Gå til innhold

jakke til 1700 kr?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har sett en nydelig hvit ytterjakke med pelskrage.

Den er litt innsvingt i livet og har bånd i midten.

Men den er så dyr...1700 kr...

Er det verdt det?

Den er ganske plain bortsett fra denne kragen...

Helt SKJØNN! :o

overtal meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det vært meg som hadde sett meg ut en såpass dyr jakke, så ville jeg iallefall kun kjøpt den dersom jeg visste jeg ville brukt den i flere år. Jeg har flere slike dyre jakker, blant annet to jakker fra Helly Hansen (en til sommer og en til vinter), og disse bruker jeg år etter år og slik ser jeg på det som en god investering. Kvaliteten er jo også viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit jakke? (Ikke noe for meg i alle fall.)

Kan den vaskes?

Renses?

Hva skal du bruke den til?

Hverdags?

Fest?

Jeg vet at jeg ikke ville kjøpt den.

Men for all del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hvit jakke? (Ikke noe for meg i alle fall.)

Kan den vaskes?

Renses?

Hva skal du bruke den til?

Hverdags?

Fest?

Jeg vet at jeg ikke ville kjøpt den.

Men for all del...

den må renses.

ikke helt kritthvit, men kanskje en liten dæsj av krem i den??

den kan brukes til hverdag og fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

den må renses.

ikke helt kritthvit, men kanskje en liten dæsj av krem i den??

den kan brukes til hverdag og fest.

Hvis den kan brukes flere sesonger hadde jeg kjøpt den! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok ikke brukt så mye penger på en jakke. spesielt ikke hvis den var hvit. tenker på flekker og alt mulig rart som kan gjøre den ganske stygg etter kort tid. men for all del, klarer du å holde den pen og vet at du kan bruke den i flere enn en-to sesonger, så er det vel en god investering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit jakke, som i tillegg må renses, er jo ikke akkurat noen fordel da. Hvis den i tillegg er litt lang, må du huske at det er lett å sette seg på ting, så den blir enda fortere skitten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJØP DEN!!

Viss du ikkje gjer det, så kjem du berre til å gå og irritere deg i all evighet. Eg irriterar meg fortsatt over ei veske eg ikkje kjøpte for 8mnd sidan. Hehe...

Ok, eg ser poenget med at det er upraktisk med kvit jakke. Jada.

Eg kjøpte en kvit dress til 1400kr kun fordi eg ville ha jakka. Har ikkje brukt buksa en einaste gang, men er kjempegla i jakka, sjølv om den er utrulig upraktisk. Har ikkje angra på det kjøpet.

$ Pengar er til for å brukast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte kåpe på salg til 2000kr i fjor. (Kostet egentlig 3000kr, så jeg var HELDIG!)

Angrer ikke et sekund. Cashmerekåpa mi er varm og ser veldig pen ut!

Kjøp den! Du kommer til å angre hvis du ikke gjør det. Svir litt i begynnelsen, men når de "ekstrapengene" er glemt, er det ren lykke! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg synes ikke 1700 er durt for en fin vinterjakke, MEN ville ikke brukt så mye penger på en hvit en!!

Kjenner meg selv godt nok til å vite at den kom til å være like mye på renseriet som tilgjengelig for meg. Og renseribudsjettet hadde skutt i taket!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Vel, jeg synes ikke 1700 er durt for en fin vinterjakke, MEN ville ikke brukt så mye penger på en hvit en!!

Kjenner meg selv godt nok til å vite at den kom til å være like mye på renseriet som tilgjengelig for meg. Og renseribudsjettet hadde skutt i taket!!

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Har du 1700 kroner å bruker på jakken, uten at det går utover andre ting så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke kan kjøpe den. Hadde jeg gjort.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor du i en større by med luftforurensning er den garantert ikke hvit særlig lenge og skjønn nå men skikkelig shabby etter noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke gjort det, uten at jeg hadde mye penger å sløse vekk. Kunne funnet to jakker for samme pris. Jeg har hatt mange dyre jakker, og de blir bare hengende etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

synes ikke 1700 var dyrt jeg..kjøper ofte jakker i den prisklassen..elsker jakker og sko så..

Men men..hvis du har råd..og liker den..KJØP DEN..hvitt er fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat brukt 2600,- på en hvit kåpe, fordi jeg ble forelsket i den! Det går jo an å rense den? Synes hvitt er helt nydelig!

GÅ FOR DEN! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor kjøpte jeg faktisk en sort vinterkåpe (knelang) med pelskant nede på armene og rundt kraven til hele 4.500 kroner :oops: Fryktelig dyrt, men jeg bare MÅTTE ha den... Tenkte som så at jeg kan bruke den i mange år fremover. Regner med at du har kjøpt jakken nå? :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...