Gå til innhold

dine daglige sminkerutiner?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest tusselinemor

Hva bruker du til dagsminke?

Hva bruker du til fest/kveldssminke??

Selv bruker jeg bare mascara og rouge på dagen.

Slår ut håret med foundation til fest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker concealer og kajal til hverdags. Noen ganger skeier jeg ut og bruker øyeskygge.

Til fest bruker jeg concealer, foundation, solpudder, kajal og mascara.

Kommer i grunnen ann på humøret,...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bare mascara og lipgloss til daglig, til fest/spesielle anledninger bruker jeg mascara, kajal, øyenskygge og leppestift/lipgloss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ganske mye sminke hverdag, men i duse farger. Bruker foundation, concealer, eyeliner, to farger øyenskygge, maskara,rouge og lippgloss. Av og til så dropper jeg det, men bruker det som regel. Til fest bruker jeg det samme, men med litt sterkere og freshe farger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daglig bruker jeg concealer, pudder, solpudder, kajal, mascara, øyenskygge, øyenbrynspenn og lipgloss. Høres kanskje litt mye ut, men lesser ikke på! Får det til å se nokså naturlig ut!

Til fest bruker jeg i tillegg foundation og mye sterkere farger på sminken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker fuktet dagkrem, mascara, litt solpudder, øyenskygge også markerer jeg øyenbrynene mine litt.

Til kvelden eller byen slår jeg ut håret med leppestift e.l. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Mascara, concealer og solpudder er egentlig minimum; ellers varierer det etter lyst og humør, men jeg bruker så godt som aldri leppestift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må i alle fall ha på mascara, concealer (om det trengs), solpudder, øyenskyggebase og øyenskygge og av og til gloss med bittelitt farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til daglig bruker jeg foundation, eyeliner, tre farger øyenskygge, mascara og kanskje litt solpudder hvis jeg er bleik...

Til fest bruker jeg det samme, men markerer øynene mer og bruker litt sterkere øyenskygge og kanskje litt glitter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til daglig bruker jeg:

Øyenskyggebase, 2 farger øyenskygge, mascara, øyenbrynsgele, concealer. Noen ganger lipgloss og rouge.

Til fest bruker jeg det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanlig:

Flytende sort eyeliner over øyet

sort mascara

brun eyelinerblyant under øyet, bruker den samme på brynene mine og.

Fest:

Stort sett det samme, bare kanskje noe øyenskygge også og leppestift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til daglig bruker jeg litt farget dagkrem, mascara og enten solpudder eller blusher. Kanskje litt øyenskygge, hvis jeg har god tid. Har div. lipgloss og leppepomader i vesken, som jeg bruker etter behov.

På fest bruker jeg litt mere øyenskygge og mere av de tingene jeg bruker til hverdag, og så lipgloss.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker daglig kompakt pudder, solpudder/rouge, øyeskygge, mascara, kajal, eyeliner og lipgloss hver dag.

Til fest bruker jeg underlagskrem + alt det vanlige bare sterkere farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vanligvis bruker jeg bare mascara, men det hender jeg tar på lipgloss og hvit kajal også. Av og til bruker jeg øyeskygge og sort eyeliner, og en veldig sjelden gang pudder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bruker krempudder, rouge og markerer øyenbrynene og også lipgloss.

Hender jeg bruker mascara og øyenskygge også.

Til fest bruker jeg foundation, kompaktpudder, rouge, øyenskygge, kajal, mascara og innimellom leppestift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...