AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #61 Skrevet 19. mai 2016 Jøss, så mange kjipe svar i denne tråden! jeg var sammen med en som hadde en liten, i mange år. Husker jeg ble litt satt ut første gang jeg så den, men han var flink og jeg var forelsket. Vi hadde det supert i begynnelsen, men etter hvert begynte jeg å fantasere mer og mer om en større penis. Man skal ikke undervurdere følelsen av å bli fylt liksom, at det presser seg mot alle veggene inni deg... etter 4 år tenkte jeg: "skal jeg aldri kjenne det igjen?" Å bli fylt altså... Det ble slutt etter hvert, og fy f! Så godt der var første gang jeg hadde sex med en med stor penis etter det! jeg kjenner meg igjen i det du beskriver, TS. Man er forelska, og tenker at dette funker! Men så etter en stund så kommer lengselen etter et skikkelig lem. Jeg følte meg skikkelig teit, og hadde dårlig samvittighet for at jeg tenkte sånn... dildo har aldri vært noe digg synes jeg. Jeg kommer ikke til å bli sammen med en som har en tynn 12 cm igjen. Og med eksen, så måtte alt annet vært jævlig bra om det skulle funka over tid. Dessverre. Det er vel individuelt hva man føler når det gjelder penisstørrelse som alt annet. Man kan ikke akkurat noe for det. jeg husker i hvert fall den følelsen jeg hadde det siste året vi var sammen. Jeg trengte noe større! Anonymkode: 4d082...f7a 5
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #62 Skrevet 19. mai 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøss, så mange kjipe svar i denne tråden! jeg var sammen med en som hadde en liten, i mange år. Husker jeg ble litt satt ut første gang jeg så den, men han var flink og jeg var forelsket. Vi hadde det supert i begynnelsen, men etter hvert begynte jeg å fantasere mer og mer om en større penis. Man skal ikke undervurdere følelsen av å bli fylt liksom, at det presser seg mot alle veggene inni deg... etter 4 år tenkte jeg: "skal jeg aldri kjenne det igjen?" Å bli fylt altså... Det ble slutt etter hvert, og fy f! Så godt der var første gang jeg hadde sex med en med stor penis etter det! jeg kjenner meg igjen i det du beskriver, TS. Man er forelska, og tenker at dette funker! Men så etter en stund så kommer lengselen etter et skikkelig lem. Jeg følte meg skikkelig teit, og hadde dårlig samvittighet for at jeg tenkte sånn... dildo har aldri vært noe digg synes jeg. Jeg kommer ikke til å bli sammen med en som har en tynn 12 cm igjen. Og med eksen, så måtte alt annet vært jævlig bra om det skulle funka over tid. Dessverre. Det er vel individuelt hva man føler når det gjelder penisstørrelse som alt annet. Man kan ikke akkurat noe for det. jeg husker i hvert fall den følelsen jeg hadde det siste året vi var sammen. Jeg trengte noe større! Anonymkode: 4d082...f7a Da var det bare din vagina som var for vid for han. Finnes damer som er trange vettu, som kunne tilfredsstilt han bedre enn du kunne. Så går begge veier. Er nok mange menn som runker mens de fantaserer om ei trangere mus med mere spretten kropp. Dere damer er jo ikke alltid noen glansbilder dere heller, men det er vel vanskelig å glemme? Størrelsen på vagina og penis varierer like mye i størrelse. Anonymkode: 0b5a7...812 9
Gjest Hildur70 Skrevet 20. mai 2016 #63 Skrevet 20. mai 2016 Den 10.5.2016 at 9.56, Katten.2.0 skrev: Om ikke det seksuelle funker, så vil ikke forholdet funke. Etter min mening. Jeg ble temmelig ødelagt når jeg fødte. Sexlivet har derfor ikke fungert noe særlig siden(19 år) I tillegg tar jeg medisiner som fjerner det meste sexlyst. Vi har likevel ett veldig godt forhold som fungerer utmerket. Da jeg ikke har lyst på sex grunnet smerter og medisiner, har jeg sagt til han at jeg har forståelse for om han har seg litt på si. Vet ikke om han har gjort det, men vi har ellers ett svært godt forhold.
Gjest Hildur70 Skrevet 20. mai 2016 #64 Skrevet 20. mai 2016 Den 10.5.2016 at 21.01, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke dere som sutrer over at typen har liten kuk skal gjøre så sort nummer ut av det hele. Gjør det slutt. "Sex er limet i forholdet." Hvorfor er det så vanskelig å gjøre det slutt "partneren" ikke strekker til? Det må være fælt å gifte seg med en mann med liten penis. Slutt sytinga og gjør det slutt asap Anonymkode: 13b6e...d31 Sex er absolutt ikke alltid limet i ett forhold. Vet om flere som lever med svært lite sex, men som likevel har ett utmerket forhold. Problemer oppstår først dersom den ene har mye større behov for sex enn den andre. Min mann og jeg har svært lite sex grunnet smerter etter fødsel(19 år siden) som ikke kan fikses og at jeg går på medisiner som fører til ekstremt lite sexlyst. Vårt forhold fungerer svært bra. Har sagt jeg har forståelse for at han har seg på si. Vet ikke om han har gjort det. Men vi har ett sterkt og godt ekteskap.
Katten.2.0 Skrevet 20. mai 2016 #65 Skrevet 20. mai 2016 39 minutter siden, Hildur70 skrev: Jeg ble temmelig ødelagt når jeg fødte. Sexlivet har derfor ikke fungert noe særlig siden(19 år) I tillegg tar jeg medisiner som fjerner det meste sexlyst. Vi har likevel ett veldig godt forhold som fungerer utmerket. Da jeg ikke har lyst på sex grunnet smerter og medisiner, har jeg sagt til han at jeg har forståelse for om han har seg litt på si. Vet ikke om han har gjort det, men vi har ellers ett svært godt forhold. Dette er en unntaket kontra regelen-situasjon. I de fleste tilfeller er det ikke en medisinsk årsak. Ei er det nok langt fra alle som er komfortabel med at partneren skal dekke sitt behov utenfor forholdet. Uansett skal dere ha creds for å ha kommet dere godt gjennom en vanskelig situasjon med et godt forhold i behold. Det er imponerende 1
a l'orange Skrevet 20. mai 2016 #66 Skrevet 20. mai 2016 (endret) ⭐ Endret 28. oktober 2020 av a l'orange 1
Gjest HarryDotter Skrevet 21. mai 2016 #67 Skrevet 21. mai 2016 Den 10.5.2016 at 9.48, AnonymBruker skrev: Jeg elsker han! Veldig! Jeg er ikke i tvil et eneste sekund. Jeg gjorde en gigantisk feil, vi er forbi det. Jeg vil ikke ligge rundt. TS Anonymkode: 7f646...d29 Hadde du VIRKELIG elsket han, ville du ikke vært utro mot ham i utgangspunket. Ferdig snakka. Vet jeg er krass nå, men slik er det bare. Når man elsker partneren sin, så går man igjennom ild og lidelser for å ikke såre/dolke han/henne i ryggen, ved å ligge med andre. Om partneren får en kronisk lidelse f.eks så er man likevel ved sin kjæres side. Ta ett eksempel...om man elsker sitt eget barn, ville man da gi blaffen i at barnet ikke fikk i seg kveldsmat? At barnet fallt og slo seg kraftig? Tror ikke det. Slik er det med en partner man virkelig elsker også. Alle med hodet på riktig plass, vet svært godt at det å ligge med andre bak partners rygg er ondskapsfullt og ett enormt svik. Men veldig flott dersom dere har forsonet dere med det som skjedde og klarer gå videre.....en penisstørrelse bør uansett ikke være dumpegrunnlag spør du meg
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #68 Skrevet 21. mai 2016 1 minutt siden, HarryDotter skrev: Hadde du VIRKELIG elsket han, ville du ikke vært utro mot ham i utgangspunket. Ferdig snakka. Vet jeg er krass nå, men slik er det bare. Når man elsker partneren sin, så går man igjennom ild og lidelser for å ikke såre/dolke han/henne i ryggen, ved å ligge med andre. Om partneren får en kronisk lidelse f.eks så er man likevel ved sin kjæres side. Ta ett eksempel...om man elsker sitt eget barn, ville man da gi blaffen i at barnet ikke fikk i seg kveldsmat? At barnet fallt og slo seg kraftig? Tror ikke det. Slik er det med en partner man virkelig elsker også. Alle med hodet på riktig plass, vet svært godt at det å ligge med andre bak partners rygg er ondskapsfullt og ett enormt svik. Helt enig harrydotter. Anonymkode: cd3db...0a0 2
Gjest HarryDotter Skrevet 21. mai 2016 #69 Skrevet 21. mai 2016 (endret) Den 19.5.2016 at 23.20, AnonymBruker skrev: 1.Jøss, så mange kjipe svar i denne tråden! 2.jeg kjenner meg igjen i det du beskriver, TS. Man er forelska, og tenker at dette funker! Men så etter en stund så kommer lengselen etter et skikkelig lem. Jeg følte meg skikkelig teit, og hadde dårlig samvittighet for at jeg tenkte sånn...dildo har aldri vært noe digg synes jeg. Jeg kommer ikke til å bli sammen med en som har en tynn 12 cm igjen. Og med eksen, så måtte alt annet vært jævlig bra om det skulle funka over tid. Dessverre. Det er vel individuelt hva man føler når det gjelder penisstørrelse som alt annet. Man kan ikke akkurat noe for det. jeg husker i hvert fall den følelsen jeg hadde det siste året vi var sammen. Jeg trengte noe større! Anonymkode: 4d082...f7a 1.Så du mener at det å svare slik du gjør fremstår som spennede? Det kan jo hende det er skjeden din som er stor og med svært dårlig muskelatur? Har mannen 5cm lang kuk og en tykkelse på tilsvarende i omkrets, kan jeg godt forstå at samleie kan bli problematisk, men den du beskriver er ikke sjokkerende liten. 2. Egentlig trenger du ikke noe større overhode. Du fikk det til å fungere i den perioden du virkelig brydde deg om PERSONEN med liten penis. Straks tankene dine dreide seg mer om deg selv og størrelsen på pikken hans, begynte nok trøblet. Vaginaen din takler små peniser helt fint den. Det er ikke vaginaen din som er problemet, det er hodet ditt. Det er det faktum at du lar en fantasi få vokse seg monsterstor inni hodet ditt, som har ødelagt for deg. Snu det rundt.....tenk om en mann du elsket brøt med deg, og mente grunnen til bruddet var allt for våt og vid vagina? Hva tenker du om det? Endret 21. mai 2016 av HarryDotter
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #70 Skrevet 21. mai 2016 Du sier at du elsker han. Du sier han er flink i tilfredstille deg seksuelt på andre måter. Så da skjønner jeg virkelig ikke hva problemet er. For min del så klarer jeg ikke å komme på noen annen måte en ved stimulering av klitoris, og oss er det nok mange av. Jeg tenker at når du syns dette er et problem så er det følelsene dine for han det er et problem med. Anonymkode: 69307...9b8
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #71 Skrevet 21. mai 2016 Google penis-extenders. Det er medisinsk utviklede strekk-krykker opprinnelig myntet på Peyrons Disease, men som viser seg å øke både tykkelse og lengde opp til 3-5 cm fra utgangspunkt i løpet av et 1-3 år. Godkjent av helsevesenet, ufarlig og med en viss effekt. I USAkan man også få tilskudd til dem. Anonymkode: 38508...231 1
Arca Skrevet 21. mai 2016 #72 Skrevet 21. mai 2016 Den 10.5.2016 at 9.17, AnonymBruker skrev: Først og fremst; jeg elsker han! VELDIG! Vi har vært sammen lenge, gift lenge, vi er stabile, vi har ikke barn og derfor masse tid sammen, vi er stødige, og jeg er veldig forelsket. Jeg kan ikke ønske meg bedre. I sengen er vi fantasifulle, lekne og han har en tungeevne som aldri slutter å overraske meg. Og godt er det, fordi: penisen hans er veldig, veldig liten.. Den er så liten at samleie ikke gir meg noe som helst, selv med ekstra leketøy eller 'bidrag'. Hver morgen, når han kommer ut av dusjen, tar jeg meg selv i å se på den og tenke kjipe tanker. Det har seg også sånn at jeg hadde et lite "skred" utenfor den mørke siden for en tid tilbake, og fikk oppleve det som må være rett over grensen til STORT utstyr, og nå er jeg selvsagt ekstra skuffet på hjemmefronten.. Jeg har jo ikke noe ønske om å gjenta skredet på noen som helst måte. Noen andre som kjenner seg igjen? Jeg er mest ute etter å ikke føle meg alene i håpløsheten.. Anonymkode: 7f646...d29 Skred? Ta ansvar!
Jalp Skrevet 21. mai 2016 #73 Skrevet 21. mai 2016 Denne problemstillingen kommer opp med jevne mellomrom. Den er dessuten den direkte årsaken til at usikre menn til stadighet spør om penisen deres er bra nok, spesielt her inne på dette forumet. Nok om det... Når sex ikke fungerer godt nok, er det nesten alltid den andre det er noe galt med. Ihvertfall når penis-størrelsen ansees å være problemet. Alle mennesker er som de er. Penis størrelse er det i realiteten svært lite å gjøre med, selv om diverse kommersielle krefter har funnet ut hvordan man skal lure penger av usikre menn. Dette bidrar du forsåvidt til, TS, når du plasserer problemet hos han du påstår å være glad i. Så hvordan ønsker du å behandle dette mennesket du er glad i? Normal behandler man andre slik man selv ønsker å bli behandlet...det er ihvertfall et godt ideal. Hvordan ville du reagert hvis mannen din hadde hatt et "skred" med en kvinne han følte seg verdsatt hos? Jeg anbefaler deg å innse at problemet eies av deg. Bare deg. Det er ditt tenningsmønster, dine preferanser som er opphavet til det du betrakter å være problemet. Ikke hans fysikk. Hos en sexolog er det dette som bør være tema, ikke hans fysikk. Så gjenstår det å se hvordan du behandler den du påstår å elske. 6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #74 Skrevet 21. mai 2016 12 minutter siden, Jalp skrev: Denne problemstillingen kommer opp med jevne mellomrom. Den er dessuten den direkte årsaken til at usikre menn til stadighet spør om penisen deres er bra nok, spesielt her inne på dette forumet. Nok om det... Når sex ikke fungerer godt nok, er det nesten alltid den andre det er noe galt med. Ihvertfall når penis-størrelsen ansees å være problemet. Alle mennesker er som de er. Penis størrelse er det i realiteten svært lite å gjøre med, selv om diverse kommersielle krefter har funnet ut hvordan man skal lure penger av usikre menn. Dette bidrar du forsåvidt til, TS, når du plasserer problemet hos han du påstår å være glad i. Så hvordan ønsker du å behandle dette mennesket du er glad i? Normal behandler man andre slik man selv ønsker å bli behandlet...det er ihvertfall et godt ideal. Hvordan ville du reagert hvis mannen din hadde hatt et "skred" med en kvinne han følte seg verdsatt hos? Jeg anbefaler deg å innse at problemet eies av deg. Bare deg. Det er ditt tenningsmønster, dine preferanser som er opphavet til det du betrakter å være problemet. Ikke hans fysikk. Hos en sexolog er det dette som bør være tema, ikke hans fysikk. Så gjenstår det å se hvordan du behandler den du påstår å elske. Godt inlegg, og jeg fatter ikke at folk lager tråder om dette her??? Jeg har hatt sex med menn med liten, stor og middels penis, og kjenner meg ikke igjen i dette behovet I DET HELE TATT! Det gir absolutt ingen mening for meg. God sex har med god kontakt, god kjemi og god kommunikasjon å gjøre, at man kan leke sammen og finne ut av ting sammen og at man har følelser for hverandre. Selvfølgelig er det praktisk hvis man passer sammen rent fysisk, men dette med å bli "fylt" og at penis må være størst mulig....eh...det høres bare veldig rart ut for meg... Anonymkode: 9b80d...fee 7
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #75 Skrevet 6. januar 2017 Hvorfor ikke betale for kirurgi? Da er jo muligens problemet løst. Dere bør gjøre drt i et land der de tilbyr silikon som feks Mexico. Fett har ikke samme effekt. Omhan blir impotent så kjenner du jo ikke mindre uansett så sånn sett har du ikke noe å tape på det. Han du hadde sex med var han cocky? Tenker at dette burde være en lærdom for alle kvinner. Kjærestematrrialer har nok sannsynligvis mindre peniser enn bad boys. Dere bør derfor unngå de. Dere bør også unngå å ha sex med en med stor ikke bare for deres fremtidige ektefeller sin del, men også deres egen Anonymkode: b86eb...6ce 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #76 Skrevet 7. januar 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke betale for kirurgi? Da er jo muligens problemet løst. Dere bør gjøre drt i et land der de tilbyr silikon som feks Mexico. Fett har ikke samme effekt. Omhan blir impotent så kjenner du jo ikke mindre uansett så sånn sett har du ikke noe å tape på det. Han du hadde sex med var han cocky? Tenker at dette burde være en lærdom for alle kvinner. Kjærestematrrialer har nok sannsynligvis mindre peniser enn bad boys. Dere bør derfor unngå de. Dere bør også unngå å ha sex med en med stor ikke bare for deres fremtidige ektefeller sin del, men også deres egen Anonymkode: b86eb...6ce Hvis det å ha stor gjør deg til BAD BOY, da lever dama med en, nemlig meg. "Bad Boy, Bad Boy whats you gonna do, whats you gonna do when she comes for you? Hey girl, hey girl! All I gonna do is to drill you whit my long and fat tool!" Anonymkode: 8087c...f4b
lillesky Skrevet 7. januar 2017 #77 Skrevet 7. januar 2017 Tråden er ryddet for personangrep. /lillesky (mod)
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #78 Skrevet 7. januar 2017 Så bra for han. Det er veldig praktisk med liten penis. Da slipper man å ha et tredje ben som man må rette på hele tiden. Det ser også ikke så ille ut når han går med tights. Det er ikke pent hvis man har en stav som går ned på ene låret i tightsen. Anonymkode: d2ac0...7b8
Fluffe Skrevet 7. januar 2017 #79 Skrevet 7. januar 2017 På 10.5.2016 den 9.46, AnonymBruker skrev: Vi er gift. Vi har vært gift i flere år. Så enkelt er det bare ikke. TS Anonymkode: 7f646...d29 Jo så enkelt er det faktisk.
ecinnaj Skrevet 14. januar 2017 #80 Skrevet 14. januar 2017 Hva med å prøve en Hydromax penispumpe? Den kan øke størrelsen med 30 %
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå