AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Hei, skal fornye sommergarderoben, og lurer på hva jeg burde investere i. Hva har dere kjøpt av sommerklær i år? Anonymkode: 98b73...0e6
Xavana Skrevet 10. mai 2016 #2 Skrevet 10. mai 2016 Akkurat det lurer jeg også på! Både klær og sko. Noen sier at hvitt er trenden i år, og jeg ser at maxikjolene fortsatt selges over alt. Selv pleier jeg å velge to farger for årstiden slik at alt er lett å kombinere. Men som du sier; hva er basic "må ha" i år?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #3 Skrevet 10. mai 2016 Jeg har veldig lyst på en sånn culottebukse, gjerne i myk denim. Kombinert med enkle topper i freshe farger som orange og gult. Har sett meg ut det jeg vil ha på nett, men egentlig bør jeg vente til vi skal på ferie i utlandet og heller handle der Anonymkode: 22824...23e
peppermyntete Skrevet 10. mai 2016 #4 Skrevet 10. mai 2016 Jeg har kjøpt meg en gul kjole, og ellers brukes garderoben fra i fjor! Følger ikke trender, sjelden de passer kroppen min uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå