AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #181 Skrevet 25. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det på samme måte som deg TS, bekymringen om å være for vid og dermed ikke strekke til for mannfolk flest. Gullstandarden er trang mus og det kan ikke jeg tilby noen, derfor har jeg valgt å avstå fra dating og alt som hr med sex og innstilt meg på å aldri ha sex eller kjæreste noen gang. Frykten av å ikke være god nok og at alle andre kvinner har bedre vagina å tilby😕 Anonymkode: 21578...530 Om det er sant er det litt teit fordi menn verdsetter det å få komme inn i en vagina uansett og ser nok ikke på det ene som bedre enn det andre. For menn med liten kuk er det legit, for liten kuk er en svakhet. Anonymkode: 13b6e...d31
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #182 Skrevet 25. januar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det på samme måte som deg TS, bekymringen om å være for vid og dermed ikke strekke til for mannfolk flest. Gullstandarden er trang mus og det kan ikke jeg tilby noen, derfor har jeg valgt å avstå fra dating og alt som hr med sex og innstilt meg på å aldri ha sex eller kjæreste noen gang. Frykten av å ikke være god nok og at alle andre kvinner har bedre vagina å tilby😕 Anonymkode: 21578...530 Jeg syntes det er bedre om musa er litt vid enn om den er trang.. Med en litt vid mus som er sikkerlig våt greier ivertfall ikke jeg å holde lenge ut:) Anonymkode: ade61...2fa
SlemUlv Skrevet 25. januar 2017 #183 Skrevet 25. januar 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den er bare dårligere enn de større. Jeg tror ikke det du nevner her (trang eller vid mus, små pupper, bollemus eller flat) har noe å si for min seksuelle nytelse. Ei tror jeg andre menn ser på det ene eller det andre som noe som vil gi dem mer eller mindre seksuell nytelse. For kvinner derimot er det slik at større funksjonelt gir mer nytelse for kvinnen, og det gjøres ofte et poeng ut av. Som du sier, det blir sett på som en svakhet altså negativt. Anonymkode: 13b6e...d31 For NOEN kvinner gir større NOE mer nytelse. Om du lærer å bruke det du har, finner størrelser som funker bedre med din størrelse. og PRATER med damen, så vil din funke 100% Ingen fare.. husk at mesteparten av damer faktisk ALDRI får vaginalorgasme, selv med gigapenis. Folk må lære seg å bruke det dem har, da er de aller fleste kvinner super fornøyde.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #184 Skrevet 25. januar 2017 11 minutter siden, kattepusen skrev: For NOEN kvinner gir større NOE mer nytelse. Om du lærer å bruke det du har, finner størrelser som funker bedre med din størrelse. og PRATER med damen, så vil din funke 100% Ingen fare.. husk at mesteparten av damer faktisk ALDRI får vaginalorgasme, selv med gigapenis. Folk må lære seg å bruke det dem har, da er de aller fleste kvinner super fornøyde. For majoriteten, ja. Kjedelig å bruke noe som vil bli ansett som dårligere enn større. Anonymkode: 13b6e...d31 1
SlemUlv Skrevet 25. januar 2017 #185 Skrevet 25. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For majoriteten, ja. Kjedelig å bruke noe som vil bli ansett som dårligere enn større. Anonymkode: 13b6e...d31 Stemmer, for majoriteten så er ikke større bedre
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #186 Skrevet 25. januar 2017 5 minutter siden, kattepusen skrev: Stemmer, for majoriteten så er ikke større bedre Da har du misforstått. Anonymkode: 13b6e...d31 2
SlemUlv Skrevet 25. januar 2017 #187 Skrevet 25. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har du misforstått. Anonymkode: 13b6e...d31 virkelig? og hva bevis har du for det? Så du mener at alle kvinner, selv de med små vaginaer, liker å bli revnet og oppbrukt innen 1min, fordi penisen de puler på er FOR stor for vagina? At ALLE kvinner liker å ha vondt under sex, fordi penis er FOR stor for vagina? Kvinner er like forskjellige som menn nedentil, altså finnes det mange kvinner som helst vil ha gjennomsnittlig, eller under størrelse penis.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #188 Skrevet 25. januar 2017 Eksene mine har forskjellige størrelser. En av de var veldig stor (20cm-ish), den andre var 17cm, den tredje var mindre. Den første hadde jeg dårligst sex med. De to siste hadde jeg like god sex med. De var alle flinke i senga. Det som utgjorde forskjellen var følelser og kjemi, ikke størrelsen. Sikkert ikke alle som vil tro meg, men de som kan tro meg kan gjøre det med 100% sikkerhet! Hvis jeg skulle opplevd å ha sex med en av disse EN gang til, hadde jeg valgt han med minst penis. Faktisk helt uten tvil. Anonymkode: 6932b...e46 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #189 Skrevet 25. januar 2017 Min har også liten kuk. Bare 20 cm lang og 14 rundt. Stakkars arme meg. Anonymkode: 76c0b...846
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #190 Skrevet 25. januar 2017 17 minutter siden, kattepusen skrev: virkelig? og hva bevis har du for det? Så du mener at alle kvinner, selv de med små vaginaer, liker å bli revnet og oppbrukt innen 1min, fordi penisen de puler på er FOR stor for vagina? At ALLE kvinner liker å ha vondt under sex, fordi penis er FOR stor for vagina? Kvinner er like forskjellige som menn nedentil, altså finnes det mange kvinner som helst vil ha gjennomsnittlig, eller under størrelse penis. Er det så veldig vanlig at det revner? Det ideelle hadde jo vært at det ikke var noen forskjell på størrelse og den nytelsen den gir. At noe er bedre enn det andre. Sånn er det åpenbart for kvinner. Tenker menn sånn i hele tatt? At når først en mann er kommet til sengs med en kvinne så er det en eller annet attributt som vil gjøre at sexen er mindre optimal? Tror ikke det. Anonymkode: 13b6e...d31
SlemUlv Skrevet 25. januar 2017 #191 Skrevet 25. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det så veldig vanlig at det revner? Det ideelle hadde jo vært at det ikke var noen forskjell på størrelse og den nytelsen den gir. At noe er bedre enn det andre. Sånn er det åpenbart for kvinner. Tenker menn sånn i hele tatt? At når først en mann er kommet til sengs med en kvinne så er det en eller annet attributt som vil gjøre at sexen er mindre optimal? Tror ikke det. Anonymkode: 13b6e...d31 Når liten vagina møter stor penis, er det vanlig at det revner ja, det er forferdelig vondt. Hvorfor skulle det ikke være forskjelliger? Mennesker er forskjellige, i fasong og størrelse utenom, hvorfor skal penis/vagina være forskjellige fra resten? MANGE menn her på kg hvertfall (har ikke hørt noe om det ute i rl) er veldig opptatt av at kun størst mulig penis er godt nok for envher kvinne. I RL har de funnet ut at dette ikke stemmer heldigvis.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #192 Skrevet 25. januar 2017 5 minutter siden, kattepusen skrev: Når liten vagina møter stor penis, er det vanlig at det revner ja, det er forferdelig vondt. Hvorfor skulle det ikke være forskjelliger? Mennesker er forskjellige, i fasong og størrelse utenom, hvorfor skal penis/vagina være forskjellige fra resten? MANGE menn her på kg hvertfall (har ikke hørt noe om det ute i rl) er veldig opptatt av at kun størst mulig penis er godt nok for envher kvinne. I RL har de funnet ut at dette ikke stemmer heldigvis. Fortsatt når penis og størrelse blir omtalt, så vil de fleste støtte og bekrefte den påstanden at større er bedre. Mange upvotes, så kommer det kanskje én som sier at stor er problematisk med null støtte. Hadde dette virkelig vært et så stort problem som du påstår ville større penis i større grad blitt sett på som problematisk og faktisk litt mindre foretrukket. Sånn er det ikke. Anonymkode: 13b6e...d31 1
SlemUlv Skrevet 25. januar 2017 #193 Skrevet 25. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fortsatt når penis og størrelse blir omtalt, så vil de fleste støtte og bekrefte den påstanden at større er bedre. Mange upvotes, så kommer det kanskje én som sier at stor er problematisk med null støtte. Hadde dette virkelig vært et så stort problem som du påstår ville større penis i større grad blitt sett på som problematisk og faktisk litt mindre foretrukket. Sånn er det ikke. Anonymkode: 13b6e...d31 Du tar feil. I den tråden er vi flere kvinner som sier som jeg gjør her. Og som får flere upvotes (som vistnok er viktig), en de som mener at største er beste. Bare husk å lese med åpne øyne, og ikke fantasisannheten som første tanke. Da ser du dem ikke.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #194 Skrevet 25. januar 2017 6 minutter siden, kattepusen skrev: Du tar feil. I den tråden er vi flere kvinner som sier som jeg gjør her. Og som får flere upvotes (som vistnok er viktig), en de som mener at største er beste. Bare husk å lese med åpne øyne, og ikke fantasisannheten som første tanke. Da ser du dem ikke. https://www.reddit.com/r/smalldickproblems/comments/5q53u3/why_do_girls_always_compare_penis_size_to_breast/ Anonymkode: 13b6e...d31
SlemUlv Skrevet 25. januar 2017 #195 Skrevet 25. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.reddit.com/r/smalldickproblems/comments/5q53u3/why_do_girls_always_compare_penis_size_to_breast/ Anonymkode: 13b6e...d31 yes, la oss bruke reddit som bevis på at kvinner liker størst best.. der er det INGEN mannfolk som upvoter eller skriver som kvinner. akkurat som her inne kom med skikkelig bevis om du vil overbevise meg om at du har rett. Frem til da, stoler jeg på min egen erfaring, og den fra miljøet jeg vanker i (som btw, er veldig sexfokusert)
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #196 Skrevet 25. januar 2017 7 minutter siden, kattepusen skrev: yes, la oss bruke reddit som bevis på at kvinner liker størst best.. der er det INGEN mannfolk som upvoter eller skriver som kvinner. akkurat som her inne kom med skikkelig bevis om du vil overbevise meg om at du har rett. Frem til da, stoler jeg på min egen erfaring, og den fra miljøet jeg vanker i (som btw, er veldig sexfokusert) https://www.reddit.com/r/smalldickproblems/ https://www.reddit.com/r/bigdickproblems/ Sjekk forskjellen mellom disse to. En bestående kun av deprimerte menn som vet at de at kvinner vil synes deres kuk er dårligere enn større. Den andre med tulleproblemer som egentlig ikke er problemer. Alle er med godt mot og vet at størrelsen deres er noe damer elsker og ser på som langt overlegent de mindre. Bare en fryd. Tror du dette er fordi menn setter disse ideene ut til live? Det kommer ikke ut av noe annet enn for kvinner generelt så vil større være bedre seksuelt. Anonymkode: 13b6e...d31
SlemUlv Skrevet 25. januar 2017 #197 Skrevet 25. januar 2017 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.reddit.com/r/smalldickproblems/ https://www.reddit.com/r/bigdickproblems/ Sjekk forskjellen mellom disse to. En bestående kun av deprimerte menn som vet at de at kvinner vil synes deres kuk er dårligere enn større. Den andre med tulleproblemer som egentlig ikke er problemer. Alle er med godt mot og vet at størrelsen deres er noe damer elsker og ser på som langt overlegent de mindre. Bare en fryd. Tror du dette er fordi menn setter disse ideene ut til live? Det kommer ikke ut av noe annet enn for kvinner generelt så vil større være bedre seksuelt. Anonymkode: 13b6e...d31 Jeg har alt vært innom de der.. og om du leser med ÅPNE øyne, så står det faktisk der inne også (på smaldick) at flere kvinner foretrekker gjennomsnitt eller mindre størrelse penis. Men da må man altså legge vekk fantasisannheten man kviholder på! Nokså sikker på at jeg så tråder om de med store peniser som har problemer med at damene blir for såre fort, eller revner. Det er ikke tulle problemer, det er ting som gjør SYKT vondt! Eller når de dunker borti livmortappen, sånn at de ikke kan bruke hele lengden, fordi det er FOR vondt for kvinnen.. Endret 25. januar 2017 av kattepusen
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #198 Skrevet 25. januar 2017 6 minutter siden, kattepusen skrev: Jeg har alt vært innom de der.. og om du leser med ÅPNE øyne, så står det faktisk der inne også (på smaldick) at flere kvinner foretrekker gjennomsnitt eller mindre størrelse penis. Men da må man altså legge vekk fantasisannheten man kviholder på! Nokså sikker på at jeg så tråder om de med store peniser som har problemer med at damene blir for såre fort, eller revner. Det er ikke tulle problemer, det er ting som gjør SYKT vondt! Eller når de dunker borti livmortappen, sånn at de ikke kan bruke hele lengden, fordi det er FOR vondt for kvinnen.. bigdickproblems har en mye høyere antall kvinnelige lesere. Hvorfor det? smalldickproblems er det noen få kvinner som lider av det samme som du gjør... Av en eller annen merkelig grunn har så stor trang til å gi menn med liten kuk et falskt håp om at kuken deres vil bli likt. Er nok også mange der som utgir seg for å være kvinner og troller. Anonymkode: 13b6e...d31 1
SlemUlv Skrevet 25. januar 2017 #199 Skrevet 25. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: bigdickproblems har en mye høyere antall kvinnelige lesere. Hvorfor det? smalldickproblems er det noen få kvinner som lider av det samme som du gjør... Av en eller annen merkelig grunn har så stor trang til å gi menn med liten kuk et falskt håp om at kuken deres vil bli likt. Er nok også mange der som utgir seg for å være kvinner og troller. Anonymkode: 13b6e...d31 Eller, det er veldig få kvinner på begge foraene, fordi kvinner generelt IKKE bryr seg om størrelsen på penisene Jeg tror det er mest riktig. Mannfolk er mer opptatt av penis, en kvinner noen gang kommer til å bli.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #200 Skrevet 25. januar 2017 5 minutter siden, kattepusen skrev: Eller, det er veldig få kvinner på begge foraene, fordi kvinner generelt IKKE bryr seg om størrelsen på penisene Jeg tror det er mest riktig. Mannfolk er mer opptatt av penis, en kvinner noen gang kommer til å bli. Kvinner tar vel bare størrelse som en selvfølge, og hvis den ikke er av godkjent størrelse så er det bare å finne seg en annen mann. Da er det greit å ha sex i løpet av få møter, så får man avgjort det tidligst mulig. Anonymkode: 13b6e...d31
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå