AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #81 Skrevet 14. januar 2017 4 timer siden, ecinnaj skrev: Hva med å prøve en Hydromax penispumpe? Den kan øke størrelsen med 30 % Eller et Fatboy cocksheat så slipper han å pumpe. Glidemiddel på, tre på cocksheat og sett deg nedpå. Dobler volumet på mr Average. Gjør at han holder lenger. Dobbel volum og dobbel utholdenhet. Anonymkode: 8087c...f4b 1
ecinnaj Skrevet 14. januar 2017 #82 Skrevet 14. januar 2017 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller et Fatboy cocksheat så slipper han å pumpe. Glidemiddel på, tre på cocksheat og sett deg nedpå. Dobler volumet på mr Average. Gjør at han holder lenger. Dobbel volum og dobbel utholdenhet. Anonymkode: 8087c...f4b Ja cocksheat er bra. Men om du vil ha hud mot hud så er ikke 10 min hver dag i 2 mdn så mye bruk at tid for å få permanent større penis. Endret 14. januar 2017 av ecinnaj
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #83 Skrevet 14. januar 2017 Jeg skjønner godt at damer tenker over og har preferanser når det kommer til penisstørrelse, og mange her påpeker jo at de har foskjellige preferanser - så det bør ikke være et problem å finne noen som matcher preferansene sine evt hva man har å stille med. Jeg synes en kombinasjon av sexolog og cocksheat høres ut som en begynnelse, jeg. Dersom ditt tenningsmønster har endra seg drastisk kan det være vanskelig å hanskes med når omstendighetene er de samme som de "alltid" har vært. Det er åpenbart en mismatch nå, som ikke har vært så tilstede før som nå, it happens and it needs to be adressed. Dersom dere begge er forbi sidespranget ditt, så synes jeg at vi her på forumet kan legge det til siden. det er mulig det har skjøvet problemet frem på dagsordenen, men siden du sier du tidlig var klar over at han var mindre enn vanlig så er det jo noe du har reflektert en del over tidligere også. Jeg får iallefall ikke følelsen av at utroskapet har skapt problemet, men heller at det har gjort deg mer bevisst på noe du allerede var klar over. Dersom han vet at han er liten fra før, noe jeg tipper han gjør mtp på hvor opptatte menn virker å være av penisen sin(hvilket jeg også hadde vært om jeg var mann), så er det nok ikke noe newsflash for ham at du også har tenkt over dette. Kanskje blir han indignert dersom du tar det opp, sint, skuffa, usikker and so on, så du bør være veldig klar for å gi ham bekreftelse både på utstyr, skills og han som helhet - men det må jo bare briste eller bære, for dere må jobbe med det. Go for it! Anonymkode: 318b2...1a3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #84 Skrevet 14. januar 2017 Slike som deg TS, burde helt seriøst aldri gå løst ute i samfunnet. Snakk om empatiløs skrullekjerring Anonymkode: d29ec...ee3 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #85 Skrevet 14. januar 2017 På 10. mai 2016 den 9.17, AnonymBruker skrev: Først og fremst; jeg elsker han! VELDIG! Vi har vært sammen lenge, gift lenge, vi er stabile, vi har ikke barn og derfor masse tid sammen, vi er stødige, og jeg er veldig forelsket. Jeg kan ikke ønske meg bedre. I sengen er vi fantasifulle, lekne og han har en tungeevne som aldri slutter å overraske meg. Og godt er det, fordi: penisen hans er veldig, veldig liten.. Den er så liten at samleie ikke gir meg noe som helst, selv med ekstra leketøy eller 'bidrag'. Hver morgen, når han kommer ut av dusjen, tar jeg meg selv i å se på den og tenke kjipe tanker. Det har seg også sånn at jeg hadde et lite "skred" utenfor den mørke siden for en tid tilbake, og fikk oppleve det som må være rett over grensen til STORT utstyr, og nå er jeg selvsagt ekstra skuffet på hjemmefronten.. Jeg har jo ikke noe ønske om å gjenta skredet på noen som helst måte. Noen andre som kjenner seg igjen? Jeg er mest ute etter å ikke føle meg alene i håpløsheten.. Anonymkode: 7f646...d29 Klart du elsker ham veldig. Du elsker ham så mye at du var utro. For en ubetinget kjærlighet. Du burde jo egentlig betrakte ham når han kommer ut av dusjen med en kvalmende følelse over å ha sviktet. Men i stedet er det fokus på utstyret. Hurra for kjærligheten! Anonymkode: 1593b...a3d 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #86 Skrevet 14. januar 2017 Kjære vene. Hvorfor tenkte du ikke på dette før du giftet deg med han?? Sikkert ikke svaret du trengte.. men kunne ikke annet enn å tenke kjære tid når jeg leste innlegget ditt. Så utrolig slemt, du har visst ikke noe i det ekteskapet å gjøre om penis størrelsen hans har noe å si for deg. Anonymkode: 7e939...7d5 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #87 Skrevet 14. januar 2017 På 6.1.2017 den 20.37, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke betale for kirurgi? Da er jo muligens problemet løst. Dere bør gjøre drt i et land der de tilbyr silikon som feks Mexico. Fett har ikke samme effekt. Omhan blir impotent så kjenner du jo ikke mindre uansett så sånn sett har du ikke noe å tape på det. Han du hadde sex med var han cocky? Tenker at dette burde være en lærdom for alle kvinner. Kjærestematrrialer har nok sannsynligvis mindre peniser enn bad boys. Dere bør derfor unngå de. Dere bør også unngå å ha sex med en med stor ikke bare for deres fremtidige ektefeller sin del, men også deres egen Anonymkode: b86eb...6ce Han skal faen meg ikke betale for kirurgi fordi Dama hans er kresen... Anonymkode: 639a6...9eb 2
Gjest Tsunade Skrevet 14. januar 2017 #88 Skrevet 14. januar 2017 Har bare lest HI og inneggene over dette, og jeg spør som dem: hvorfor giftet du deg med en mann som du ikke er fornøyd med penisstørrelsen til?
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #89 Skrevet 14. januar 2017 7 timer siden, ecinnaj skrev: Hva med å prøve en Hydromax penispumpe? Den kan øke størrelsen med 30 % Det kommer ikke til å hjelpe. Måten TS skriver på indikerer først og fremst at hun er mentalt på et sted der hun ønsker noe større grunnet den psykiske tiltrekningen av en mann med naturlig stor penis. Jeg tviler på at det å pumpe opp ektemannens penis kommer til å gjøre at følelsen hennes forsvinner. Jeg håper TS gjør det slutt, for mannens skyld, for han fortjener åpenbart noe bedre enn henne. Anonymkode: 1f8a4...d78 1
Scott Skrevet 14. januar 2017 #90 Skrevet 14. januar 2017 Har ingenting til overs for utroskap og vil på ingen måte forsvare det. Like fullt er vi alle bare mennesker og mennesker gjør som kjent feil. Så å definere TS som menneske utelukkende på bakgrunn av det blir bare helt feil. Det er nok ingen superenkel løsning på dette. Men hvis du virkelig elsker han som du sier, er det første dere bør gjøre er å sette dere ned og snakke ordentlig sammen. Og hvis han elsker deg tilbake ønsker jo han å tilfredsstille deg seksuelt også! Det er selvfølgelig et ømtålig og vanskelig tema, men hvis forholdet er verdt å kjempe for så gjør dere det som trengs. Og muligens kommer forholdet også styrket ut av det. Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #91 Skrevet 15. januar 2017 På 14.01.2017 den 20.33, AnonymBruker skrev: Slike som deg TS, burde helt seriøst aldri gå løst ute i samfunnet. Snakk om empatiløs skrullekjerring Anonymkode: d29ec...ee3 Ts: ikke hør på han her. du vet han har liten .... hm hm Ingen mann med stor penis gidder å kommentere sånn. Anonymkode: 4abeb...cfd 5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #92 Skrevet 15. januar 2017 Beklager å måtte si det. Uansett hvor mye du elsker han. Har aldri hørt om noen som har holdt ut livet sitt med en mann med liten penis. Det kommer en dag det blir nok. Å du bryter ut. Anonymkode: 4abeb...cfd 4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #93 Skrevet 15. januar 2017 På 19.05.2016 den 23.31, AnonymBruker skrev: Da var det bare din vagina som var for vid for han. Finnes damer som er trange vettu, som kunne tilfredsstilt han bedre enn du kunne. Så går begge veier. Er nok mange menn som runker mens de fantaserer om ei trangere mus med mere spretten kropp. Dere damer er jo ikke alltid noen glansbilder dere heller, men det er vel vanskelig å glemme? Størrelsen på vagina og penis varierer like mye i størrelse. Anonymkode: 0b5a7...812 Seriøst??? Tror du hun hadde vid vagina når penisen var en tynn en på 12 cm lang?? Anonymkode: 4abeb...cfd 4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #94 Skrevet 15. januar 2017 Ja slike tråder suger jo til seg lesere med liten penis. Som sutrer og skal legge skylden på oss kvinner for at dem har en liten penis. Helt utrolig!! Blir sure for at vi lever i 2017 og har våre egne meninger om hva vi liker i sexlivet!! Anonymkode: 4abeb...cfd 1
Gjest Lykke_ Skrevet 15. januar 2017 #95 Skrevet 15. januar 2017 På 10.5.2016 den 9.17, AnonymBruker skrev: Først og fremst; jeg elsker han! VELDIG! Vi har vært sammen lenge, gift lenge, vi er stabile, vi har ikke barn og derfor masse tid sammen, vi er stødige, og jeg er veldig forelsket. Jeg kan ikke ønske meg bedre. I sengen er vi fantasifulle, lekne og han har en tungeevne som aldri slutter å overraske meg. Og godt er det, fordi: penisen hans er veldig, veldig liten.. Den er så liten at samleie ikke gir meg noe som helst, selv med ekstra leketøy eller 'bidrag'. Hver morgen, når han kommer ut av dusjen, tar jeg meg selv i å se på den og tenke kjipe tanker. Det har seg også sånn at jeg hadde et lite "skred" utenfor den mørke siden for en tid tilbake, og fikk oppleve det som må være rett over grensen til STORT utstyr, og nå er jeg selvsagt ekstra skuffet på hjemmefronten.. Jeg har jo ikke noe ønske om å gjenta skredet på noen som helst måte. Noen andre som kjenner seg igjen? Jeg er mest ute etter å ikke føle meg alene i håpløsheten.. Anonymkode: 7f646...d29 Du elsker han? Nei, det gjør du så absolutt ikke! Da hadde du ikke bedratt han!
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #96 Skrevet 15. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja slike tråder suger jo til seg lesere med liten penis. Som sutrer og skal legge skylden på oss kvinner for at dem har en liten penis. Helt utrolig!! Blir sure for at vi lever i 2017 og har våre egne meninger om hva vi liker i sexlivet!! Anonymkode: 4abeb...cfd Det er ikke det. Det er vel heller det at noen kvinner lyver og sier at størrelse ikke har noe å si. At de prøver å lage et annet bilde av virkeligheten enn slik den egentlig er. Er det fordi kvinner ikke vil ha det på seg at de faktisk foretrekker større kuk? Anonymkode: 13b6e...d31 3
Blålys Skrevet 22. januar 2017 #97 Skrevet 22. januar 2017 På Tuesday, May 10, 2016 den 9.17, AnonymBruker skrev: Først og fremst; jeg elsker han! VELDIG! Vi har vært sammen lenge, gift lenge, vi er stabile, vi har ikke barn og derfor masse tid sammen, vi er stødige, og jeg er veldig forelsket. Jeg kan ikke ønske meg bedre. I sengen er vi fantasifulle, lekne og han har en tungeevne som aldri slutter å overraske meg. Og godt er det, fordi: penisen hans er veldig, veldig liten.. Den er så liten at samleie ikke gir meg noe som helst, selv med ekstra leketøy eller 'bidrag'. Hver morgen, når han kommer ut av dusjen, tar jeg meg selv i å se på den og tenke kjipe tanker. Det har seg også sånn at jeg hadde et lite "skred" utenfor den mørke siden for en tid tilbake, og fikk oppleve det som må være rett over grensen til STORT utstyr, og nå er jeg selvsagt ekstra skuffet på hjemmefronten.. Jeg har jo ikke noe ønske om å gjenta skredet på noen som helst måte. Noen andre som kjenner seg igjen? Jeg er mest ute etter å ikke føle meg alene i håpløsheten.. Anonymkode: 7f646...d29 Kanskje på tide å sette opp en liste over hva som er godt i livet ditt. Lag også en liste over hva du savner. Kan være at det dukker opp savn i livet som får en liten p til å blekne. Eller det kan være at du har det så trygt og godt at et lite problem blir stort.
SlemUlv Skrevet 22. januar 2017 #98 Skrevet 22. januar 2017 På 1/16/2017 den 0.23, AnonymBruker skrev: Det er ikke det. Det er vel heller det at noen kvinner lyver og sier at størrelse ikke har noe å si. At de prøver å lage et annet bilde av virkeligheten enn slik den egentlig er. Er det fordi kvinner ikke vil ha det på seg at de faktisk foretrekker større kuk? Anonymkode: 13b6e...d31 Alle kvinner er IKKE like.. ikke alle kvinner vil ha gigantpeniser.. mange av oss foretrekker gjennomsnitt eller mindre, for å ikke revne.. Så nei, kvinner er IKKE løgnere, bare forskjellige. 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #99 Skrevet 22. januar 2017 4 timer siden, kattepusen skrev: Alle kvinner er IKKE like.. ikke alle kvinner vil ha gigantpeniser.. mange av oss foretrekker gjennomsnitt eller mindre, for å ikke revne.. Så nei, kvinner er IKKE løgnere, bare forskjellige. Anonymkode: fde2a...cc6
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #100 Skrevet 22. januar 2017 4 timer siden, kattepusen skrev: Alle kvinner er IKKE like.. ikke alle kvinner vil ha gigantpeniser.. mange av oss foretrekker gjennomsnitt eller mindre, for å ikke revne.. Så nei, kvinner er IKKE løgnere, bare forskjellige. Kvinner er mer empatiske, og drar derfor heller en hvit løgn for å skåne menn fra sannheten. Anonymkode: 13b6e...d31 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå