortabelt i begynnelsen. Når du åpner deg, åpner andre seg tilbake. Sier ikke du skal dele dine dypeste hemmeligheter, men del litt mer enn vanlig, bare det i seg selv kan være en utfordring for en som foretrekker å ha korta tett til brystet. Etter hvert vil du oppdage at noen av de du deler med kan bli en nær venn, mange kan ikke bli det. Det kan være en på jobben, eller skolen (hvis du studerer), eller en bekjent, et familiemedlem. Kanskje til og med en du enda ikke har møtt eller en nettvenn. Nære vennskap er sjeldne, men de er gull verdt. Anonymkode: 07812...d08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå