AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Så da synes jeg dere får tåle at menn gjør det samme om kvinner. Selvsagt det beste ville vært om både menn og kvinner slutta med det. Anonymkode: 2f049...1b3
AmandaVI Skrevet 10. mai 2016 #2 Skrevet 10. mai 2016 Tråder som dette hjelper jo veeeldig på det varme klimaet. 4
stan Skrevet 10. mai 2016 #3 Skrevet 10. mai 2016 Jeg syns det er mange som skriver mye rart om det meste. Og det er sikkert mange som synes jeg er en av dem. 2
Silfen Skrevet 10. mai 2016 #4 Skrevet 10. mai 2016 Så fordi noen kvinner skriver dritt om menn, og noen menn skriver dritt om kvinner, så må alle andre bare godta at de skriver dritt om seg, for det er jo på en eller annen forskrudd måte rettferdig? 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #5 Skrevet 10. mai 2016 Kan du gi et eksempel på hva du mener? Hvis du mener utsagn som "alle menn er utro drittsekker", så er jo sjelden dette noe som får stå uimotsagt uansett. Generelt synes jeg det er svært få negative generaliserende utsagn om et av kjønnene som får stå uimotsagt, heldigvis. At noen skriver noe negativt må man jo tåle, men deg gjelder jo utsagn om både kvinner og menn, og det er alltid noen som forsvarer kjønnet det er snakk om. Anonymkode: d4435...bbf
Cathrine88 Skrevet 10. mai 2016 #6 Skrevet 10. mai 2016 Hvis du har eksempler på at kvinner har skrevet dritt om menn og at de samme kvinnene klager på at menn skriver dritt om kvinner, så har du et poeng. 7
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #7 Skrevet 10. mai 2016 1 time siden, Cathrine88 skrev: Hvis du har eksempler på at kvinner har skrevet dritt om menn og at de samme kvinnene klager på at menn skriver dritt om kvinner, så har du et poeng. Et eksempel på kvinner som slenger dritt om menn. Anonymkode: 2f049...1b3
Pawn Hearts Skrevet 10. mai 2016 #8 Skrevet 10. mai 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et eksempel på kvinner som slenger dritt om menn. Anonymkode: 2f049...1b3 Dette skjønte jeg ikke. TS i den tråden kritiserer menn fordi hun mener de ikke lenger er menn med stor m (altså "Menn"), men svaret du viser til, forsvarer tvert imot mennene og harselerer med TS isteden. Innlegget ditt blir også dobbelt feil fordi det er totalt løsrevet fra innlegget du svarte på. 6
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #9 Skrevet 10. mai 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Så da synes jeg dere får tåle at menn gjør det samme om kvinner. Selvsagt det beste ville vært om både menn og kvinner slutta med det. Anonymkode: 2f049...1b3 Hold deg på et mannfolk forum da Anonymkode: f62a4...880 2
Gorgonzola Skrevet 11. mai 2016 #10 Skrevet 11. mai 2016 (endret) På et forum primært av, med og for kvinner bør det ikke komme som et at endel kvinner øser ut eder og galle, berettiget eller ei, mot menn - enten som sådan eller en konkret kis, gjerne basert på egne (dårlige/uheldige) erfaringer. Dersom det er tungt å svelge, pick another forum. Endret 11. mai 2016 av Gorgonzola 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå