Gå til innhold

Mannen min har liten penis..

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er mer empatiske, og drar derfor heller en hvit løgn for å skåne menn fra sannheten. 

Anonymkode: 13b6e...d31

Jeg har svært lite empati med mennesker, de vet å ta vare på seg selv. 
Jeg begynner derimot å bli irritert over å bli kalt løgner hver gang jeg sier noe her inne. 

Kvinner er like forskjellige nedentil som mannfolk!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skred ja...sånn kan skje. .vet han om det?.var dette i fylla eller et nøktern valg?Dere har vært lenge sammen,og snakke åpent om ting...Dere må  hvertfall finne utav det,ellers tror jeg trangen til skred kommer igjen...Jeg vet det er et veeeeeldig  sårt tema for mannen,det er jo hans manhood..Jeg har lest at du får mye tyn her som er verre alternativer,så hvis du elsker han og vil ha han for resten av ditt liv,så er det mest logiske og riktige å legge alle kort på bordet å ta det derfra.Hvis dette er ekte kjærlighet, så løser det seg, Jeg ville kanskje ha unngått å fortelle om sidespranget,da vil han bare føle seg enda mer liten,han hadde fortjent å få vite det,men i dette tilfellet er det best å ta et lite steg av gangen...Håper dette store lille problemet løser seg.Lykke til hva enn du gjør😊

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, kattepusen skrev:

Jeg har svært lite empati med mennesker, de vet å ta vare på seg selv. 
Jeg begynner derimot å bli irritert over å bli kalt løgner hver gang jeg sier noe her inne. 

Kvinner er like forskjellige nedentil som mannfolk!

Du er kanskje mindre empatisk, men kvinner generelt blir sett på som mer empatiske. De forskjellene kan ikke være store, siden større generelt er å foretrekke. Helt sikkert at kvinner slår seg til ro med gjennomsnittlig eller mindre, men de hadde ikke hatt noe i mot om den var større. Hvis det hadde kommet en magisk pille som fikk utstyret til å gå inn i en pubertsstatus igjen og vokst litt til, så ville kvinner støttet kjæresten i å ta den. 

• Liker 1
Skrevet

So? Det er jo din feil om du ikke får nytelse ut av det. Øk følelsene dine, så føler du den ... Hihi.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er kanskje mindre empatisk, men kvinner generelt blir sett på som mer empatiske. De forskjellene kan ikke være store, siden større generelt er å foretrekke. Helt sikkert at kvinner slår seg til ro med gjennomsnittlig eller mindre, men de hadde ikke hatt noe i mot om den var større. Hvis det hadde kommet en magisk pille som fikk utstyret til å gå inn i en pubertsstatus igjen og vokst litt til, så ville kvinner støttet kjæresten i å ta den. 

Empati er overvurdert. Mennesker med ekte empati går ikke rundt og snakker om det. Er som de folka som snakker om at de har selvtillit. Bullshit.

Anonymkode: f9897...6d3

Skrevet

jeg skrev, og mente: Kvinner er like forskjellige nedentil som menn. 

Så noen kvinner foretrekker større, fordi de selv er større. Andre foretrekker mindre, fordi de er mindre selv. 
Det nytter ikke sitte her inn og høre på sizequeens skrike høyest om hvor gode tykke peniser her, også ignorere alle oss som sier at det ikke stemmer! 

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Empati er overvurdert. Mennesker med ekte empati går ikke rundt og snakker om det. Er som de folka som snakker om at de har selvtillit. Bullshit.

Kanskje, men kvinner er mer empatiske og er derfor ikke helt ærlige når svarer på om størrelsen har noe å si. Det er for vondt å servere sannheten, så da blir det heller med en hvit løgn. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, kattepusen skrev:

Så noen kvinner foretrekker større, fordi de selv er større. Andre foretrekker mindre, fordi de er mindre selv. 
Det nytter ikke sitte her inn og høre på sizequeens skrike høyest om hvor gode tykke peniser her, også ignorere alle oss som sier at det ikke stemmer! 

Kvinner som foretrekker større er de mindre intelligente kvinnene, tar mindre ansvar mentalt sett. Huff, blir dårlig bare av å tenke på dem. :P LOL

Skrevet
På ‎19‎.‎05‎.‎2016 den 23.20, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer ikke til å bli sammen med en som har en tynn 12 cm igjen. Og med eksen, så måtte alt annet vært jævlig bra om det skulle funka over tid. Dessverre. Det er vel individuelt hva man føler når det gjelder penisstørrelse som alt annet. Man kan ikke akkurat noe for det.

Anonymkode: 4d082...f7a

Jeg må ha ei dame som er skikkelig slank og har store pupper. Kan ikke akkurat noe for det.

Anonymkode: a3950...731

Skrevet

Hadde mindre peniser vært et problem i det hele tatt om normalen var å holde seg til én partner?

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde mindre peniser vært et problem i det hele tatt om normalen var å holde seg til én partner?

Da hadde det vært mange kvinner som ikke hadde blitt tilfredsstilt optimalt. Det er jo et problem. 

• Liker 1
Skrevet
På 5/10/2016 den 9.17, AnonymBruker skrev:

Først og fremst; jeg elsker han! VELDIG! 

Vi har vært sammen lenge, gift lenge, vi er stabile, vi har ikke barn og derfor masse tid sammen, vi er stødige, og jeg er veldig forelsket. Jeg kan ikke ønske meg bedre. I sengen er vi fantasifulle, lekne og han har en tungeevne som aldri slutter å overraske meg. Og godt er det, fordi:

penisen hans er veldig, veldig liten..

Den er så liten at samleie ikke gir meg noe som helst, selv med ekstra leketøy eller 'bidrag'. 

Hver morgen, når han kommer ut av dusjen, tar jeg meg selv i å se på den og tenke kjipe tanker.

Det har seg også sånn at jeg hadde et lite "skred" utenfor den mørke siden for en tid tilbake, og fikk oppleve det som må være rett over grensen til STORT utstyr, og nå er jeg selvsagt ekstra skuffet på hjemmefronten.. Jeg har jo ikke noe ønske om å gjenta skredet på noen som helst måte.

Noen andre som kjenner seg igjen? Jeg er mest ute etter å ikke føle meg alene i håpløsheten..

Anonymkode: 7f646...d29

da syns jeg ikke du skal lage no tråd om dette. at lemmet hans er noen få cm kortere enn det du er vandt med så får det bare være. Du elsker ham jo. da trenger ikke slike bagateller være noe

Skrevet
1 time siden, kattepusen skrev:

Enig. Jeg er lut lei av "stor penis er bra" og "kvinner lyver når de sier noe annet". Det er jo blitt rene propagandaen her inne, og den er svært feilaktig.

Heretter kommer jeg til å rapportere dette som ensidig meningspåvirkning / kvinnekrenkende propaganda.

Anonymkode: cd3db...0a0

• Liker 2
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde det vært mange kvinner som ikke hadde blitt tilfredsstilt optimalt. Det er jo et problem. 

Du vet fint lite om å tilfredsstille en kvinne om du tror størrelsen har noe å si.

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Jeg er lut lei av "stor penis er bra" og "kvinner lyver når de sier noe annet". Det er jo blitt rene propagandaen her inne, og den er svært feilaktig.

Heretter kommer jeg til å rapportere dette som ensidig meningspåvirkning / kvinnekrenkende propaganda.

Hvorfor er det kvinnekrenkende? Trist at den seksuelle frigjøringen ikke har kommet lenger enn at kvinner ikke tør å snakke ærlig om dette her. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det kvinnekrenkende? Trist at den seksuelle frigjøringen ikke har kommet lenger enn at kvinner ikke tør å snakke ærlig om dette her. 

Det er krenkende å stemplet som løgner, når vi sitter å skriver våre meninger.. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, kattepusen skrev:

Det er krenkende å stemplet som løgner, når vi sitter å skriver våre meninger.. 

For all del, jeg tror på deg at det ikke er så viktig for deg. Men å si at generelt, for de fleste kvinner, så vil større kuk gi en bedre godfølelse enn en mindre. Det meste av prat rundt størrelse overalt du ser tyder på dette, bortsett fra når sånne som deg som prøver å få usikre menn til å tvile på hva som er sannheten. 

• Liker 1
Skrevet

For all del, jeg tror på deg at det ikke er så viktig for deg. Men å si at generelt, for de fleste kvinner, så vil større kuk gi en bedre godfølelse enn en mindre. Det meste av prat rundt størrelse overalt du ser tyder på dette, bortsett fra når sånne som deg som prøver å få usikre menn til å tvile på hva som er sannheten. 

Om de diskusjonene går som de går her inne, så går de i at folk KUN ser de mannfolk, og sizequeens som mener at størst er best, også ignoreres de som skriver at største IKKE er best. For det er det som skjer i ALLE penistrådene her på KG.

Skrevet
10 minutter siden, kattepusen skrev:

Om de diskusjonene går som de går her inne, så går de i at folk KUN ser de mannfolk, og sizequeens som mener at størst er best, også ignoreres de som skriver at største IKKE er best. For det er det som skjer i ALLE penistrådene her på KG.

Sånne som det er i et klart mindretall. Hvorfor prøver du å få det til virke som det ikke er tilfellet?

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bevis det! Og slutt å spre løgner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...