Gjest tusselinemor Skrevet 28. oktober 2004 #1 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hva bruker du til dagsminke? Hva bruker du til fest/kveldssminke?? Selv bruker jeg bare mascara og rouge på dagen. Slår ut håret med foundation til fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 28. oktober 2004 #2 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg bruker mascara og fast og flytende eyeliner. enten det er til hverdag eller "fest". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. oktober 2004 #3 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg bruker concealer og kajal til hverdags. Noen ganger skeier jeg ut og bruker øyeskygge. Til fest bruker jeg concealer, foundation, solpudder, kajal og mascara. Kommer i grunnen ann på humøret,... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. oktober 2004 #4 Del Skrevet 28. oktober 2004 Bruker bare mascara og lipgloss til daglig, til fest/spesielle anledninger bruker jeg mascara, kajal, øyenskygge og leppestift/lipgloss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odense Skrevet 28. oktober 2004 #5 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg bruker ganske mye sminke hverdag, men i duse farger. Bruker foundation, concealer, eyeliner, to farger øyenskygge, maskara,rouge og lippgloss. Av og til så dropper jeg det, men bruker det som regel. Til fest bruker jeg det samme, men med litt sterkere og freshe farger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 28. oktober 2004 #6 Del Skrevet 28. oktober 2004 Daglig bruker jeg concealer, pudder, solpudder, kajal, mascara, øyenskygge, øyenbrynspenn og lipgloss. Høres kanskje litt mye ut, men lesser ikke på! Får det til å se nokså naturlig ut! Til fest bruker jeg i tillegg foundation og mye sterkere farger på sminken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. oktober 2004 #7 Del Skrevet 28. oktober 2004 pudder mascara og bittelitt øyenskygge. lipgloss når jeg husker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. oktober 2004 #8 Del Skrevet 29. oktober 2004 Pudder, mascara og oftest litt øyenskygge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 29. oktober 2004 #9 Del Skrevet 29. oktober 2004 Bruker fuktet dagkrem, mascara, litt solpudder, øyenskygge også markerer jeg øyenbrynene mine litt. Til kvelden eller byen slår jeg ut håret med leppestift e.l. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 29. oktober 2004 #10 Del Skrevet 29. oktober 2004 Mascara, concealer og solpudder er egentlig minimum; ellers varierer det etter lyst og humør, men jeg bruker så godt som aldri leppestift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. oktober 2004 #11 Del Skrevet 29. oktober 2004 Må i alle fall ha på mascara, concealer (om det trengs), solpudder, øyenskyggebase og øyenskygge og av og til gloss med bittelitt farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
summer25 Skrevet 29. oktober 2004 #12 Del Skrevet 29. oktober 2004 Til daglig bruker jeg foundation, eyeliner, tre farger øyenskygge, mascara og kanskje litt solpudder hvis jeg er bleik... Til fest bruker jeg det samme, men markerer øynene mer og bruker litt sterkere øyenskygge og kanskje litt glitter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-X Skrevet 29. oktober 2004 #13 Del Skrevet 29. oktober 2004 Til daglig bruker jeg: Øyenskyggebase, 2 farger øyenskygge, mascara, øyenbrynsgele, concealer. Noen ganger lipgloss og rouge. Til fest bruker jeg det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 29. oktober 2004 #14 Del Skrevet 29. oktober 2004 Til daglig bruker jeg ikke sminke. Til fest bruker jeg øyenskygge og mascara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. oktober 2004 #15 Del Skrevet 29. oktober 2004 Vanlig: Flytende sort eyeliner over øyet sort mascara brun eyelinerblyant under øyet, bruker den samme på brynene mine og. Fest: Stort sett det samme, bare kanskje noe øyenskygge også og leppestift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 29. oktober 2004 #16 Del Skrevet 29. oktober 2004 Bruker kun maskara til daglig, og til fest hender det jeg skeier ut med eyeliner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 29. oktober 2004 #17 Del Skrevet 29. oktober 2004 Til daglig bruker jeg litt farget dagkrem, mascara og enten solpudder eller blusher. Kanskje litt øyenskygge, hvis jeg har god tid. Har div. lipgloss og leppepomader i vesken, som jeg bruker etter behov. På fest bruker jeg litt mere øyenskygge og mere av de tingene jeg bruker til hverdag, og så lipgloss. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusebaby Skrevet 29. oktober 2004 #18 Del Skrevet 29. oktober 2004 Bruker daglig kompakt pudder, solpudder/rouge, øyeskygge, mascara, kajal, eyeliner og lipgloss hver dag. Til fest bruker jeg underlagskrem + alt det vanlige bare sterkere farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2004 #19 Del Skrevet 29. oktober 2004 Vanligvis bruker jeg bare mascara, men det hender jeg tar på lipgloss og hvit kajal også. Av og til bruker jeg øyeskygge og sort eyeliner, og en veldig sjelden gang pudder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2004 #20 Del Skrevet 29. oktober 2004 Bruker krempudder, rouge og markerer øyenbrynene og også lipgloss. Hender jeg bruker mascara og øyenskygge også. Til fest bruker jeg foundation, kompaktpudder, rouge, øyenskygge, kajal, mascara og innimellom leppestift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå