Catus Skrevet 31. oktober 2004 #22 Skrevet 31. oktober 2004 Huff da, dette ble trippelt innlegg! Jeg har litt problemer med KG-sidene for tiden, får stadig ødeleggende og super-irriterende feilmeldinger... :evil:
ringblomst Skrevet 31. oktober 2004 #23 Skrevet 31. oktober 2004 Spiser ikke mye fisk, men vi prøver å få i hvert fall et fiskemåltid i uken. Hender en sjelden gang at vi klarer to. Når vi først spiser fisk foretrekker jeg laks/ørret eller steibit, og da fersk. Spiser også kapteinens fylte laks og fransk fiskgrateng, men ytterst sjeldent fiskepinner.
Gjest Litjmæ Skrevet 1. november 2004 #25 Skrevet 1. november 2004 Jeg er veldig glad i fisk, men spiser det nok altfor sjelden. Føler at det trenger mer planlegging enn jeg har tid til. Akkurat samme her, men jeg prøver å skjerpe meg og spise det oftere, bl a satser jeg på å alltid spise fisk dersom jeg spiser ute... Og så blir det litt fiskegrateng og fiskepinner og sånt noen ganger da, det er jo lettvindt, men jeg skulle ønske at jeg kunne tatt tak i meg selv og laga skikkelig fisk litt oftere, er ALT for dårlig til det
aline Skrevet 1. november 2004 #26 Skrevet 1. november 2004 jeg er som flere her ser jeg, veldig glad i fisk, mange forskjellige sorter fisk, i "alle" varianter. men er fryktelig dårlig på å lage til fiskemiddager hjemme selv. :-( burde virkelig blitt flinkere på det, kanskje jeg skal se om jeg finner noen artige og enkle oppskrifter, som kan lages for en alene.
Marina75 Skrevet 1. november 2004 #27 Skrevet 1. november 2004 Mannen min er ikke noe glad i fisk. Har fått trumfet gjennom at vi skal ha det en gang i uka. Jeg kunne hatt det mye oftere. Syntes det er kjempegodt.
Fiona Skrevet 1. november 2004 #28 Skrevet 1. november 2004 Jeg spiser alt for lite fisk, og prøver å snu den trenden og bli flinkere. Fisk er tross alt veldig godt med riktig tilbehør
^me^ Skrevet 1. november 2004 #29 Skrevet 1. november 2004 jeg spiser for lite fisk..2 ganger i måneden tenker jeg..men når jeg først lager fisk så lager jeg fisk med alt tilbehøret..
nessi Skrevet 1. november 2004 #31 Skrevet 1. november 2004 *sukk* mannen min er allergisk mot fisk, så det blir alt for sjeldent jeg spiser det. Lager jeg, blir det å steke sei (selvfisket) eller varme opp hjemmelaget fiskegrateng fra mamma. Gidder ikke lage noe mer spennende bare til meg.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. november 2004 #32 Skrevet 1. november 2004 Vi spiser fisk 1-2 ganger i uka.
aline Skrevet 2. november 2004 #33 Skrevet 2. november 2004 mmmm.. ble inspirert av denne tråden i går, og laget fiskemiddag i går. laks stekt sammen med paprika og aromasopp, med pasta og en hvitløkssaus.... mmmmmm.. deilig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå