Gå til innhold

Mannen min har liten penis..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst; jeg elsker han! VELDIG! 

Vi har vært sammen lenge, gift lenge, vi er stabile, vi har ikke barn og derfor masse tid sammen, vi er stødige, og jeg er veldig forelsket. Jeg kan ikke ønske meg bedre. I sengen er vi fantasifulle, lekne og han har en tungeevne som aldri slutter å overraske meg. Og godt er det, fordi:

penisen hans er veldig, veldig liten..

Den er så liten at samleie ikke gir meg noe som helst, selv med ekstra leketøy eller 'bidrag'. 

Hver morgen, når han kommer ut av dusjen, tar jeg meg selv i å se på den og tenke kjipe tanker.

Det har seg også sånn at jeg hadde et lite "skred" utenfor den mørke siden for en tid tilbake, og fikk oppleve det som må være rett over grensen til STORT utstyr, og nå er jeg selvsagt ekstra skuffet på hjemmefronten.. Jeg har jo ikke noe ønske om å gjenta skredet på noen som helst måte.

Noen andre som kjenner seg igjen? Jeg er mest ute etter å ikke føle meg alene i håpløsheten..

Anonymkode: 7f646...d29

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men hvor liten er den?  Vi kan ikke akkurat si noe som får den til å bli større. 

Anonymkode: f5f16...052

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det slutt...

Anonymkode: 13b6e...d31

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det slutt...

Enig, av respekt for kjæresten din. Han fortjener ikke å være sammen med en utro dame.

Første gang jeg har hørt noen omtale utroskap som skred, forresten.

Anonymkode: 34091...cb7

• Liker 40
Skrevet

La mannen din få finne seg ei som elsker HELE han du, så kan du selv ligge rundt med hvem du vil 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Du hadde et lite skred? Hvor kaller man utroskap/sidesprang for skred:klo:

Anonymkode: a9049...91e

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke kjøpe en dildo som han kan bruke på deg? Han vet vel at penisen hans er liten, så han er nok også interessert i å gi deg mest mulig nytelse. 

Anonymkode: 44019...1fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, av respekt for kjæresten din. Han fortjener ikke å være sammen med en utro dame.

Første gang jeg har hørt noen omtale utroskap som skred, forresten.

Anonymkode: 34091...cb7

Vi er gift. Vi har vært gift i flere år. Så enkelt er det bare ikke. 

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du hadde et lite skred? Hvor kaller man utroskap/sidesprang for skred:klo:

Anonymkode: a9049...91e

I mangel på bedre ord. 

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, EvaLena skrev:

La mannen din få finne seg ei som elsker HELE han du, så kan du selv ligge rundt med hvem du vil 

Jeg elsker han! Veldig! Jeg er ikke i tvil et eneste sekund. Jeg gjorde en gigantisk feil, vi er forbi det. Jeg vil ikke ligge rundt.

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker han! Veldig! Jeg er ikke i tvil et eneste sekund. Jeg gjorde en gigantisk feil, vi er forbi det. Jeg vil ikke ligge rundt.

TS

Du vil ha en større kuk... Dere har ikke barn ikke sant. Kan ikke være så veldig vanskelig å ordne skilsmissepapirer... Evt få han til å forstørre kuken med operasjon, kanskje være med å spleise på det

AnonymBruker
Skrevet

En annen idé er jo å spørre om han tenner på cuckolding. At han sitter i et hjørne og runker mens du knuller en annen fyr

• Liker 3
Skrevet

Om ikke det seksuelle funker, så vil ikke forholdet funke. Etter min mening.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

En annen idé er jo å spørre om han tenner på cuckolding. At han sitter i et hjørne og runker mens du knuller en annen fyr

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I mangel på bedre ord. 

TS

Hva med utro? Det står vel til og med i ordboken...

Anonymkode: c2bb9...152

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Vi har utforsket og lekt oss en del innenfor forskjellige ting, og så vidt diskutert akkurat det. Men han er ikke komfortabel med en annen mann inne i bildet, og det forstår jeg. Det er ikke uaktuelt en gang i fremtiden, men ikke i nærmeste fremtid.

TS

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva med utro? Det står vel til og med i ordboken...

Anonymkode: c2bb9...152

Det hører med at jeg selvsagt skammer meg, og angrer veldig på dette.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Som katten sier, det kommer ikke til funke. Du kommer til å bli bitter på den lille kuken hans. Gjør det slutt og ikke nøl en gang med det. Høres ikke ut som du elsker han _så_ mye. Få det unnagjort

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor du bryr deg om størrelsen på penis. Følelsene dine for mannen er på plass. Han har en tunge som fungerer fantastisk. 

Det finnes ting som kan gjøre dette bedre/annerledes. Det fnnes dildoer, vibratorer, og kanskje strap-on for menn (har ikke sjekka utvalget, så kan ikke si med sikkerhet). Kjør den i analen, kanskje du merker den bedre der, med vibrator foran samtidig. 

Anonymkode: f3a2d...4e3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Gå inn på rxsleeve.com, velg den du liker, betal og vent. Den kommer med posten. Sett den på mannen din sin penis og nyt drpmmen. Han som er en giver vil gjøre dette for deg. Sjekk ut siden og spør meg gjerne. De fungerer og som prevensjon. Har erfaring, dog utenpå en allerede stor penis. Hun elsker det.

Anonymkode: 8087c...f4b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...