AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Jeg møtte på en afrikaner i går, og han sa at norske kvinnfolk er uforskammet. De er det nærmeste man kan komme til en hore, og horer har mer status og selvrespekt enn norske kvinner fordi de tar seg betalt, mens norske kvinner har lavere status enn dem. Du kan ligge med dem gratis og få dem til å føde løsunger i bøtte og spann. Jeg ble satt ut av hans meninger, men viste respekt for hans tankegang. Han fortalte meg at han hadde rotet med nærmere 100 norske kvinnfolk og gjort 20 % av dem gravide. De ville ha hans barn, og for det betalte de ham i form av husly og lommepenger. Han følte seg som en mannehore, og følte at norske kvinnfolk hadde ødelagt livet hans. Han sa at norske kvinnfolk forgudet hans penis, og det var bakenforliggende årsak til at han ble ruinert av disse horene. Er det norske kvinners feil, eller den afrikanerens at han har dette synet av norske kvinnfolk? Anonymkode: 104f8...5f7 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #2 Skrevet 10. mai 2016 Han selv. Ser jo mange norske menn her inne som sier akkurat det samme. Vil du generalisere så gjør man jo det. Jeg kan feks si at alle menn er utroe drittsekker basert på egne, her inne og vennnners erfaring. Anonymkode: d50da...b03 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #3 Skrevet 10. mai 2016 Og hvis norske kvinner er så fæle da, hva er de selv? De ligger jo like mye rundt de og, om ikke mer. Han som har pult på seg alle de barna. Anonymkode: d50da...b03 9
Million Skrevet 10. mai 2016 #4 Skrevet 10. mai 2016 Høres ut som en afrikaner med manglende selvinnsikt. Går rundt og kaller andre horer, og så har han selv hatt seg med over 100...? Han er jo en mannehore selv. Det er afrikanerens forkvaklede syn på virkeligheten som er totalt idiotisk her. 12
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 10. mai 2016 #5 Skrevet 10. mai 2016 Vel noen er det akkurat som noen norske menn er uforskammede. Det sier seg selv. De fleste er det ikke men at de finnes noen som er det. Er det jo ingen tvil om
Cathrine88 Skrevet 10. mai 2016 #6 Skrevet 10. mai 2016 Ja, det er veldig uforskammet (uforskammet betyr frekt) å få barn og betale husly og lommepenger. 7
draug 75 Skrevet 10. mai 2016 #7 Skrevet 10. mai 2016 Barn med tjue kvinner etter å ha hatt sex med et hundretalls damer? Han er god å skyte innertier... Men om norske kvinner og afrikanere: Det er noen år siden nå, 1998, mener jeg, en festivaluke i en av de middels store byene nordpå, kom det reisende et kompisgjeng afrikanere fra den større nabobyen. Jeg ble flau over å se hvordan de bofaste kvinnene oppførte seg mot afrikanerne. Det var som å hive slakt inn i buret til en utsultet ulveflokk. Disse fyrene pulte ei ny dame hver dag. De hadde rett og slett ikke noe valg, og kvinnene stod nært sagt i kø for de. Så etter å ha opplevd det der, så kan jeg forstå at inntrykket blir som det blir. 1
pantertante Skrevet 10. mai 2016 #8 Skrevet 10. mai 2016 5 minutter siden, draug 75 skrev: Barn med tjue kvinner etter å ha hatt sex med et hundretalls damer? Han er god å skyte innertier... Men om norske kvinner og afrikanere: Det er noen år siden nå, 1998, mener jeg, en festivaluke i en av de middels store byene nordpå, kom det reisende et kompisgjeng afrikanere fra den større nabobyen. Jeg ble flau over å se hvordan de bofaste kvinnene oppførte seg mot afrikanerne. Det var som å hive slakt inn i buret til en utsultet ulveflokk. Disse fyrene pulte ei ny dame hver dag. De hadde rett og slett ikke noe valg, og kvinnene stod nært sagt i kø for de. Så etter å ha opplevd det der, så kan jeg forstå at inntrykket blir som det blir. Ble de tvunget til det? 2
draug 75 Skrevet 10. mai 2016 #9 Skrevet 10. mai 2016 11 minutter siden, pantertante skrev: Ble de tvunget til det? Du kan si det slik.Ikke fysisk, osm med tape, bedøvelesepiler osv., men de fikk ikke fred.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #10 Skrevet 10. mai 2016 Det er vel fordi afrikanske menn har så lange kuker at han kan gravere så mange damer samtidig? Dessuten er det vel ikke så vanlig med kondom i Afrika? Anonymkode: 7e7d3...164
Frk.K Skrevet 10. mai 2016 #11 Skrevet 10. mai 2016 Ryddet for spekulasjoner, rasistisk innhold og svar til dette. Frk.K, mod.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #12 Skrevet 10. mai 2016 Herregud,snakk om å ødelegge en tråd assa. Reine sensuren,, I am out. Anonymkode: 80f7b...58b 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #13 Skrevet 10. mai 2016 En ting jeg lurer på.. er afrikanere kåtere enn andre mennesker? Virker som de virkelig ligger med alt som rører seg? 0 kritisk sans. Bare se i USA, der afroamerikanere har 100 unger hver... hva er vitsen med å få så mange unger? Vi er da ikke katter heller. Uansett, man kan styre seg selv. Man MÅ ikke stikke kjeppen i alt. Anonymkode: d077a...0f6
Gjest Jonasmann Skrevet 11. mai 2016 #14 Skrevet 11. mai 2016 Om det faktisk fins noe slikt som han sier, er jeg helt enig altså. Har aldri hørt noe så motbydelig som det der. Attpåtil få barn som igjen vil føre til mer splittelse i befolkningen i fremtiden.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #15 Skrevet 11. mai 2016 Da er jo han en hore selv da? Han gjorde dem gravide. Man er to om å få barn. Anonymkode: 187da...1a2 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #16 Skrevet 11. mai 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: En ting jeg lurer på.. er afrikanere kåtere enn andre mennesker? Virker som de virkelig ligger med alt som rører seg? 0 kritisk sans. Bare se i USA, der afroamerikanere har 100 unger hver... hva er vitsen med å få så mange unger? Vi er da ikke katter heller. Uansett, man kan styre seg selv. Man MÅ ikke stikke kjeppen i alt. Anonymkode: d077a...0f6 Svaret er: Ja! Afrikanere har et høyere testosteronnivå enn vestlige. Det gjør at de generelt har høyere muskelmasse og er mer aggressive. Anonymkode: 87378...71c 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #17 Skrevet 11. mai 2016 Han valgte da selv å ha (ubeskyttet) sex med dusse kvinnene, hvorfor har de da ødelagt livet hans? Det har han da klart selv. Anonymkode: c6447...ea7 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #19 Skrevet 2. juni 2016 Jeg er Afrikaner selv, er født her og er 99% norsk. Slike ting skremmer livet av meg altså! Jeg håper ikke mange norske jenter tenker slike tanker om alle afrikanere. Anonymkode: ba3b2...023
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #20 Skrevet 2. juni 2016 Hvem tar til seg det en slik person mener? Anonymkode: 663c7...7f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå