AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #21 Skrevet 10. mai 2016 Dette er et køddeinnlegg, skrevet av en gutt/mann, eller en dame som bare vil slå ihjel litt tid og skape litt liv og røre her inne. Ikke gidd å svare da, det er åpenbart kødd. Anonymkode: cb65e...e54 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #22 Skrevet 10. mai 2016 Dump han og finn deg en ekte mann. Eller ta deg en elsker som har en voksen penis. Anonymkode: 5ae76...3b7 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #23 Skrevet 10. mai 2016 Du har først nå hengt det oppi at han har liten penis? Viser til at samfunnet vårt bare blir mer og mer overfladisk. Om du ikke greier å legge ifra deg skuffelsen går du ifra mannen, jeg syns han fortjener bedre. Det hjelper ikke å rose han opp og ned når du går hen og er utro pga en pikk. Gjør deg selv en tjeneste. Utroskap høres ikke bedre ut om du kaller det for skred, forresten. Man er da vell ikke utro når man er forelsket? Utro av ulike grunner langt ut i et forhold hvor gnisten har sluknet leser man ofte om, men noen som er forelsket OG utro? Nei... Dette er bare sørgelig. Jeg er 99% sikker på at du kommer til å være utro igjen. Og vi her inne kan intet gjøre med det.. Regner med mannen din ikke vet om det heller? Anonymkode: 04675...af9 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #24 Skrevet 10. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er et køddeinnlegg, skrevet av en gutt/mann, eller en dame som bare vil slå ihjel litt tid og skape litt liv og røre her inne. Ikke gidd å svare da, det er åpenbart kødd. Anonymkode: cb65e...e54 Hvorfor er det åpenbart kødd? Dette kan da være en reel situasjon for mange. Anonymkode: 0f45a...5d5 8
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #25 Skrevet 10. mai 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har først nå hengt det oppi at han har liten penis? Viser til at samfunnet vårt bare blir mer og mer overfladisk. Om du ikke greier å legge ifra deg skuffelsen går du ifra mannen, jeg syns han fortjener bedre. Det hjelper ikke å rose han opp og ned når du går hen og er utro pga en pikk. Gjør deg selv en tjeneste. Utroskap høres ikke bedre ut om du kaller det for skred, forresten. Man er da vell ikke utro når man er forelsket? Utro av ulike grunner langt ut i et forhold hvor gnisten har sluknet leser man ofte om, men noen som er forelsket OG utro? Nei... Dette er bare sørgelig. Jeg er 99% sikker på at du kommer til å være utro igjen. Og vi her inne kan intet gjøre med det.. Regner med mannen din ikke vet om det heller? Anonymkode: 04675...af9 Større er bedre. De jenter som sier noe annet har mest sannsynlig ikke hatt sex med en stor en. Men så fort de får prøvd, vil de gå igjennom det samme som TS gjør her... at det som var ok før plutselig blir for lite:) Anonymkode: 13b6e...d31 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #26 Skrevet 10. mai 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er et køddeinnlegg, skrevet av en gutt/mann, eller en dame som bare vil slå ihjel litt tid og skape litt liv og røre her inne. Ikke gidd å svare da, det er åpenbart kødd. Anonymkode: cb65e...e54 Jeg synes det er trist at du oppfatter det sånn, og at du bagatelliserer noe som oppriktig er en problemstilling i samlivet vårt. TS Anonymkode: 7f646...d29 7
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #27 Skrevet 10. mai 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Større er bedre. De jenter som sier noe annet har mest sannsynlig ikke hatt sex med en stor en. Men så fort de får prøvd, vil de gå igjennom det samme som TS gjør her... at det som var ok før plutselig blir for lite:) Anonymkode: 13b6e...d31 Jepp. Der har du det, faktisk TS Anonymkode: 7f646...d29 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #28 Skrevet 10. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker han! Veldig! Jeg er ikke i tvil et eneste sekund. Jeg gjorde en gigantisk feil, vi er forbi det. Jeg vil ikke ligge rundt. TS Anonymkode: 7f646...d29 Til neste #player dukker opp ihvertfall ..hvorfor gifte seg med noen som ikke har utstyret som skal til ? snakk om å lure seg selv. Jaja ... Anonymkode: 29e81...004 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #29 Skrevet 10. mai 2016 Hvorfor er folk så lite ydmyke ovenfor ts? Vi har vel ikke noe med om dette er køddeinnlegg eller ikke. Trådstarter tar opp ei aktuell problemstilling, vi bør svare om vi har noe å komme med, og holde kjæft om vi ikke har noe seriøst å komme med. Jeg mener at mange her på KG bør få seg et liv. Det er så mange bittre sjeler her som tror de vet alt. Og ja DU! Du vet hvem du er. Anonymkode: db1f5...6b0 16
Martine-1337 Skrevet 10. mai 2016 #30 Skrevet 10. mai 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Større er bedre. De jenter som sier noe annet har mest sannsynlig ikke hatt sex med en stor en. Men så fort de får prøvd, vil de gå igjennom det samme som TS gjør her... at det som var ok før plutselig blir for lite:) Anonymkode: 13b6e...d31 Blah! At man blir avhengig av et stort lem for å ha god sex skyldes mangel på fantasi og oppfinnsomhet etter min mening. Selv vi lesber greier å ha himmelsk sex helt uten lem. (dukker for innkommende) 14
melatonin Skrevet 10. mai 2016 #31 Skrevet 10. mai 2016 Hvor liten? Er det mickro penis vi snakker om? Har du fortalt at du sliter med akkurat den delen? Jeg vil tro at det er helt jævlig å måtte ta opp dette med han, mannfolk og sin penis har et merkverdig forhold. Det er jo ikke så mye å gjøre med problemet heller, det er ikke bare bare å trylle penis større, eller sette inn implantater som i pupper . Jeg tenker kanskje at en sexolog kan være den som hjelper dere best, som faktisk kan komme med de beste løsningene og se hva dere har å jobbe med sammen. Dere er jo glad i hverandre, og det er grunnlaget for et godt forhold så dere har jo masse å jobbe med og fantasien kjenner ingen grenser Håper dere finner ut en god løsning som passer dere begge! 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #32 Skrevet 10. mai 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Større er bedre. De jenter som sier noe annet har mest sannsynlig ikke hatt sex med en stor en. Men så fort de får prøvd, vil de gå igjennom det samme som TS gjør her... at det som var ok før plutselig blir for lite:) Anonymkode: 13b6e...d31 Tull. Jeg har vært i fire forhold, hvor tre av mennene hadde over gjennomsnittet stor penis, den ene mannen hadde liten, både tynn og kort. To av de mennene som hadde stor penis hadde også veldig tykk penis. Hadde gått tilbake til han med liten anytime. Han visste hvordan han skulle tilfredsstille meg i senga og sexen var uhyre deilig. De med stor pikk trodde pikken deres gjorde all jobben. Så mye deiligere var det heller ikke.. Anonymkode: 04675...af9 6
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #33 Skrevet 10. mai 2016 33 minutter siden, melatonin skrev: Hvor liten? Er det mickro penis vi snakker om? Har du fortalt at du sliter med akkurat den delen? Jeg vil tro at det er helt jævlig å måtte ta opp dette med han, mannfolk og sin penis har et merkverdig forhold. Det er jo ikke så mye å gjøre med problemet heller, det er ikke bare bare å trylle penis større, eller sette inn implantater som i pupper . Jeg tenker kanskje at en sexolog kan være den som hjelper dere best, som faktisk kan komme med de beste løsningene og se hva dere har å jobbe med sammen. Dere er jo glad i hverandre, og det er grunnlaget for et godt forhold så dere har jo masse å jobbe med og fantasien kjenner ingen grenser Håper dere finner ut en god løsning som passer dere begge! Kanskje hakket over mickro? Nei, jeg vet det hadde tatt en ganske stor bit av selvtilliten hans om jeg tok det opp! Det er jo ikke noe han kan endre på heller. Kanskje vi skal prøve sexolog? Det kan jo ikke skade TS Anonymkode: 7f646...d29 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #34 Skrevet 10. mai 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til neste #player dukker opp ihvertfall ..hvorfor gifte seg med noen som ikke har utstyret som skal til ? snakk om å lure seg selv. Jaja ... Anonymkode: 29e81...004 Om du er nødt til å ha svar på det kan jeg fortelle deg at vi giftet oss på helt feil tidspunkt, og av helt feil grunner. DA hadde jeg vært enig i at jeg burde gått fra han. Sexlivet vårt var så å si ikke eksisterende, og vi hadde det ikke bra med oss selv eller hverandre. NÅ har det seg sånn at vi har jobbet hardt gjennom de problemene vi hadde på den tiden, og jeg føler jeg har investert mye i dette, noe jeg ikke angrer et sekund på. Vi har få til ingen problemer i hverdagen, eller i sengen for så vidt, bortsett fra at jeg har hengt meg opp i denne, lille, detaljen. TS Anonymkode: 7f646...d29 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #35 Skrevet 10. mai 2016 2 timer siden, Martine-1337 skrev: Blah! At man blir avhengig av et stort lem for å ha god sex skyldes mangel på fantasi og oppfinnsomhet etter min mening. Selv vi lesber greier å ha himmelsk sex helt uten lem. (dukker for innkommende) Tull. Armen er da et lem det også. Tviler på at dere hadde klart dere uten knyttneve og underarm. Anonymkode: 8cef4...231 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #36 Skrevet 10. mai 2016 Jeg har samme problem kona har alt for små bryster. Også nekter hun å ta silikon. Anonymkode: 5ae76...3b7 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #37 Skrevet 10. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har samme problem kona har alt for små bryster. Også nekter hun å ta silikon. Anonymkode: 5ae76...3b7 not the same. Anonymkode: 36733...134 11
EvaLena Skrevet 10. mai 2016 #38 Skrevet 10. mai 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker han! Veldig! Jeg er ikke i tvil et eneste sekund. Jeg gjorde en gigantisk feil, vi er forbi det. Jeg vil ikke ligge rundt. TS Anonymkode: 7f646...d29 Javel, så slutt å klag da. Er vel en grunn for dette "skredet" ditt uansett, så jeg trur nok ikke du er 100% fornøyd nei
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #39 Skrevet 10. mai 2016 1 minutt siden, EvaLena skrev: Javel, så slutt å klag da. Er vel en grunn for dette "skredet" ditt uansett, så jeg trur nok ikke du er 100% fornøyd nei Klart det er. Nysgjerrighet, kåtskap, mulighet, lidenskap, begjær. Altoppslukende i det øyeblikket. Har du ikke lest tråden. Nei, jeg er jo ikke 100% fornøyd - med penisen. TS Anonymkode: 7f646...d29 4
peppermyntete Skrevet 10. mai 2016 #40 Skrevet 10. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp. Der har du det, faktisk TS Anonymkode: 7f646...d29 Jeg tok deg seriøst helt til du skrev det over her som svar på den latterlige posten under... 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Større er bedre. De jenter som sier noe annet har mest sannsynlig ikke hatt sex med en stor en. Men så fort de får prøvd, vil de gå igjennom det samme som TS gjør her... at det som var ok før plutselig blir for lite:) Anonymkode: 13b6e...d31 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå